Van Bommel, Keizer, Gio en Pusic, daar word ik niet vrolijk vanquote:Op maandag 29 april 2024 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aankondiging vertrek Slot lijkt het te zijn.
Toch niet: https://www.vi.nl/pro/ana(...)volgen-bij-feyenoord
quote:Feyenoord moet van de KNVB de vakken X, R, S en T verplicht leeg houden bij de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen Excelsior.
*Krabby zegt datquote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Bommel, Keizer, Gio en Pusic, daar word ik niet vrolijk van
Ze gaan vooral voor clubloze opties, dus geen McKenna, Farioli oid
Dus dat lag óók al niet aan Arne?quote:Op maandag 29 april 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[ x ]
DessersGOD. Leuk voor die jongen, tijdje terug beschouwden ze dat nog als de slechtste aankoop ooit.
Die kale is Arne Slotquote:Op maandag 29 april 2024 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik herken ze niet allemaal.....
iemand wel....
Van Bommel. Mooi man.quote:Op maandag 29 april 2024 17:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik herken ze niet allemaal.....
iemand wel....
Als je maar genoeg namen noemt heb je een grote kans dat de goede er wel tussen zit.quote:Op maandag 29 april 2024 18:17 schreef bbuddybb het volgende:
Dat artikel van VI is van een bedroevend niveau.
Jesse Marsh. Hoe kom je daar nou weer bij.
Alsnog minder belachelijk dan Gio en Keizer (de trainers, niet de rappers)quote:Op maandag 29 april 2024 18:17 schreef bbuddybb het volgende:
Dat artikel van VI is van een bedroevend niveau.
Jesse Marsh. Hoe kom je daar nou weer bij.
Vooral Marcel Keizer. Die teert dus echt op dat ene halfjaar Ajax?quote:Op maandag 29 april 2024 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsnog minder belachelijk dan Gio en Keizer (de trainers, niet de rappers)
quote:Op maandag 29 april 2024 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral Marcel Keizer. Die teert dus echt op dat ene halfjaar Ajax?
Hij hep meegeholpen aan de database van Arne!quote:Zoekt Feyenoord een trainer die qua tactische principes dicht in de buurt staat van Slot, dan is Marcel Keizer een logische kandidaat. In zijn tijd bij SC Cambuur heeft hij samen met Slot een database aangelegd, met fragmenten die passen bij hun speelwijze. Hij praat net als de huidige Feyenoord-trainer over hotzones, scoringszones en assistzones. De teams van Keizer hebben altijd goed voetbal gespeeld. Alleen heeft de 55-jarige coach brute pech bij zijn grote kans als hoofdtrainer bij Ajax. Als opvolger van Peter Bosz beleeft hij in 2017 een dramatische start, na het drama met Abdelhak Nouri. In het najaar begint het elftal van Keizer alsnog te swingen, met grote zeges op Feyenoord (1-4), NAC Breda (0-8) en PSV (3-0). Alleen mist de vriend van Dennis Bergkamp draagvlak bij Marc Overmars, die met succes Erik ten Hag naar voren schuift.
Sinds dat ontslag is Keizer kampioen geworden in de Verenigde Arabische Emiraten en heeft hij twee bekers gepakt met Sporting. Ook heeft hij tweemaal een bliksemontslag achter zijn naam, zowel bij Sporting als bij Al Shabab houdt hij het minder dan een jaar vol. Dat tekent zijn grootste valkuil. Keizer deelt de visie van Slot, maar is minder bedreven in communicatie. Hij heeft soms moeite om de clubleiding en spelers mee te nemen in zijn ideeën. Deze overtuigingskracht is juist een van de grootste vaardigheden van Slot.
De tovermars van Marc heeft veel dromen verwoest. Gelukkig was er een tijdje #Keizerball bij Sporting.quote:Op maandag 29 april 2024 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Hij hep meegeholpen aan de database van Arne!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 april 2024 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De tovermars van Marc heeft veel dromen verwoest. Gelukkig was er een tijdje #Keizerball bij Sporting.Het valt me nog mee dat ik Van Wonderen of Fraser niet echt heb gehoord (alleen door de echte randdebielen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |