Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De computer heb ik aan de audioinstallatie hangen. De muziek knalt gewoon uit normale luidsprekers.
Maar nog geen last van boze buren. De buren zijn wel thuis, zag ik.
weten die limbo's welquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
lucas en steve maken er wel echt een feestje van![]()
ik heb nog nooit in mijn hele leven iets nodig gehad om me te vermaken op een feestjequote:Op zaterdag 27 april 2024 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
Deze muziek is alleen leuk als je daar aanwezig bent met een paars eekhoorntje achter de kiezen weet ik uit ervaring.
Ik wel. Zonder bier kom ik niet los. En het kost ook wel even tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in mijn hele leven iets nodig gehad om me te vermaken op een feestje
Jij weet dus niet wat je hebt gemistquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb nog nooit in mijn hele leven iets nodig gehad om me te vermaken op een feestje
helemaal niksquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij weet dus niet wat je hebt gemist
Voor mij Nightmare Rotterdam en Hellbound Groningen, mooie tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal niks
dikste feest was sensation voor mij![]()
vroegahhhquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij Nightmare Rotterdam en Hellbound Groningen, mooie tijd.
Jaa, nu zal je mij nooit meer treffen op dit soort feestjes, kleinschaliger vind ik veel mooier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |