Wel vaak van die types met FvD ofzo in de bio.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was het maar alleen Truus en Hans. Ook hun (klein)kinderen zitten vaak genoeg op diezelfde lijn.
Luxemburg?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een Frans liedje onderpresteren? Moet ik dit antwoorden zonder ruzie met Greys te krijgen?
Ik ben hier nog steeds niet helemaal overheen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Zo jammer dat dit de teleurstelling van het jaar was
Die sowieso uiteraard. Maar het "een bruine boterham met kaas is ook eten"-calvinisme zit wel dieper in de maatschappij dan dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel vaak van die types met FvD ofzo in de bio.
Liedje van Slimane zit ook vol met woordjes die vaak als eerste leert in de brugklasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Elk jaar denk je dat het niet chauvinistischer kan. Totdat ze gewoon een vlag projecteren.
En een optreden met veel Frans pathos.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Liedje van Slimane zit ook vol met woordjes die vaak als eerste leert in de brugklas
Met de drag queens?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Die ene intervalact was echt heel erg mooi. Jammer dat die niet in de finale zat.
Ja was eigenlijk best wel prima. Hooguit dat de presentatie wat schreeuwerig was. Maar goed, je kunt natuurljk ook niet ieder jaar die Italiaanse toppers hebben.quote:
Ik wilde nog even wachten op de repetities van de big 5. Ik kijk er morgen naarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
ESF / ESF Nostradamus 2024
Trouwens mensen niet vergeten de Nostradamus in te vullen voor dinsdagavond!
Misschien even tussen de stickies weghalen? Valt ie wat meer op.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
ESF / ESF Nostradamus 2024
Trouwens mensen niet vergeten de Nostradamus in te vullen voor dinsdagavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |