SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Waar dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb al genoeg Bouke gezien vandaag
Heb je hem zien optreden dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb al genoeg Bouke gezien vandaag
Oh, was hij diegene die happy birthday zong? Dat is het enige wat ik even snel heb gezien.quote:
Ik hoor een dubbele stemquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
Lay your head upon your pillow, maar ik twijfel toch of dit Elvis is.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, was hij diegene die happy birthday zong? Dat is het enige wat ik even snel heb gezien.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
Lay your head upon your pillow, maar ik twijfel toch of dit Elvis is.
Ben jij helemaal naar Emmen gewandeld?quote:
Ja, via de NPO 1 routequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij helemaal naar Emmen gewandeld?
Soort van werkvakantie. Meer vakantie dan werk. Beetje klussen in/bij het hostel van de eigenaar van de branderij.quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soort van werkvakantie. Meer vakantie dan werk. Beetje klussen in/bij het hostel van de eigenaar van de branderij.
Als ik dit zie,mag ik dan een verzoekje?quote:
Hef is alleen een beetje ver rijden. Vannacht om 2 uur vertrokken en we moeten nu nog iets van 2 uur.quote:
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed, moet morgen weer vroeg opstaan![]()
Trustenquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Dat is wel heel ver ja..quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hef is alleen een beetje ver rijden. Vannacht om 2 uur vertrokken en we moeten nu nog iets van 2 uur.
Welterusten zorro28. Hopelijk voor iets leuks dat je vroeg op moet staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik sliep pas om 02.00. Had nog nachtelijke app-gesprekken met zowel zoon als dochter die in Utrecht waren voor koningsnacht. En daarna ben ik als een blok in slaap gevallen, want ik heb het luilak-lawaai helemaal niet gehoord, terwijl dat volgens mijn man tussen 04.00 en 06.00 echt enorm is geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ging de wekker vanochtend om 6 uur, foutje bedankt
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.quote:
Hij maakte hele mooie nummers.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.
Zo mooi dit
Ik heb het nu koud, maar helaas...het heeft niet gewerkt. Wel een mooi liedje inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.
Zo mooi dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |