quote:Nemo Mettler (born 3 August 1999), known mononymously as Nemo, is a Swiss rapper, singer and musician. They play the violin, piano and drums. Nemo is currently signed to the Bakara Music label.
Nemo's EP "Clownfisch" reached number 95 in the Swiss charts Their single "Du" reached number 4 in the Swiss charts.On second season of The Masked Singer Switzerland, Nemo was unmasked as a panda and finished in fifth place
Wat tofquote:
Maar is dat wel een optimale voorbereiding op een paar zware weken? Verkouden word je zo. Laat staan oververmoeid.quote:Op zaterdag 27 april 2024 00:24 schreef Greys het volgende:
Wat een tof idee!
Ik vind hen sowieso alles erg leuk doen.
Het blijft televisie hè. Ze laten Nemo heus niet drie uur in de stromende regen naast de vangrail in Wuppertal staan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 13:07 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Maar is dat wel een optimale voorbereiding op een paar zware weken? Verkouden word je zo. Laat staan oververmoeid.
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_3_live_blog/quote:CEST 12:30: Rehearsal 4: 🇨🇭 Switzerland – NEMO – The Code
Time for Switzerland’s Nemo to rehearse now - they are a musician, singer and songwriter with a big following in Switzerland. The Code is a mix of rap, drum ‘n’ bass and opera, and we’ve seen over pre-party season that Nemo has the vocal range to deliver all three.
The video for this track gave us hope that Nemo might bring something super-creative to the Eurovision stage, and they have NOT disappointed – Nemo is wearing an outfit made of pink and white fur (with matching fur boots!), and their main prop is a white circular platform two or three metres in diameter. It tips and pivots in all directions – Nemo climbs it, slides down it, dances on it, jumps off it – the whole thing is a showcase of balance, precision timing and codebreaking ambition.
Not something we’ve EVER seen at Eurovision before - welcome to the show, Nemo fans.
view op YT e.d. vallen me ook iedere keer tegen voor een frontrunner, dus herken het gevoel wel. Het zou de gedoodverfde winnaar moeten zijn maar op een of andere manier is het dat niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:06 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik vind het zoals al vaker gezegd een heel goed nummer. Heel bijzonder ook en luister en zie het graag.
Daar verandert niets aan en hen komt over als een fijn persoon.
Toch denk ik dat hij voor 'het publiek' nu iets te onbekend wordt. In de zin van (h)erkenning / (h)erkennen, de feeling hebben met iemand. Hen lijkt iets door te slaan imho.
Sorry, weet niet hoe ik het uit moet leggen, het zegt meer over mij dan over wat dan ook.
Ach ja, Snollebollekes is ook populairquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Blijkt niet uit de YouTube, Spotify etc
Zien we inderdaad aan het concert van make up your mind. Afgeblazen te weinig belangstellingquote:Op vrijdag 3 mei 2024 19:25 schreef quirina het volgende:
We gaan zien hoe groot de steun is van L.G.B.T.Q.I.A.+
Ik denk verassend groot.
Jip. Mijn vrouw vond het nummer maar matig. Wat hij doet erg knap, maar zeker geen top 3 hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert was hij al steengoed. Maar zoals hij het zelf mooi zingt 'We gave it some time'. Het optreden en het nummer is veel. Voor de mensen die dit voor het eerst zien kan het echt te veel zijn.
Je hoeft geen meervoud te gebruiken, het is nog steeds 1 persoon☺️quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik ben nog steeds in de war dat iedereen roept dat de eerste 30 seconden die we hiervan hebben “underwhelming” zijn en dat ze meer verwachten van de staging. Hen staan op een tollende schijf die ook nog kan kantelen en zingen nog steeds moeiteloos het nummer. Maar benieuwd of dit morgen veranderd in de meningen!
quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:58 schreef Guanabana het volgende:
Nu ik alle nummers wat beter ken; dit moet natuurlijk gewoon winnen, want dit is dit zeer matige jaar verreweg de beste inzending.
Ik had mijn twijfels maar die waren gelukkig onterecht. Wat een mooie winnaar. Je gunt het henquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
Bij Eurovision in Concert was hij al steengoed. Maar zoals hij het zelf mooi zingt 'We gave it some time'. Het optreden en het nummer is veel. Voor de mensen die dit voor het eerst zien kan het echt te veel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |