nouuuquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jaa, nu zal je mij nooit meer treffen op dit soort feestjes, kleinschaliger vind ik veel mooier.
Ik zou op mijn 30e nog een keer zoiets doen inclusief de XTC maar ik ben nu 30 en het interesseert mij helemaal niets meerquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuu
tomorrowland
mysteryland
zou ik best nog eens willen doen
ik ben sowieso niet van de drugsquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou op mijn 30e nog een keer zoiets doen inclusief de XTC maar ik ben nu 30 en het interesseert mij helemaal niets meer
Is het niet van als je alsnog op zo'n feest bent dat je denkt van "yes, wat tof dat ik er ben, ik heb het wel gemist"?quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou op mijn 30e nog een keer zoiets doen inclusief de XTC maar ik ben nu 30 en het interesseert mij helemaal niets meer
Ik heb ze ook wel nuchter gedaan hoor, maar ik vond het gewoon leuker metquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet van de drugs
ik heb het totaal niet nodig
Racoon is al geweest.quote:
Meh, ik ga wel naar tentfeesten en lokale buitenfeesten, paar biertjes en dan vind ik het wel prima zo.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het niet van als je alsnog op zo'n feest bent dat je denkt van "yes, wat tof dat ik er ben, ik heb het wel gemist"?
Harry potter is er niks bijquote:
Ik ben 37 en heb er nu echt extreem veel zin in inclusief de XTCquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben 37 en heb er nu echt extreem veel zin in inclusief de XTC
ook met de andere zanger waren ze enorm populairquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
wel echt het beste wat direct is overkomen, dat die zanger toen solo ging
ja bizzy is ook populairquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook met de andere zanger waren ze enorm populair
Ook prima tochquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben 37 en heb er nu echt extreem veel zin in inclusief de XTC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |