Verwacht een zesde of zevende plek of iets dergelijks, zal wel met een sloot aan huurspelers zijn maar vPersie als trainer is natuurlijk wel een trekpleister.quote:
https://www.transfermarkt(...)n/306/saison_id/2023quote:Op maandag 29 april 2024 14:05 schreef Scrummie het volgende:
Na de voorspelling van Gurney verwacht ik degradatie voor Heerenveen volgend seizoen.
Met Slory, Sebaoui, Van den Belt, Kasanwirjo, Zechiel en Read gaat Heerenveen gewoon voor Europees voetbal.quote:Op maandag 29 april 2024 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)n/306/saison_id/2023
Zonder Sahraoui en Haye is dit ook gewoon een zwaar beperkte selectie.
Dordrecht worden.quote:Op maandag 29 april 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Slory, Sebaoui, Van den Belt, Kasanwirjo, Zechiel en Read gaat Heerenveen gewoon voor Europees voetbal.
Je mag maar 4 spelers van dezelfde club huren helaas.quote:Op maandag 29 april 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Slory, Sebaoui, Van den Belt, Kasanwirjo, Zechiel en Read gaat Heerenveen gewoon voor Europees voetbal.
Kasanwirjo doet het vrij aardig volgens mij. Kan je nog wel een miljoentje of twee voor vangen.quote:Op maandag 29 april 2024 14:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je mag maar 4 spelers van dezelfde club huren helaas.
Kasanwirjo en Van den Belt mogen wel gratis weg.
In mijn beleving had ie alweer bijna een aflopend contract, maar die ligt nog tot 2027 vast joh.quote:Op maandag 29 april 2024 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kasanwirjo doet het vrij aardig volgens mij. Kan je nog wel een miljoentje of twee voor vangen.
quote:Feyenoord neemt hoofd opleidingen (29) over van Rangers FC
13.29,
Vandaag
9 Reacties
Feyenoord heeft Zeb Jacobs aangesteld als hoofd opleidingen. De 29-jarige Belg wordt de opvolger van Rini Coolen, die bezig is aan zijn laatste weken in Rotterdamse dienst.
Feyenoord neemt hoofd opleidingen (29) over van Rangers FC
Jacobs komt over van Rangers FC en heeft zijn handtekening gezet onder een driejarig contract. De Belg treedt in de voetsporen van Coolen, die vertrekt vanwege een verschil van inzicht. 'Als een grote club als Feyenoord zich voor je meldt dan is dat niet alleen een compliment, maar ook een prachtige kans', zegt Jacobs op het digitale thuis van de bekerwinnaar.
Jacobs begon zijn loopbaan als technisch coach bij KV Mechelen. Via Antwerp FC, waar hij Head of Development was, belandde hij in Glasgow. Dit seizoen bekleedt Jacobs bij Rangers de functie van Academy Direktor.
Hij mag dan wel stotteren maar zo ver beneden niveau neukt hij nou ook weer niet.quote:
Alfred faalde vooral op hetgeen waar veel trainers op falen: communicatie. Onduidelijk naar de spelers, ziedend/defensief naar de pers, dan verlies je het al gauw. Zeker toen Blind ging muiten.quote:Op maandag 29 april 2024 14:42 schreef Kerftminister het volgende:
Dick Schreuder zou ik echt helemaal niks vinden. Heeft 0 ervaring op het hoogste niveau, alleen een beetje bij Zwolle en binnen het Nederlandse amateur- en Spaanse semiprof niveau gecoacht. Doe maar niet, als we vinden dat Van Persie zich eerst bij Heerenveen moet bewijzen, laat Schreuder zich ook maar eerst ergens anders bewijzen.
En dat die tactisch 'heel sterk' is dat zegt me niet zoveel, dat werd van zijn broer ook gezegd en die faalde hopeloos bij Ajax.
Jup, bedoel meer te zeggen dat wanneer iemand 'tactisch sterk' was als assistent of op laag niveau, dat dit niet betekent dat je een topclub kan leiden.quote:Op maandag 29 april 2024 14:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alfred faalde vooral op hetgeen waar veel trainers op falen: communicatie. Onduidelijk naar de spelers, ziedend/defensief naar de pers, dan verlies je het al gauw. Zeker toen Blind ging muiten.
Dat vooral, ja.quote:Op maandag 29 april 2024 15:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jup, bedoel meer te zeggen dat wanneer iemand 'tactisch sterk' was als assistent of op laag niveau, dat dit niet betekent dat je een topclub kan leiden.
Aankondiging vertrek Slot lijkt het te zijn.quote:
Of gewoon een club leiden. Pepijntje Lijnders is dan het beste voorbeeldquote:Op maandag 29 april 2024 15:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jup, bedoel meer te zeggen dat wanneer iemand 'tactisch sterk' was als assistent of op laag niveau, dat dit niet betekent dat je een topclub kan leiden.
De eerste twee opties zijn Mark van Bommel en Marcel Keizer. Toen maar weggekliktquote:Op maandag 29 april 2024 15:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aankondiging vertrek Slot lijkt het te zijn.
Toch niet: https://www.vi.nl/pro/ana(...)volgen-bij-feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |