Zien we inderdaad aan het concert van make up your mind. Afgeblazen te weinig belangstellingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:25 schreef quirina het volgende:
We gaan zien hoe groot de steun is van L.G.B.T.Q.I.A.+
Ik denk verassend groot.
Jip. Mijn vrouw vond het nummer maar matig. Wat hij doet erg knap, maar zeker geen top 3 hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert was hij al steengoed. Maar zoals hij het zelf mooi zingt 'We gave it some time'. Het optreden en het nummer is veel. Voor de mensen die dit voor het eerst zien kan het echt te veel zijn.
Je hoeft geen meervoud te gebruiken, het is nog steeds 1 persoon☺️quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik ben nog steeds in de war dat iedereen roept dat de eerste 30 seconden die we hiervan hebben “underwhelming” zijn en dat ze meer verwachten van de staging. Hen staan op een tollende schijf die ook nog kan kantelen en zingen nog steeds moeiteloos het nummer. Maar benieuwd of dit morgen veranderd in de meningen!
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef Guanabana het volgende:
Nu ik alle nummers wat beter ken; dit moet natuurlijk gewoon winnen, want dit is dit zeer matige jaar verreweg de beste inzending.
Ik had mijn twijfels maar die waren gelukkig onterecht. Wat een mooie winnaar. Je gunt het henquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert was hij al steengoed. Maar zoals hij het zelf mooi zingt 'We gave it some time'. Het optreden en het nummer is veel. Voor de mensen die dit voor het eerst zien kan het echt te veel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |