SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
De Elvis Presley van Emmen hequote:
Vind hem wel een goede imitatorquote:
Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor.. altijd in de picture. De bedreigingen die Amalie al een hele tijd achtervolgen..quote:Op zaterdag 27 april 2024 11:13 schreef KinKiJan het volgende:
Dit lijkt me echt kut als je in dat koningshuis zit, helemaal voor die jonge meiden
Handschoentjes aanquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:47 schreef lojanda het volgende:
Ik zou alleen al eng worden om die vieze handen allemaal te schudden
Feestjequote:
Snap ik wel, daar sta je danquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:45 schreef lojanda het volgende:
Toch denk ik wel dat ze het allemaal wel leuk vinden zo’n dag.. nou ja behalve Alexia waarschijnlijk
quote:
Altijd zo enthousiastquote:
Ik moet er altijd om lachen maar vind haar echt geweldigquote:Op zaterdag 27 april 2024 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik wel, daar sta je dan
[ afbeelding ]
Ja die heeft altijd zo'n 'wat in de naam van de Koning doe ik hier ook al weer'-blik.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik moet er altijd om lachen maar vind haar echt geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |