Oh ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Winstrol/stanozolol.
Nandrolon was populair bij al die betrapte voetballers zoals Jaap Stam.
Winstrol is ook wat androgener
Ja de verwachting is wel een lastige; waar ga je dat op baseren? Ik doe nu laatste 5 resultaten per onderdeel en dan met wegingsfactor 1x, 2x, 3x, 4x, 5x en dan gedeeld door 15. Dat zal ook niet perfect zijn want er zijn atleten die laatste jaar behoorlijke ontwikkeling doormaken. Die zullen dan waarschijnlijk het beter doen dan de forecast.quote:Op woensdag 17 juli 2024 10:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ik gebruik zelf altijd ten7events.com, maar die zitten er ook wel eens wat naast qua verwachting.
En je zit eigenlijk elke meerkamp met atleten die door blessures in het afgelopen jaar hooguit 1 of 2 meerkampen hebben gedaan. Of erger, Mayer op het EK was natuurlijk een extreem voorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja de verwachting is wel een lastige; waar ga je dat op baseren? Ik doe nu laatste 5 resultaten per onderdeel en dan met wegingsfactor 1x, 2x, 3x, 4x, 5x en dan gedeeld door 15. Dat zal ook niet perfect zijn want er zijn atleten die laatste jaar behoorlijke ontwikkeling doormaken. Die zullen dan waarschijnlijk het beter doen dan de forecast.
Klopt, er zijn atleten zoals Heath Baldwin om zomaar eentje te noemen die alleen dit jaar al 7x 110mH heeft gedaan, 6 resultaten op hoogspringen, 8x resultaat op verspringen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
En je zit eigenlijk elke meerkamp met atleten die door blessures in het afgelopen jaar hooguit 1 of 2 meerkampen hebben gedaan. Of erger, Mayer op het EK was natuurlijk een extreem voorbeeld.
Amerikanen zijn bijna altijd al kapot op de mondiale toernooien, leuke rubriek is datquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, er zijn atleten zoals Heath Baldwin om zomaar eentje te noemen die alleen dit jaar al 7x 110mH heeft gedaan, 6 resultaten op hoogspringen, 8x resultaat op verspringen.
En dan heb je Markus Rooth die dit jaar alleen heeft meegedaan met EK atletiek en verder niets. Dus dat blijft het lastige van forecast bij meerkampen.
Zie dit nu pas, maar dit is uitmuntend werk zeg. Dat met baseren op de laatste paar resultaten lijkt me ook een mooie, het is natuurlijk altijd lastig om daar een goede inschatting van te maken. Volledig afgaan op PB's is vaak gewoon niet realistisch, afgaan op een tienkamp van vijf jaar geleden ook niet, dus dan denk ik dat jouw methode wel de beste manier is om het realistisch te benaderenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens wat in elkaar geknutseld voor forecast;
[ afbeelding ]
Maar eens kijken nog hoe ik dit kan delen want anders moet ik met screenshots komen aanzetten en zie je enkel 3 namen dat is ook wel weer lullig. Of ik moet het bestand delen met jullie dan moet je wel zelf PowerBI app downloaden in Microsoft Store. Moet je ook zelf Excel vullen. Ach ach ach.
In principe gaat verder alles automatisch als ik de uitslagen per onderdeel in excelblad stop. Dan zouden de punten automatisch berekend moeten worden en de cumulative ook.
Dan komt Hauttekeete in principe binnen.quote:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240718_92779010quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan komt Hauttekeete in principe binnen.
Dat is erg jammer.quote:
Daar waren ze zelf ook al niet echt tevreden over: https://sporza.be/nl/2024(...)-door~1718175716527/quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:54 schreef Riofan83 het volgende:
Ik las vandaag ergens weer een - voor mij althans - nieuwe naam voor een Belgische teamsport. Ze zijn dit keer echt boven zichzelf uitgestegen![]()
De deelnemers aan de 4x400 mixed atletiekploeg worden de Belgian Waffles genoemd ...
Vorige spelen met eenzelfde blessure ook al gemistquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:14 schreef Hanca het volgende:
Jamile Samuel mist de Spelen, gescheurde hamstring: https://www.ad.nl/olympis(...)ist-parijs~aede0724/
Ah verdommequote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:14 schreef Hanca het volgende:
Jamile Samuel mist de Spelen, gescheurde hamstring: https://www.ad.nl/olympis(...)ist-parijs~aede0724/
Ik zat net even te kijken, finale 4x100 de avond na de ochtend van de halve finale 100m horden en 1 dag voor de finale 100 horden. Denk dat dat de reden is dat ze het al niet deed.quote:
Al bekend wie voor de VS daar deel gaat nemen? Of wordt dat een last minute iets?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Kaczmarek gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Poolse kans daar.
Nu ze toch best serieus kans maakt op een medaille individueel snap ik het wel. Met de 4x400 vrouwen erbij is het al een best vol programma.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:21 schreef heywoodu het volgende:
Kaczmarek gaat de gemengde 4x400m niet lopen, tot zover een Poolse kans daar.
Dat is met dit schema op de OS toch onmogelijk te combineren? Zeker met ook nog de estafette(s)quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Nu ze toch best serieus kans maakt op een medaille individueel snap ik het wel. Met de 4x400 vrouwen erbij is het al een best vol programma.
Maar ook wel weer bijzonder want de medleys zijn altijd heel belangrijk voor Polen en ze doen het vaak ook goed.
Overigens blijft het grappig dat een zekere medaillekandidaat (McLaughlin, 2e jaartijd) en iemand die dat is wanneer ze erop had gefocust (Bol, 6e jaartijd) niet meedoen op de 400. Ik hoop stiekem dat ze dat volgend jaar gaan proberen met alle tijd van de wereld. Gewoon om te kijken of ze daar ook kampioen kunnen worden op een afstand met iets meer concurrentie.
Ik denk dat Kilon bedoeld een jaar, volgend jaar niet tijdens de OS, op de 400 vlak te focussen om te kijken hoe ver ze komen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is met dit schema op de OS toch onmogelijk te combineren? Zeker met ook nog de estafette(s)
Ja precies. Volgend jaar duurt het nog wel even tot de Spelen in LA dus dan is het ideale moment om wat te experimenteren. Het WK 2025 zou daarvoor een mooi doel zijn. Zeker McLaughlin zie ik dat wel doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat Kilon bedoeld een jaar, volgend jaar niet tijdens de OS, op de 400 vlak te focussen om te kijken hoe ver ze komen.
Die loopt nu al amper wedstrijdenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:14 schreef kilon het volgende:
[..]
Ja precies. Volgend jaar duurt het nog wel even tot de Spelen in LA dus dan is het ideale moment om wat te experimenteren. Het WK 2025 zou daarvoor een mooi doel zijn. Zeker McLaughlin zie ik dat wel doen.
Dat wordt lastig met het huidige schema idd, maar niet onmogelijk. Bij de mannen bijvoorbeeld wordt de 400 meter horden al in het eerste weekend afgewerkt, als je dan iets later start met de 400 series dan is het wel mogelijk. Wel moet je dan misschien (1 van) de estafettes laten schieten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die loopt nu al amper wedstrijden
Maar vraag me af of dat bij de OS ooit gecombineerd gaat worden, tenzij het schema over 2 weken wordt verdeeld
McLuffin gaat toch die nieuwe atletiekseries met veel geldprijzen lopen? Dan zal ze zich wel vaker moeten laten zien.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:22 schreef DeeBee het volgende:
McLuflin zien we na de Spelen niet meer voor drie jaar, maar Bol een jaartje meer 400m vlak schroeien zou wel leuk zijn.
48 laag moet er toch wel inzitten.
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
McL-L had wel oren naar nieuwe concept van laatst met meer geld geld geld.
Verder zie ik haar inderdaad weer alle Diamond Leagues skippen oid.
Ow ja, die onzinquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
McLuffin gaat toch die nieuwe atletiekseries met veel geldprijzen lopen? Dan zal ze zich wel vaker moeten laten zien.
Dat is toch maar 1 toernooi in de niet WK-jaren?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
McLuffin gaat toch die nieuwe atletiekseries met veel geldprijzen lopen? Dan zal ze zich wel vaker moeten laten zien.
En dat ondanks het niet meedoen van McLaughlin en Bol de 400m bij de vrouwen nog steeds kwalitatief een van de allerbeste onderdelen van het atletiek op de Spelen kan wordenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:39 schreef kilon het volgende:
[..]
Nu ze toch best serieus kans maakt op een medaille individueel snap ik het wel. Met de 4x400 vrouwen erbij is het al een best vol programma.
Maar ook wel weer bijzonder want de medleys zijn altijd heel belangrijk voor Polen en ze doen het vaak ook goed.
Overigens blijft het grappig dat een zekere medaillekandidaat (McLaughlin, 2e jaartijd) en iemand die dat is wanneer ze erop had gefocust (Bol, 6e jaartijd) niet meedoen op de 400. Ik hoop stiekem dat ze dat volgend jaar gaan proberen met alle tijd van de wereld. Gewoon om te kijken of ze daar ook kampioen kunnen worden op een afstand met iets meer concurrentie.
Weet ik niet, weet ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 18:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wanneer maakt Hassan eigenlijk bekend wat ze gaat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240718_92779010
Dat lijkt mij ook ja.
quote:Hauttekeete mogelijk toch niet opgevist voor Parijs: "Ik wacht op duidelijk antwoord"
Jente Hauttekeete kan mogelijk toch niet aan de Olympische Spelen in Parijs deelnemen. De meerkamper nam in principe na het forfait van de Canadese regerende wereldkampioen tienkamp Pierce LePage diens plaats in als eerste reserve. Maar omdat World Athletics zijn quotum van atleten al zou overschreden hebben, zou er voor Hauttekeete geen plaats meer zijn in de Franse hoofdstad.
Hauttekeete kwam zelf met het nieuws naar buiten op sociale media. "Ze willen nu niet langer geblesseerde atleten vervangen, omdat er al 'te veel toegevingen' gemaakt zijn", klinkt het bij de meerkamper, die aangeeft dat World Athletics op die manier zondigt tegen zijn eigen regels. "Het is nog niet officieel, maar ik wacht op een duidelijk antwoord. De federatie is er ook mee bezig", besluit Hauttekeete.
Smith is MADquote:Wat zijn de laatste dagen al een rollercoaster geweest voor Jente Hauttekeete. De 22-jarige tienkamper kreeg dit weekend nog het heuglijke bericht dat hij alsnog opgevist was om deel te nemen aan de Olympische Spelen, maar die droom werd gisteren opnieuw doorprikt. Een welles-nietesspelletje met het IOC als spilfiguur. "Hij wordt tegengehouden door atleten die niks te zoeken hebben in Parijs", klinkt het streng bij topsportcoördinator Rutger Smith.
De 22-jarige meerkamper kreeg vorige week nog het goede nieuws dat hij alsnog zou mogen deelnemen aan de Olympische Spelen. Hij mocht na het afzeggen van de Canadese regerende wereldkampioen tienkamp Pierce LePage diens plaats innemen als eerste reserve.
Maar alles lijkt er plots op dat zijn droom dan toch nog doorprikt zal worden. Omdat World Athletics zijn quotum van atleten al zou overschreden hebben, zou er voor Hauttekeete geen plaats meer zijn in de Franse hoofdstad.
De beloftevolle meerkamper kwam zelf met het nieuws naar buiten op sociale media. "Ze willen nu niet langer geblesseerde atleten vervangen, omdat er al 'te veel toegevingen' gemaakt zijn", klinkt het bij de meerkamper, die aangeeft dat World Athletics op die manier zondigt tegen zijn eigen regels.
"Het is nog niet officieel, maar ik wacht op een duidelijk antwoord. De federatie is er ook mee bezig", besluit hij.
Eerder deze maand demonstreerde de 22-jarige Hauttekeete nog dat hij in olympische vorm is door op de Diamond League van Parijs de driekamp te winnen.
Deelnemen is belangrijker dan winnen
Achter de beslissing om Hauttekeete dan toch niet te laten deelnemen, schuilt een touwtrekwedstrijd tussen World Athletics en het IOC.
"World Athletics is - ter ergernis van het IOC - veel te ver boven zijn quotaplaatsen voor het volledige atletiektoernooi gegaan", legt Rutger Smith, topsportcoördinator bij Atletiek Vlaanderen, uit.
"Dat komt onder andere omdat er plaatsen zijn weggegeven aan de zogenaamde solidariteitsatleten. Dat zijn atleten die niet voldoen aan de juiste selectiecriteria, maar die uit landen komen waar nog niemand gekwalificeerd was voor die discipline. Al zijn dat vaak atleten die daar niks te zoeken hebben."
Het probleem: die atleten worden dus - ondanks dat World Athletics dat niet wil - ook meegeteld in de berekening voor de plaatsen. Die onenigheid heeft ervoor gezorgd dat het IOC een stop heeft gezet op nieuwe atleten die afzeggers zouden moeten komen vervangen in Parijs.
Sorry, maar dit is echt niet van deze tijd.
Rutger Smith
Toch laat Smith het hoofd nog niet helemaal zakken. "Ik heb vandaag nog met World Athletics gebeld. Zoals het er nu naar uitziet, zal Jente niet kunnen deelnemen. Maar ze hebben gezegd dat ze zullen blijven proberen om nog iets te forceren."
"Ik moet wel zeggen: deze situatie is compleet belachelijk", klinkt het bij Smith. "Een atleet als Jente hoort thuis op de Spelen, maar hij wordt tegengehouden door atleten die daar niks te zoeken hebben. Het IOC wil diversiteit, maar dit gaat toch te ver."
"Sorry, maar het is echt niet van deze tijd. Want je kiest niet voor de beste atleten op je Spelen. De gedachte dat deelnemen belangrijker is dan winnen, kun je niet meer hardmaken als het over topsport gaat. Dit is heel frustrerend voor atleten en federaties die het wel serieus nemen. Het IOC slaat hier volledig de bal mis."
En zo moet Hauttekeete nog in onzekerheid leven tot de deadlinedag op 30 juli.
Ziedend. Heeft natuurlijk wel een punt dat je de beste atleten wil sturen, maar het is niet zo dat het toernooi nu gedevalueerd is omdat de nr 29 van de wereld op de tienkamp niet mee mag doen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 08:k58 schreef franklop het volgende:
Ter aanvulling op Sporza;
[..]
Smith is MAD
OS / [Triatlon]#1 Zwemmen, fietsen en rennenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:35 schreef Nober het volgende:
Vraag over triathlon.
Zijn die wedstrijden altijd zo vroeg in de ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |