Trustenquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed, moet morgen weer vroeg opstaan![]()
Dat is wel heel ver ja..quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hef is alleen een beetje ver rijden. Vannacht om 2 uur vertrokken en we moeten nu nog iets van 2 uur.
Welterusten zorro28. Hopelijk voor iets leuks dat je vroeg op moet staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik sliep pas om 02.00. Had nog nachtelijke app-gesprekken met zowel zoon als dochter die in Utrecht waren voor koningsnacht. En daarna ben ik als een blok in slaap gevallen, want ik heb het luilak-lawaai helemaal niet gehoord, terwijl dat volgens mijn man tussen 04.00 en 06.00 echt enorm is geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ging de wekker vanochtend om 6 uur, foutje bedankt
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.quote:
Hij maakte hele mooie nummers.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.
Zo mooi dit
Ik heb het nu koud, maar helaas...het heeft niet gewerkt. Wel een mooi liedje inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.
Zo mooi dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |