Nou ja, vergeten? Er staan wel zes atletes voor de 4x400 in de lijst, maar geen De Witte...ze zouden toch niet iemand wél op de lijst hebben gezet die níet gaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Staat 47 atleten terwijl er op die lijst 46 staan, dus ze hebben haar vergeten.
Nu staat ze er wel bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, vergeten? Er staan wel zes atletes voor de 4x400 in de lijst, maar geen De Witte...ze zouden toch niet iemand wél op de lijst hebben gezet die níet gaat?
Edit: Bol en Peeters dubbelen natuurlijk met de horden, dus dan moet er nog wel plek zijn.
Hij zal niet de enige zijn. Ik neem altijd de laatste 2 jaar voor referentiequote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://worldathletics.org/athletes/canada/pierce-lepage-14541853
Pierce Lepage heeft echt niks gedaan dit jaar jeetje. Een keer meegedaan met zevenkamp indoor met een DNS halverwege.
Niet leuk om de forecast te maken omdat de resultaten dan uit 2021-2023 meegenomen moeten worden. Als je dat dan vergelijkt met Leo Neugebauer die best veel heeft gedaan is dat een flink contrast.
Meer info hier:quote:Wereldrecordhouder Van Niekerk niet in actie op 400 meter in Parijs
Wereldrecordhouder Wayde van Niekerk zal op de Olympische Spelen van Parijs niet in actie komen op de 400 meter. De Zuid-Afrikaan is door de internationale atletiekfederatie World Athletics van de kwalificatielijst gehaald. Het is onduidelijk waarom hij niet deelneemt.
Wel zal de 31-jarige atleet starten op de 200 meter en is hij ook opgenomen in de selectie voor de estafetteploeg op de 4x100 meter.
Van Niekerk is sinds 2016 de houder van het wereldrecord (43,03). Hij veroverde met die tijd olympisch goud in Rio. Op de vorige Spelen in Tokio strandde hij in de halve finales.
Nu een PR! 49.64quote:Op zondag 7 juli 2024 17:39 schreef Riofan83 het volgende:
Lieke Klaver gaat met de week slechter lopen. Zesde tijdens de Diamond League Parijs in 50.89. Het zag er heel moeizaam uit. Slecht nieuws voor de estafettes!
Ze heeft me vanavond echt verbaasd. Dit zag er een stuk beter uit dan zondag. En nog leek ze er niet eens heel tevreden mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nu een PR! 49.64
https://monaco.diamondlea(...)---FNL-000100--_json
'huge clash'quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:46 schreef Nober het volgende:
[ x ]
https://worldathletics.or(...)s-2024-olympic-games
Ach, wat dom.quote:
Out of competition zo hard gloeienquote:
Dat is niet zo handig.quote:
Nandrolon werd Ben Johnson toch ook op betrapt ?quote:
Ziet er goed uit. Ik gebruik zelf altijd ten7events.com, maar die zitten er ook wel eens wat naast qua verwachting.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens wat in elkaar geknutseld voor forecast;
[ afbeelding ]
Maar eens kijken nog hoe ik dit kan delen want anders moet ik met screenshots komen aanzetten en zie je enkel 3 namen dat is ook wel weer lullig. Of ik moet het bestand delen met jullie dan moet je wel zelf PowerBI app downloaden in Microsoft Store. Moet je ook zelf Excel vullen. Ach ach ach.
In principe gaat verder alles automatisch als ik de uitslagen per onderdeel in excelblad stop. Dan zouden de punten automatisch berekend moeten worden en de cumulative ook.
Winstrol/stanozolol.quote:Op woensdag 17 juli 2024 07:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nandrolon werd Ben Johnson toch ook op betrapt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |