Vanmiddag lekker een ontspanningmassage van een uur gehad.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een beetje voorzichtig aan doen dan inderdaad
Natuurlijk is dat een probleem.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
dat eerste wat je noemt is wel probleem he?
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik een soort van half uur drama over gehoord heb.
Maargoed ze wil t niet afkappen en dan is t voor mij ook no way
Ja, en zelf heeft ze nogal wat probelemen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
dat eerste wat je noemt is wel probleem he?
nee? maar zou ook niet iemand willen die naar anderen (mij) dus alle twijfels erover verteld en die niet helemaal goed uitkomen dan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een probleem.
Zou jij iemand willen die je zomaar laat vallen voor een ander?
Ja heb het gevoel dat het begint aan te slaan. Heb iets minder last van dwangklachten. Schijnt dat ik voor dwang een hoge dosis nodig heb. Dus we zijn bezig het op te hogen langzaam. Maar ben al heel blij dat het ergste voorbij is.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag lekker een ontspanningmassage van een uur gehad.
En met jou met de nieuwe medicatie, gaat dat goed?
ALs ze deze vriend met jou zou bedriegen kan je er van op aan dat ze dat ook doet mochten jullie wat hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja waar ik een soort van half uur drama over gehoord heb.
Maargoed ze wil t niet afkappen en dan is t voor mij ook no way
Geweldig toch, hopelijk zijn die dwangklachten door de ophoging verleden tijdquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb het gevoel dat het begint aan te slaan. Heb iets minder last van dwangklachten. Schijnt dat ik voor dwang een hoge dosis nodig heb. Dus we zijn bezig het op te hogen langzaam. Maar ben al heel blij dat het ergste voorbij is.
eens ik eerder tot als haar dus, maaaaarrrrre wij zijn gemaakt voor elkaar uiteindelijk. weet nu al.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en zelf heeft ze nogal wat probelemen.
Je komt zelf net uit een bagger van ellende. Ik zou zeggen zoek het niet op verder en laat haar gewoon daar waar ze is.
Hehe zo is ze dus wel. Anders deed ze het niet bij jou. Dat zou je niet willen dus. Op zoek naar een ander.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee? maar zou ook niet iemand willen die naar anderen (mij) dus alle twijfels erover verteld en die niet helemaal goed uitkomen dan.
Ik hou me er nog buiten btw.....
Hoop ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig toch, hopelijk zijn die dwangklachten door de ophoging verleden tijd
daarom moet uit zijn en dan verder...... echt ga me hier niet in mengen. maar ok tis niet de gozer voor haar no way.....quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze deze vriend met jou zou bedriegen kan je er van op aan dat ze dat ook doet mochten jullie wat hebben.
Lijkt mij vreselijk. Maar ben echt blij voor je dat ze nu het juiste middel te pakken hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoop ik ookZo lang last van gehad he Dot. Maar het is er nog wel hoor, hopelijk gaat het weg door nog hoger te gaan.
Oh wat rot. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Wouttie
ja weer wat beter gelukkig, was een beetje wankel. Hoe is het met jou?
En dan, dan is het uit dan ga je wel met haar? Denk je dan niet dat ze na een tijdje ook weer een ander gaat zoeken?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
daarom moet uit zijn en dan verder...... echt ga me hier niet in mengen. maar ok tis niet de gozer voor haar no way.....
ALs dat nu echt zo was had ze onmiddelijk de relatie met die ander verbrokenquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:32 schreef kree het volgende:
ik weet gewoon ze vind mij leuker. altijd al..... en wil ik niet egoïstisch doen. want bleek.
Maarja. ok dat had ik met meer meiden vroeger he en die hebben allemaal goeie relatie ook. nu. dus ok. tja?
Nouja er zijn ergere dingen maar echt fijn is het niet inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij vreselijk. Maar ben echt blij voor je dat ze nu het juiste middel te pakken hebben.
euhm nee, denk niet eigenlijk, want ken haar er tegoed voor wss?quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan, dan is het uit dan ga je wel met haar? Denk je dan niet dat ze na een tijdje ook weer een ander gaat zoeken?
Die vrouw heeft hulp nodig vermoed en zolang ze dat niet krijge dan zal ze dit gedrag blijven houden ben ik bang.
Maar goed voorlopig laat je het. Ben benieuwd voor hoelang
ja gaat niet zo makkelijk als ze al 10 jaar met iemand anders is. wat volgens haar trouwens een prutser is etc. blabla en nog wat negatieve dingen, maar hou van hem..... ok kan.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs dat nu echt zo was had ze onmiddelijk de relatie met die ander verbroken
Maak je geen illusies je zit tot aan je nek in de friendzone.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja gaat niet zo makkelijk als ze al 10 jaar met iemand anders is. wat volgens haar trouwens een prutser is etc. blabla en nog wat negatieve dingen, maar hou van hem..... ok kan.
Er zijn altijd ergere dingen, maar als je dingen door maakt is dat voor die persoon erg.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja er zijn ergere dingen maar echt fijn is het niet inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |