Soul is laatst met nichtje naar Mika in Amsterdam geweest.Dat kost ook een leuke duit.quote:Op maandag 29 april 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zitten er nog wel een paar tussen maar dat is mij allemaal veel te ver
Koningsdag traden ze op op de markt in Enschede, gratis en voor niets. Maar als je in die drukte met een scootmobiel er tussen moet gaan zitten is niet leuk.
Mijn zussen waren wel en die hebben gefacetimed met mij, was wel leuk maar toch heel anders. Maar wel lief dat ze het deden/
Geen idee wie Mika isquote:Op maandag 29 april 2024 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is laatst met nichtje naar Mika in Amsterdam geweest.Dat kost ook een leuke duit.
quote:
Zal straks even luisteren, zit serie te kijkenquote:
quote:Op maandag 29 april 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Dat nummer ken ik wel, maar is niet officieel van hem toch?
Ik had al het idee dat dit nummer al eeuwen oud isquote:
Morguh, FF was er wel, maar ons niet verzorgdquote:Op maandag 29 april 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen.... is er al koffie en thee? ...
Goedemorgen....quote:Op maandag 29 april 2024 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Spannend morgen @:Frummelie wat Jack gaat doen het lijkt er op dat hi jTori gaat afwijzen
Nou zeg, wat een oetlullie....quote:Op maandag 29 april 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, FF was er wel, maar ons niet verzorgd
Is ook zo, dan denk je heel wat en gebeurd het tegenover gesteldequote:Op maandag 29 april 2024 09:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
ja ik ben benieuwd maar ik vind die voorstukjes soms wel misleidend hoor...
Hij was elders van die vieze fabrieksappelkoeken aan het uitdelen.quote:
You so mean.quote:Op maandag 29 april 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was elders van die vieze fabrieksappelkoeken aan het uitdelen.
Ja of het heeft ineens betrekking op andere personen...quote:Op maandag 29 april 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo, dan denk je heel wat en gebeurd het tegenover gestelde
its the true and nottting but the truequote:
Haha oooh dat kan wel...quote:Op maandag 29 april 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was elders van die vieze fabrieksappelkoeken aan het uitdelen.
Nee ik ook niet, maar dan van zijn kant uitquote:Op maandag 29 april 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja of het heeft ineens betrekking op andere personen...![]()
Maar ik kan me niet voorstellen dat Jack en Tori samen verder gaan...
Is een traditie op zondag.quote:
Hij maakt nu zo grote fout ik heb mijnquote:
Het is maandag dommiequote:
Ik vind dat er best wel veel reuring is dit seizoen, ik vraag me af hoeveel er gescript is... maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden...quote:Op maandag 29 april 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar dan van zijn kant uit
ZIj heeft altijd achter hem gestaan
En die Jonovind het voor die bitch van hem wel fijn al die tijd op andere af zitten geven en nu loopt het hare stuk Karma is a bitch
Lees even terug: Jij begint over appelkoeken uitdelen.quote:
Ja joh,is een groot toneel stuk denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat er best wel veel reuring is dit seizoen, ik vraag me af hoeveel er gescript is... maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden...
* FreshFruit vlucht naar de buren.quote:Op maandag 29 april 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij maakt nu zo grote fout ik heb mijnalweer uit de kast gehaald
Ja vanmorgenquote:Op maandag 29 april 2024 09:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees even terug: Jij begint over appelkoeken uitdelen.
Gezellieeee tjuus...quote:Op maandag 29 april 2024 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit vlucht naar de buren.![]()
Ga ik je daar wel meppenquote:Op maandag 29 april 2024 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit vlucht naar de buren.![]()
Maar ik ga het wel missen s'ochtends...quote:Op maandag 29 april 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja joh,is een groot toneel stuk denk ik.
Komt vast wel iets anders voor in de plaatstquote:Op maandag 29 april 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ik ga het wel missen s'ochtends...
Ik heb vanochtend geen appelkoek uitgedeeld.Zeg maar waar.quote:Op maandag 29 april 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vanmorgen
En jij zegt is een traditie op zondag
quote:Op maandag 29 april 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja gezellie, gaan jullie elkaar daar maar een beetje lopen meppen...
Neej nog niet klaar... ik moest even iets anders kijken tussendoor... maf hé, dan ben ik het even zat... ik ben ook zo ongeveer in die buurt gebleven...quote:Op maandag 29 april 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel iets anders voor in de plaatst
Ben je al klaar met kijken naar The Affair? ik zit bij afl 10 van seizoen 4
O ben ik zo in de bonen danquote:Op maandag 29 april 2024 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend geen appelkoek uitgedeeld.Zeg maar waar.
Ooh ja....quote:Op maandag 29 april 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]er wordt wat afgemept daar, dat noemen ze bolk
Ik had deze laatste 4 seizoenen wel kunnen missen eerlijk gezegd. Valt mij een beetje tegen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej nog niet klaar... ik moest even iets anders kijken tussendoor... maf hé, dan ben ik het even zat... ik ben ook zo ongeveer in die buurt gebleven...
Is al goed,Hier:quote:Op maandag 29 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ben ik zo in de bonen dandacht dat het vanmorgen was.
Dan bied ik u mijn nederige excuse aan
Ik vind het wel heel erg goed en ik hou van bingen maar het valt me vaker op dat ik dan soms toch even uitwijk maar iets anders...quote:Op maandag 29 april 2024 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had deze laatste 4 seizoenen wel kunnen missen eerlijk gezegd. Valt mij een beetje tegen.
Dat heb ik bij Fallout,ik kom daar niet echt doorheen.quote:Op maandag 29 april 2024 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg goed en ik hou van bingen maar het valt me vaker op dat ik dan soms toch even uitwijk maar iets anders...
Oooh ja over die serie hadden jullie het vorige week....quote:Op maandag 29 april 2024 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Fallout,ik kom daar niet echt doorheen.
Is gebaseerd op een computerspel.Wat ik dus nooit speel,dus weet ik dingen niet blijkt.Soul weet daar veel meer van.quote:Op maandag 29 april 2024 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja over die serie hadden jullie het vorige week....
Valt tegen of?
Oooh oké.... dat is dan denk sowieso niks voor mij.... dus Soul gaat um afkijken..quote:Op maandag 29 april 2024 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is gebaseerd op een computerspel.Wat ik dus nooit speel,dus weet ik dingen niet blijkt.Soul weet daar veel meer van.
Soul had hem al gekeken,en ja.quote:Op maandag 29 april 2024 09:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh oké.... dat is dan denk sowieso niks voor mij.... dus Soul gaat um afkijken..![]()
De serie is alleen maar op Amazon te zien hé?
Haha oké, ook even iets anders...quote:Op maandag 29 april 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had hem al gekeken,en ja.
Ik heb hem even geparkeerd en kijk nu The good doctor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |