En jij laat dat gebeuren?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
En t-shirts, petjes, regenkleding, rugzak hoes, handschoenen tot aan de een sjaal en toe. Alles weg
@Rob zegt dat het teveel geld kost allemaal :/quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Was er geen markt in Arnhem dus geen elastiek
Prima plan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
En t-shirts, petjes, regenkleding, rugzak hoes, handschoenen tot aan de een sjaal en toe. Alles weg
Heb ze liever op mijn bordquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel nieuwe wandelsokken
[ afbeelding ]
Wandelsokken?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ze liever op mijn bord
(grapje, schattige sokken)
Ik ben geen konijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Dieren horen buiten rond te lopen en niet op je bord
quote:
Maar geen elastiek.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
zucht vind er nog leuk,,,,,, nu jaren later, maarja kan niet he zolang ze nog die vervelende vtriend heeft.
nou blijkbaar veroorzaakt ie drama..... iig met haar en familie.quote:
Is dat die meid die laatst niet meer opnam na gebeld te hebben?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou blijkbaar veroorzaakt ie drama..... iig met haar en familie.
Tja voor de rest forget about it. Ze heeft een vriend. Meer visjes in de zee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:00 schreef kree het volgende:
jullie willen niet weten hoe opgelucht ik ben om ff nog weer met dr te spreken nu paar dagen later.
ook weer anderhalf uur, maar hoop meer duidelijk nu iig..
van afgelopen week wel jaquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat die meid die laatst niet meer opnam na gebeld te hebben?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja voor de rest forget about it. Ze heeft een vriend. Meer visjes in de zee.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah fijn dat het goed afgelopen is.
Ik ga een broek afmaken tot iig het elastiekquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga je dit weekend lekker naaien?
Voor jezelf of maak je ook kleding voor anderen?quote:Op vrijdag 26 april 2024 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga een broek afmaken tot iig het elastiek
Nee ik maak niets voor een anderquote:Op vrijdag 26 april 2024 14:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voor jezelf of maak je ook kleding voor anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |