Mannen vinden die g of Vlaams leukquote:Op maandag 29 april 2024 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah complimenten voor de zachte G, dat hoor ik graag
wat bedoel je precies lomp? herken dat zelf niet heel ergquote:Op maandag 29 april 2024 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde jongen is echt erg zenuwachtig
Zegt de meest lompe dingen
Behalve deze Myrtequote:Op maandag 29 april 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen vinden die g of Vlaams leuk
Vrouwen helemaal niet
“Oh je spaart badeendjes, je moet ergens je tijd insteken.”quote:Op maandag 29 april 2024 19:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wat bedoel je precies lomp? herken dat zelf niet heel erg
leuk hoor terwijl je het niet leuk vind tja is ook niet heel eerlijk natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Oh je spaart badeendjes, je moet ergens je tijd insteken.”
Of hij kan gewoon niks vlots bedenken en is lief genoeg om het niet af te kraken.
Ze heeft zo’n lieve uitstraling dat mensen wel snel proberen om het niet hard te brengen, denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
leuk hoor terwijl je het niet leuk vind tja is ook niet heel eerlijk natuurlijk
Wat gaaf!quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Branchevereniging kalkzandsteenindustrie
ik ben branchevereniging directeur putjesschepper op zeequote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Sapstengel het volgende:
Branchevereniging kalkzandsteenindustrie
Als ze dan ook nog over een pleeggezin begint helemaal denk ik.quote:Op maandag 29 april 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft zo’n lieve uitstraling dat mensen wel snel proberen om het niet hard te brengen, denk ik.
quote:Op maandag 29 april 2024 20:03 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als ze dan ook nog over een pleeggezin begint helemaal denk ik.
Hopelijk gaat ze er nog wat meer over vertellen tijdens de datequote:
ik zie het geen match zijnquote:Op maandag 29 april 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ze er nog wat meer over vertellen tijdens de date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |