De ene (smokey) plinth is de andere niet inderdaad.quote:Op maandag 29 april 2024 13:02 schreef Momo het volgende:
Je moet denk ik het platform wel echt zien om een goed beeld te krijgen.
Een @Funhouse wordt dat ook wel genoemd toch?quote:Op maandag 29 april 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
Het klinkt een beetje als vroeger op de kermis (oma vertelt) de Cakewalk heette dat geloof ik. Een wiebelende en kantelend plateau waarop je dan je evenwicht moest zien te houden.
En als hen daarbij dan ook nog heel goed zingt gaat dat heel veel indruk maken!
Deed mij ook denken aan zo'n ding op de kermis idd. Wie het langst kon blijven staan in een ronde, kreeg een prijsquote:Op maandag 29 april 2024 13:04 schreef Greys het volgende:
Het klinkt een beetje als vroeger op de kermis (oma vertelt) de Cakewalk heette dat geloof ik. Een wiebelende en kantelend plateau waarop je dan je evenwicht moest zien te houden.
En als hen daarbij dan ook nog heel goed zingt gaat dat heel veel indruk maken!
Ja, maar dit is volgens mij (na Polen dan) de eerste die niet gewoon voor een paar schermen zijn liedje doet. Dat is al heel wat.quote:Op maandag 29 april 2024 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Laten we niet vergeten dat N-Korea de blogs verzorgd he mensen
1. Zwitserland 3.35quote:Op maandag 29 april 2024 13:15 schreef Fred_B het volgende:
Op basis van de informatie over Zwitserland zijn bij de bookmakers de odds van Zwitserland, Kroatië, Italië, Nederland en Oekraïne allemaal licht gestegen. Een opmerkelijke reactie.
Ik vermoed dat Zwitserland wel wat steviger favoriet wordt als de foto’s overtuigend overkomen.
Dit dusquote:Op maandag 29 april 2024 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
Heel leuk als hen een spectaculaire staging heeft, maar het nummer zelf is nog steeds een aanslag op m'n zintuigen.
Ja nee oké dan gaan we wel naar Kroatië. Rimtidimtidamtidiquote:Op maandag 29 april 2024 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
Heel leuk als hen een spectaculaire staging heeft, maar het nummer zelf is nog steeds een aanslag op m'n zintuigen.
Zo is dat. Die Zwitsers kunnen de organisatie toch nooit betalen.quote:
Het moet je smaak zijn zullen we maar zeggen. Als een Nederlandse artiest hiermee op het podium zou verschijnen zouden we massaal aan het zuurstof liggenquote:
Je verwacht nog een tsunami volgende week?quote:
Ja, hier is duidelijk flink voor gerepeteerd.quote:Op maandag 29 april 2024 13:32 schreef Em31 het volgende:
Op zo’n ding staan met zo’n moeilijk nummer om te zingen, knap is het in ieder geval wel.
Ik denk het ook niet, dat wordt volgend jaar een reunie van Treble.quote:Op maandag 29 april 2024 13:33 schreef NailQueen het volgende:
Dit jaar is de vraag of Abba gaat optreden. Volgend jaar is de vraag of Celine Dion haar opwachting maakt.
Switzerland, you need 227 points…quote:
Interval-act van 2Unlimited, Paul Elstak, de VengaBoys, die hoek natuurlijk. Moest wat mij betreft eigenlijk al in 2021 gebeuren, volgend jaar is er geen excuusquote:Op maandag 29 april 2024 13:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, dat wordt volgend jaar een reunie van Treble.
Mwah, ze gaan gewoon all-the-way. Dit zou met gewone schoenen al veel minder onderwerp van gesprek zijn.quote:Op maandag 29 april 2024 13:34 schreef Em31 het volgende:
Zou die outfit wel echt veranderen, of in ieder geval de schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |