Oh dit klinkt goddelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zwolse mosterdsoep voor @:GurneyIsBestOke .
Hebben deze mannen wel eens een stadion van binnen gezien?quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een niveautje weer zeg van de gekleurde namen.
On-topic heren, het gaat hier over Feyenoord
En weer op de man, net als Gurney tegen Coco zojuist. Jammer dat het door jullie gedrag zo ontspoortquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben deze mannen wel eens een stadion van binnen gezien?![]()
Sorry, wilde niet stokeren. Maar oprechte interesse.
Hoor je met één berichtje en grapje bij de jullie? Oh oké.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer op de man, net als Gurney tegen Coco zojuist. Jammer dat het door jullie gedrag zo ontspoort
Laat ik dan maar weer de verstandigste zijn: Ontopic mensen, het gaat hier over Feyenoord.
PSV kon ook niet eens winnen van het slechtste Ajax allertijdenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe kijken jullie naar de vervlogen Oosting-geruchten als FC Twente niet eens Ajax onder duim kon houden?
Het antwoord is nee dus.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer op de man, net als Gurney tegen Coco zojuist. Jammer dat het door jullie gedrag zo ontspoort
Laat ik dan maar weer de verstandigste zijn: Ontopic mensen, het gaat hier over Feyenoord.
Wellicht heb je dan zelf ook een inhoudelijke bijdrage over wie wellicht de opvolger van Slot kan wordenquote:Op vrijdag 26 april 2024 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor mij dan ook absoluut niet het beste Eredivisie-team ooit.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV kon ook niet eens winnen van het slechtste Ajax allertijden
Een kampioenschap met een zwart randje derhalve
quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht heb je dan zelf ook een inhoudelijke bijdrage
Dat sowieso niet, maar wel een knap seizoen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor mij dan ook absoluut niet het beste Eredivisie-team ooit.
Ook een beetje omdat de subtop (met Vitesse, Groningen, Utrecht en Heerenveen) is weggevallen. AZ en Ajax zijn echt vreselijk dit seizoen. Eigenlijk kunnen alleen Twente en later in het seizoen NEC een beetje tegenstand geven, de rest is gewoon brandhout. Zelfs op een slechte dag werd je zelden afgestraft.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar wel een knap seizoen.
Wat ik zeg gaat ook over Feyenoord Dombo. Het was echt pover. Ik hoop wel dat Heerenveen, AZ, Utrecht en Groningen wat opkrabbelen, veel leuke wedstrijden waren het niet tegen al die muurtjes. Ik mis de lastige uitwedstrijden soms wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nog altijd gaat dit topic niet over Feyenoord.
Ik hoop dat de kogel dit weekend door de kerk gaat
Dinsdag kaartverkoop seizoenskaartenquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En nog altijd gaat dit topic niet over Feyenoord.
@AIVD lezen we meequote:Op vrijdag 26 april 2024 18:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Soms ben je wel een aparte vogel Gurney.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis de lastige uitwedstrijden soms wel.
Zijn de prijzen al bekend?quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dinsdag kaartverkoop seizoenskaarten
Ik ga denk ik weg van de gele zijde, na toch zo’n 18 jaar op X te hebben gestaan
Een nieuw tijdperk, ook zo zonder Arend
Ik wil eigenlijk naar Z.quote:Op vrijdag 26 april 2024 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn de prijzen al bekend?
Welk vak denk je dan aan? Het is altijd een feest op vak J kan ik je vertellen
Er zit nog wel verschil in het uit lastig hebben omdat je zelf belabberd speelt of omdat de tegenstander goed isquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Soms ben je wel een aparte vogel Gurney.
We hebben godverdorie 40 jaar lang lastige uitwedstrijden gehad, 2 jaar gaat het lekker en je mist ze alweer.
Wel irritant met Europese wedstrijden, dan moet je verplaatsen.quote:
Maar je kan wel in de rust bij de andere cornervlag gaan staan zodat je Feyenoord twee keer in de aanval zietquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel irritant met Europese wedstrijden, dan moet je verplaatsen.
Je weet wat ze zingen hé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wat ze zingen hé.De laatste keer dat ik in de Kuip was zat er een hele enge man vlak naast me. Dat was voor mij de druppel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |