SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Waar dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb al genoeg Bouke gezien vandaag
Heb je hem zien optreden dan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb al genoeg Bouke gezien vandaag
Oh, was hij diegene die happy birthday zong? Dat is het enige wat ik even snel heb gezien.quote:
Ik hoor een dubbele stemquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
Lay your head upon your pillow, maar ik twijfel toch of dit Elvis is.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, was hij diegene die happy birthday zong? Dat is het enige wat ik even snel heb gezien.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:05 schreef livelink het volgende:
Lay your head upon your pillow, maar ik twijfel toch of dit Elvis is.
Ben jij helemaal naar Emmen gewandeld?quote:
Ja, via de NPO 1 routequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij helemaal naar Emmen gewandeld?
Soort van werkvakantie. Meer vakantie dan werk. Beetje klussen in/bij het hostel van de eigenaar van de branderij.quote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soort van werkvakantie. Meer vakantie dan werk. Beetje klussen in/bij het hostel van de eigenaar van de branderij.
Als ik dit zie,mag ik dan een verzoekje?quote:
Hef is alleen een beetje ver rijden. Vannacht om 2 uur vertrokken en we moeten nu nog iets van 2 uur.quote:
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik ga naar bed, moet morgen weer vroeg opstaan![]()
Trustenquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Dat is wel heel ver ja..quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hef is alleen een beetje ver rijden. Vannacht om 2 uur vertrokken en we moeten nu nog iets van 2 uur.
Welterusten zorro28. Hopelijk voor iets leuks dat je vroeg op moet staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik sliep pas om 02.00. Had nog nachtelijke app-gesprekken met zowel zoon als dochter die in Utrecht waren voor koningsnacht. En daarna ben ik als een blok in slaap gevallen, want ik heb het luilak-lawaai helemaal niet gehoord, terwijl dat volgens mijn man tussen 04.00 en 06.00 echt enorm is geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier ging de wekker vanochtend om 6 uur, foutje bedankt
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.quote:
Hij maakte hele mooie nummers.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.
Zo mooi dit
Ik heb het nu koud, maar helaas...het heeft niet gewerkt. Wel een mooi liedje inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je het een keer heel koud hebt, moet je dit draaien, dan heb je het instant warm.
Zo mooi dit
Ja, dinges, jeweetwel, datquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Waar werd deze muziek ook alweer voor gebruikt?
Olaquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo te zien aan de TT heb ik de trots uit "mijn" Geldrop gemist...
![]()
Goede avond en welkom, Bos.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo te zien aan de TT heb ik de trots uit "mijn" Geldrop gemist...
![]()
Hij zal zich niet in zijn graf omdraaien.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Goede avond voor Toon. De royalties stromen binnen
Dat wordt in dit geval gedoneerd aan de vogelopvangquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:34 schreef DJ11 het volgende:
Goede avond voor Toon. De royalties stromen binnen
Hij is niet gestorven aan spit neequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij zal zich niet in zijn graf omdraaien.
Tja.... onder de grond zingt zo lastig hè?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... onder de grond zingt zo lastig hè?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb ooit een Loesje poster geschreven:
Struisvogelpolitiek
Dat praat verdomd lastig
Met een mond vol zand
De verhoudingen zijn niet helemaal goed in deze foto.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn niet helemaal goed in deze foto.
Dat geloof ik ook jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
De verhoudingen zijn niet helemaal goed in deze foto.
Lang geleden dan.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dan.
Want Philip is al sinds 2014 overleden.
Dat klopt waarschijnlijk beter, ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse Grachten
Je moet meer vertrouwen hebben in je kunnen, livelink.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt waarschijnlijk beter, ja.
Toch mijnheer Soonebergquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klopt waarschijnlijk beter, ja.
Bijdehandjequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dan.
Want Philip is al sinds 2014 overleden.
Hebben jullie veel rozen staan?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:56 schreef livelink het volgende:
Kenny Rogers - Ruby, don't take your love to town
quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:59 schreef livelink het volgende:
Dominique, maar niet van de Soeur sourire volgens mij.
Ja, bij elke paal van de pergola staat er 1. Ze moeten nog wel flink groeien hoor, je kunt ze nog niet aanbindenquote:
Ja, in mijn hoofd klinkt het door haar gezongen wat helderder.quote:
Dan ben je denk ik 1 van de weinige vrouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
Heb nooit behoefte gehad om een bruid te zijn. Heb ook nooit als kind gedroomd van een bruiloft of bruidsjurken of zo. Ik ben blij dat ik dat aan me voorbij heb laten gaan.
Ik ook niet, ook niet om de bruidegom te zijn trouwens..quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:09 schreef livelink het volgende:
Heb nooit behoefte gehad om een bruid te zijn. Heb ook nooit als kind gedroomd van een bruiloft of bruidsjurken of zo. Ik ben blij dat ik dat aan me voorbij heb laten gaan.
Dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit heeft ook wel iets Beatle achtigs...
Puur verbeeldingquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:15 schreef DJ11 het volgende:
De stem van deze zanger doet me denken aan die van het vorige liedje
Heb je ooit de Dutch Eagles gezien? die vond ik zelf erg fijn...quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Van de week naar Fortunate sons ( CCR)
Die zijn ook erg goedquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je ooit de Dutch Eagles gezien? die vond ik zelf erg fijn...
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Naar de speeltuin heleentje van capelle
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Zingende kinderen... daar heb ik echt niet veel mee. Tegenwoordig kun je dingen rechttrekken, maar in die tijd klonk het zo vals als de nacht.
Dat maakt het wel authentiekquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Zingende kinderen... daar heb ik echt niet veel mee. Tegenwoordig kun je dingen rechttrekken, maar in die tijd klonk het zo vals als de nacht.
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met mijn ouders naar een speeltuin ben geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:27 schreef livelink het volgende:
Ach ja, de goed oude tijd dat er een verbanddoos mee ging naar de speeltuin.
Ik kan me ook niks herinneren. Zelfs de Efteling gingen we niet naar toe.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit met mijn ouders naar een speeltuin ben geweest.
Behalve 1 keer per jaar naar de Efteling (toen dat nog niet heel veel meer was dan speeltuin met een klein sprookjesbos en een spookslot.
We zijn ooit 1 zomer in Nederland gebleven voor dat soort uitstapjes. Goede herinneringen aan, en de Efteling zat daar ook bij en Slagharen ook.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me ook niks herinneren. Zelfs de Efteling gingen we niet naar toe.
En dan gaat de wekkerquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Weet je wat we gaan doen? We worden weer kampioen!
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Slavenkoor - Uberall auf der Welt scheint die Sonne
Ik wil ook wel weer een keerquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Efteling al vele malen geweest met ouders en ook als volwassene. Maar ja voor mij is het ook geen hele lange reis...
Duur ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk net naar een kaartje voor Legoland. 44 euro , laat maar
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is deze muziek wel voor gebruikt
De prijs zou mij niet tegenhouden. De drukte wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Zo mooi dit![]()
En ontopic: dichter bij Legoland ga ik nooit meer komen, maar nee, ik ga het niet doen
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Bee Gees how do you mend a broken heart![]()
![]()
![]()
![]()
Zou het daar dan druk zijn, met zo'n entree prijs?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De prijs zou mij niet tegenhouden. De drukte wel.
En de twee en een half uur rijden even goed ook wel.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
De prijs zou mij niet tegenhouden. De drukte wel.
Ja, alles is tegenwoordig druk. Zeker in de zomervakantie.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het daar dan druk zijn, met zo'n entree prijs?
O jaquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het daar dan druk zijn, met zo'n entree prijs?
Maar dat is niet Legoland Scheveningen toch? Want daar kost het maar ¤23,-quote:
Denemarken gok ik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat is niet Legoland Scheveningen toch? Want daar kost het maar ¤23,-
Omdat Symph het over 2,5 uur rijden heeft.quote:
Vanuit zijn vakantieadres ging ik vanuit.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat Symph het over 2,5 uur rijden heeft.
Nee Billund Denemarken.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat is niet Legoland Scheveningen toch? Want daar kost het maar ¤23,-
Ah..... op die fiets.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee Billund Denemarken.
Ik zit vlak bij de Deense grens op vakantie
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanuit zijn vakantieadres ging ik vanuit.
Die ga ik huren om naar het vogelreservaat op Amrum te gaan.quote:
Ik had eerst het idee om naar Berlijn te gaan, maar Noord Duitsland stond ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Prachtige natuur en prachtige stadjes ook daar. En ddm vond de perfecte plek voor me daar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:48 schreef Melting het volgende:
Ik ben ook nog iets aan het zoeken om te kunnen gaan doen in mei. Dan heb ik 2 weken vakantie.
Daar wilde ik eerst naartoe gaan, maar ik heb vakantie rond Hemelvaart/Pinksteren. Ik denk dat het dan iets te druk is daar.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had eerst het idee om naar Berlijn te gaan, maar Noord Duitsland stond ook heel hoog op mijn verlanglijstje. Prachtige natuur en prachtige stadjes ook daar.
Berlijn is wel een fijne stad om te zijn. Is dat niet wat voor je?
Doe je goed! Berlijn ga ik zeker nog een keer doen, maar dit was eigenlijk gewoon een buitenkans.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar wilde ik eerst naartoe gaan, maar ik heb vakantie rond Hemelvaart/Pinksteren. Ik denk dat het dan iets te druk is daar.
Staat nu voor September op de planning (dan heb ik mijn zomervakantie).
Schnitzels zit je in Duitsland wel goed.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe je goed! Berlijn ga ik zeker nog een keer doen, maar dit was eigenlijk gewoon een buitenkans.
Ik heb die regio gezien in Wunderschon van de NDR. Dat is echt wat voor mij. Wandelen, natuur en vogels.
En niet te vergeten: Schnitzels
Die ken ik niet. Alleen van Ram Jam.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Eigenlijk hoort na deze Black Betty van Lead Belly
Lead Belly is degene die het in 1941 voor het eerst op plaat zette.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Alleen van Ram Jam.
In dat geval.... slaap lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik hou het niet vol tot het einde, sorry. Ben erg moe en ga richting mijn bed.
Dank je wel voor de show, Melting. Veel mooie nummers gehoord.
Ik taai na deze ook af.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:58 schreef livelink het volgende:
Ik hou het niet vol tot het einde, sorry. Ben erg moe en ga richting mijn bed.
Dank je wel voor de show, Melting. Veel mooie nummers gehoord.
Slaap lekker, Symph.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik taai na deze ook af.
Ik was om 5 uur wakker helaas…
De muziek was echt heel fijn.
Dank Melting
Volgende week ben ik er helaas niet bij. Mijn moeder is dan jarig en ik ga daar op visite.quote:Op zondag 28 april 2024 00:14 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal erg bedankt voor het luisteren.
Wie weet tot komende week.
[ afbeelding ]
Alvast gefeliciteerd met je moeder dan.quote:Op zondag 28 april 2024 00:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er helaas niet bij. Mijn moeder is dan jarig en ik ga daar op visite.
Bedankt voor vanavond en welterusten
Ze hebben hier een Jim Reeves museum zie ik net!quote:
Die website van dat museumquote:Op zondag 28 april 2024 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben hier een Jim Reeves museum zie ik net!
Daar zijn we morgen wel bij, tot het Duitse tvprogramma om 20.15quote:Op maandag 29 april 2024 18:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga morgenavond weer een uitzending verzorgen. Aanvang 19:00 uur.
Vervelend zeg. Misschien eens elders gaan kijken? Misschien dat ze dan gaan inzien wat ze missen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft vandaag weer een behoorlijke deuk opgelopen (en het was al niet al te veel). Er staat al zeker een jaar een vacature open bij onze holding maatschappij. En al een jaar ben ik er naar aan het kijken en aan het twijfelen.
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een mail gestuurd. En echt binnen 5 minuten een afwijzing![]()
Terwijl ik toch echt denk dat ze aan mij een goede zouden hebben. Helaas was degene bij wie ik moet zijn net iemand die ik niet ken (en zij mij dus ook niet).
Je zou toch zeggen dat als je een vacature al een jaar open hebt staan dat er dan in ieder geval een gesprek vanaf kan bij een interne sollicitatie. Het heeft me ook wel de ogen geopend. Ik doe al vrij veel voor die afdeling, waaronder overleggen met accountants (laatst nog) en de functie waar ik naar solliciteerde was die van assistent controller. De volgende keer dat ze me vragen om met de accountants te praten zal ik ook binnen 5 minuten antwoorden dat ik niet de geschikte persoon ben hiervoor.
Ja, maar ik durf gewoon niet goed te solliciteren en als het intern al niet lukt.....quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Misschien eens elders gaan kijken? Misschien dat ze dan gaan inzien wat ze missen.
Je hebt een schat aan werkervaring en diverse andere kwaliteiten. Werkgevers staan overal te springen om betrouwbare, toegewijde vakkrachten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf gewoon niet goed te solliciteren en als het intern al niet lukt.....
Klinkt wel veelbelovend, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
De strings zijn rijkelijk aanwezig op het nieuwe album Nonetheless. En laat ik daar nou enorm van houden. Dit is echt het album waarvan ik al jaren hoopte dat ze het zouden maken.Pet Shop Boys - Feel
Waardeloos zeg, en een gemiste kans voor de holdingquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft vandaag weer een behoorlijke deuk opgelopen (en het was al niet al te veel). Er staat al zeker een jaar een vacature open bij onze holding maatschappij. En al een jaar ben ik er naar aan het kijken en aan het twijfelen.
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en een mail gestuurd. En echt binnen 5 minuten een afwijzing![]()
Terwijl ik toch echt denk dat ze aan mij een goede zouden hebben. Helaas was degene bij wie ik moet zijn net iemand die ik niet ken (en zij mij dus ook niet).
Je zou toch zeggen dat als je een vacature al een jaar open hebt staan dat er dan in ieder geval een gesprek vanaf kan bij een interne sollicitatie. Het heeft me ook wel de ogen geopend. Ik doe al vrij veel voor die afdeling, waaronder overleggen met accountants (laatst nog) en de functie waar ik naar solliciteerde was die van assistent controller. De volgende keer dat ze me vragen om met de accountants te praten zal ik ook binnen 5 minuten antwoorden dat ik niet de geschikte persoon ben hiervoor.
Nicequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
De strings zijn rijkelijk aanwezig op het nieuwe album Nonetheless. En laat ik daar nou enorm van houden. Dit is echt het album waarvan ik al jaren hoopte dat ze het zouden maken.Pet Shop Boys - Feel
De basis voor dit nummer werd in 2003 al gelegd, toen de Pet Shop Boys nieuwe nummers schreven voor hun compilatie PopArt. Neil kon er geen tekst bij verzinnen; dat gebeurde pas recenter.quote:
Tja, de tekst is niet echt iets waar je 20 jaar over hebt hoeven te doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De basis voor dit nummer werd in 2003 al gelegd, toen de Pet Shop Boys nieuwe nummers schreven voor hun compilatie PopArt. Neil kon er geen tekst bij verzinnen; dat gebeurde pas recenter.
Ja, ik ben het eigenlijk wel met je eens. Zo erg is mijn zelfvertrouwen ook niet aangetast.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waardeloos zeg, en een gemiste kans voor de holding
Soms blijven dingen gewoon een tijdje op de plank liggen... In 2020 brachten ze een b-kant uit die in 1984 al was geschreven.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, de tekst is niet echt iets waar je 20 jaar over hebt hoeven te doen.
Goed verzoekjequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Ha, dit verzoekje was ook om mezelf te helpen herinneren dat ik niet te veel moet stressen.
Stimmtquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Om 20:15 uur gaan jullie zappen naar de Duitse tv toch, Symph en DDM?
Smakelijk eten toegewenstquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu even koken, dus ik ben er even tussenuit. Wel zo klaar hoor.
Mooi bruggetjequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Het verzoekje hierna heeft iets met rock te maken. Dat komt mooi uit, want de nummers daarna zitten duidelijk in de rock-hoek. Eentje ervan - superkort - is nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |