quote:Jan Boskamp heeft een kandidaat genoemd voor het trainerschap van Feyenoord. De voetbalanalist heeft vernomen dat Brian Priske van Sparta Praag op het lijstje staat.
quote:Feyenoord wil Nederlander, maar Priske k een optie
In het Belang van Limburg bespreekt Boskamp de opvolging van Arne Slot, die naar Liverpool verhuist. “Hein Vanhaezebrouck alleszins niet. Ze willen een Nederlander”, concludeert de oer-Feyenoorder. “Mark van Bommel zou kunnen, maar die ligt volgens mij nog onder contract bij Antwerp.”
Feyenoord mag dan opteren voor een Nederlandse opvolger van Slot, maar toch zou een buitenlander niet uitgesloten zijn. Boskamp: “De enige buitenlandse naam die circuleert is Priske, die met Sparta Praag op weg is naar zijn tweede titel op rij in Tsjechi.”
We zoeken nog een terreinknecht.quote:Op maandag 29 april 2024 20:18 schreef Pistolero het volgende:
Als we nog een assistent nodig hebben, Bosschaart is ook wel heel nadrukkelijk aan het bedelen om een plekje bij Feyenoord.
Waarom zou je in godsvredesnaam Ipswich actief volgenquote:Op maandag 29 april 2024 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is echt een toptrainer. Ik volg Ipswich actief en zeker sinds afgelopen seizoen hebben ze eigenlijk vrij plots de weg omhoog gezet, grotendeels dankzij deze man, vergelijkbaar met Slot. Gaat alleen onhaalbaar zijn als Ipswich promoveert en dat gaat denk ik wel gebeuren aangezien Leeds de weg kwijt is.
@ZKA in the mudquote:Feyenoord wil een Nederlander als coach, gaf Boskamp aan, maar toch weet de oud-coach dat er n buitenlandse naam rondgaat in de Kuip. "De enige buitenlandse naam die circuleert is Priske, die met Sparta Praag op weg is naar zijn tweede titel op rij in Tsjechi."
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 april 2024 23:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
@:ZKA in the mud
(of weet die bolle bamibal er weer niks van)
Die is vast betaald om dit te zeggen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
@:ZKA in the mud
(of weet die bolle bamibal er weer niks van)
Top, die tekent vandaag bij Heerenveen dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:20 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB VANAF NU AL MIJN GELD OP VAN PERSIE GEZET
Dat is nog helemaal niet zekerquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Top, die tekent vandaag bij Heerenveen dus
Dick Advocaat denkt dat Alex Pastoor de juiste man is om het stokje over te nemen van Arne Slot bij Feyenoord, die na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk vertrekt naar Liverpool. Pastoor vertrekt op zijn beurt bij Almere City, maar is volgens Advocaat een uitstekende opvolger van Slot, zo geeft hij aan in de uitzending van Veronica Offside.quote:
Dit is meer nepotisme.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze roepen echt allemaal maar wat he
In welk artikel?quote:Op maandag 29 april 2024 20:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij al die namen op de "tafels getyft"
https://1908.nl/artikelen(...)-opvolgers-arne-slotquote:
Laat dit soort dingen nou toch eens gaaaaaaaaaaanquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://1908.nl/artikelen(...)-opvolgers-arne-slot
Hier post je er een stuk of 30, dus nu gaan lopen kraaien dat je er niet over hoeft te discussiren is op zijn zachtst gezegd, heel erg hypocriet![]()
![]()
Was die kerel niet ooit “heel vooruitstrevend” binnengehaald bij Feyenoord om als jonge talentvolle trainer intern verder opgeleid te worden als toekomstig hoofdtrainer van Feyenoord?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dick Advocaat denkt dat Alex Pastoor de juiste man is om het stokje over te nemen van Arne Slot bij Feyenoord, die na dit seizoen hoogstwaarschijnlijk vertrekt naar Liverpool. Pastoor vertrekt op zijn beurt bij Almere City, maar is volgens Advocaat een uitstekende opvolger van Slot, zo geeft hij aan in de uitzending van Veronica Offside.
Ben daar enkele keren geweest met mijn pa toen ik jong was en nog steeds wel fan dus. Beetje hetzelfde als met Feyenoordquote:Op maandag 29 april 2024 23:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsvredesnaam Ipswich actief volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |