SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serveren ze ook andere dingen dan tonkatsu? Want ik eet zo min mogelijk gefrituurdquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:46 schreef Fogel het volgende: @:loveislikeakiss bij Izakaya, net tegenover het Godzillahoofd, hebben ze goede Tonkatsu. Goede Okonomiyaki hebben ze bij Teppan Baby.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jazeker. Maar dat dat heb ik daar niet gegeten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Serveren ze ook andere dingen dan tonkatsu? Want ik eet zo min mogelijk gefrituurdI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Tempura is heerlijkquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Serveren ze ook andere dingen dan tonkatsu? Want ik eet zo min mogelijk gefrituurd![]()
![]()
Denk dat we de teppan baby zometeen doenquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jazeker. Maar dat dat heb ik daar niet gegeten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2024 10:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Denk dat we de teppan baby zometeen doen![]()
Daarvoor moet je de kelder in, dat je dat vast weet
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik zag het ook de reviewsquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:55 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Daarvoor moet je de kelder in, dat je dat vast weetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nooit groen... alleen blauwquote:Op vrijdag 26 april 2024 10:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vind de stoplichten niet zo efficiënt hier
I'm surrounded by morons!
Dat is fijnquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja lekker hoor! Heerlijk geslapen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sow in mijn sas met Badedas.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh zou ik ook wel zin in hebben![]()
Eet smakelijk!"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb een blauwe broek aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dees.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heftig hoor.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sta ik op negeer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelf geen fan van snijbonen. Maar ik denk dat ik dat wel lustquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Staat goed bij je jas.quote:
Wat jou betreft wel,gelijk zenuwachtig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind snijbonen saai, maar deze zijn lekker, met 4 teentjes knoflook, tomaat, rood pepertjequote:Op vrijdag 26 april 2024 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zelf geen fan van snijbonen. Maar ik denk dat ik dat wel lust![]()
Ik krijg er trek van.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik heb ook een blauwe broek aan, helpt dat?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat jou betreft wel,gelijk zenuwachtig.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:
Een beetje wel.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook een blauwe broek aan, helpt dat?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je ook zware broeken dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vast. Gaat hij jou verkopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, hij wil alles wat geel is verkopenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Heeft hij veel troep dan waar hij vanaf wil?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:48 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Wie @:Rob morgen in het wil wil spotten moet naar de Apollolaan in Amsterdam ten hoogte van nr 76How can I make this topic about me?![]()
O jee al je jassen en broeken 🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, hij wil alles wat geel is verkopenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Man3 laat lekker kinderen daar staanquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De beste plek, om zoveel mogelijk kopers te krijgen....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: