Die is niet goed hoor.quote:Op maandag 29 april 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bondgenoten voorproefje. 'Silent Disco'... .Kanis man!
[ afbeelding ]
Nee inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 29 april 2024 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
Nog verder ingekort gifje zou trouwens ook meer 18+ wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
Ik zag het vrijdagquote:Op maandag 29 april 2024 13:29 schreef KinKiJan het volgende:
Bondgenoten voorproefje. 'Silent Disco'... .Kanis man!
[ afbeelding ]
Thanks Freaky.quote:Op maandag 29 april 2024 22:26 schreef freaky40 het volgende:
@:FreshFruit: je hebt mij gevraagd een tijdje terug om je even te waarschuwen als ik dat stukje heb gevonden van Billy uit Utopia die toen voor haar raam in haar Penthouse stond en daarin de legendarische woorden sprak: 'de winnaar van het programma Utopia is een vrouw...Billy Bakker'. Ik ben met het terug kijken van alle afleveringen bij de aflevering aanbeland intussen, ik kan helaas er geen clip van maken, maar het staat op minuut 37.01 t/m 37.06 van deze aflevering: https://www.kijk.nl/programmas/utopia/DycyybOrr44
Misschien kun je er wat mee.
Neuh op kittenjachtquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:09 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ] Allemaal aan het bingen?
Jep.... handhavers KIJK tv...4 seizoenen... heerlijk..quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:09 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ] Allemaal aan het bingen?
Agh gossi... zielig....quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh op kittenjacht![]()
Loopt hier een zwerfkat en die was weer zwanger, aangezien ze nu terug 'slank' is moet er ergens dus een nestje liggen.
Nieuwe afleveringen Augurkenkoning en Maxima.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep.... handhavers KIJK tv...4 seizoenen... heerlijk..
Ja dank je, heb ik al gezien...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen Augurkenkoning en Maxima.
Echt bingen deed ik met The Office (11 seizoenen)
[ afbeelding ]
Ja vorig jaar had ze ze hier in de tuin gelegd, wil alleen weten of ze er voor zorgt, onderbrengen komt dan later wel weer. Is vorig jaar ook goed gegaan.quote:
Ja precies, dat zou ik ook hebben... verzorging prioriteit nummertje 1 nu even...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ze ze hier in de tuin gelegd, wil alleen weten of ze er voor zorgt, onderbrengen komt dan later wel weer. Is vorig jaar ook goed gegaan.
Lief dat je dat doet...quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vorig jaar had ze ze hier in de tuin gelegd, wil alleen weten of ze er voor zorgt, onderbrengen komt dan later wel weer. Is vorig jaar ook goed gegaan.
Benieuwd of je ze gevonden krijgt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niks. Heb m'n ring camera ook maar verplaatst zodat ik kan zien waar die poes heen loopt nadat ie hier gegeten heeft. Meestal is die wel te lokken met wat voer.quote:
Ja kat volgenquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niks. Heb m'n ring camera ook maar verplaatst zodat ik kan zien waar die poes heen loopt nadat ie hier gegeten heeft. Meestal is die wel te lokken met wat voer.
Jaa streamenquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niks. Heb m'n ring camera ook maar verplaatst zodat ik kan zien waar die poes heen loopt nadat ie hier gegeten heeft. Meestal is die wel te lokken met wat voer.
In Silvian (zoon van Oos) daar zit toch echt niet veel in he. Liever lui dan moe die jongen wat ik zo zie.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nieuwe afleveringen Augurkenkoning en Maxima.
Echt bingen deed ik met The Office (11 seizoenen)
[ afbeelding ]
Die ander is ook natuurlijk de Kroonprins,eigenlijk niet eerlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In Silvian (zoon van Oos) daar zit toch echt niet veel in he. Liever lui dan moe die jongen wat ik zo zie.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ander is ook natuurlijk de Kroonprins,eigenlijk niet eerlijk.
Ze noemen Silvian toch ook iets van de Slome.Dat zou ik niet pikken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja klopt maar Camiel weet wel van aanpakken.. heel ander type dan zijn broertje.
Ik vind het wel een leuke serie.Die leverworst is trouwens veel te duur.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
Nee dat is ook echt niet aardig ook al is hij dat wel
4 euro.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ziet er niet zo smakelijk uit![]()
[ afbeelding ]
gewoon een plakje leverworst met een plakje augurk. klaar, en dat ziet er ook beter uit.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ziet er niet zo smakelijk uit![]()
[ afbeelding ]
ik eet sowieso geen leverworstquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
gewoon een plakje leverworst met een plakje augurk. klaar, en dat ziet er ook beter uit.
Eet het wel bij een gelegenheid, maar haal het zelf nooit in huis.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik eet sowieso geen leverworst(wel een vleeseter)
maar inderdaad gewoon een plak augurk erop en klaar. zullen vast mensen zijn die het kopen nu omwille van de naam.
Dit dus.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
gewoon een plakje leverworst met een plakje augurk. klaar, en dat ziet er ook beter uit.
Nou ik vind dat wel meevallen is 1.33 per ons... misschien is het wel hele goede leverworst, ook niet onbelangrijk... die goedkope shit is ook niet te eten...quote:
Frummel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel meevallen is 1.33 per ons... misschien is het wel hele goede leverworst, ook niet onbelangrijk... die goedkope shit is ook niet te eten...
Ooow ieuwww met die grove stukken vet...brrrrquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
Deze vind ik wel lekker.
[ afbeelding ]
Doe mij maar dit, ook niet gerookt lekkerquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:51 schreef FreshFruit het volgende:
Deze vind ik wel lekker.
[ afbeelding ]
Ossenworst.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doe mij maar dit, ook niet gerookt lekker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |