Dit jaquote:Op maandag 29 april 2024 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga er nu echt in geloven dat het apart wordt. Op een geweldige manier. Yes.
Sciencefiction, maanlandingquote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ja oké de verwachtingen laag houden lukt niet meer hoor.
Bij die sciencefiction opmerking voel ik het ineens wel helemaal.quote:
Mooie post voordat we morgen traditioneel weer met z'n allen EVOL'end met plastic IKEA-lichtballen, veenlijken en Krumpers het ravijn in donderenquote:Op maandag 29 april 2024 09:21 schreef Greys het volgende:
Maar:
* een act waar mensen met open mond naar kijken
* conditietraining
* zangles
* een geweldig creatief team
* er zijn dus meerdere puntpakken
* er is dus iets aan de act dat hij geheim wil houden (goochelaar opmerking)
Etc.
Even een diepe buiging voor de voorbereidingen en enorme leukheid van Team Joost.
Kan daar nog een molentje bij?quote:Op maandag 29 april 2024 09:30 schreef Cee het volgende:
Light sabres darth vaders hologrammen van Willeke Alberti vliegende frietjes ik wil het allemaal.
Ik heb m’n stinkende best gedaan, maar nu is de beer losquote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ja oké de verwachtingen laag houden lukt niet meer hoor.
GMTAquote:Op maandag 29 april 2024 09:33 schreef Greys het volgende:
Vlammen fik sprinklers moshpit de hele klerezooi
En Käärijä weet dus de hele act al.quote:Op maandag 29 april 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)ngfestival~a321b55f/
Met 20 koffers onderweg
Hardlopen met RTL Boulevardquote:Op maandag 29 april 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)ngfestival~a321b55f/
Met 20 koffers onderweg
quote:Op maandag 29 april 2024 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooie post voordat we morgen traditioneel weer met z'n allen EVOL'end met plastic IKEA-lichtballen, veenlijken en Krumpers het ravijn in donderen
Ik verwacht dat de airfryer ook meegaatquote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Momo het volgende:
[ x ]
1 gevuld met rode uien en knoflook, NOS denkt opschrijven dit
Voor degenen zonder insta:quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Momo het volgende:
[ x ]
1 gevuld met rode uien en knoflook, NOS denkt opschrijven dit
Oke ik was heel lang sceptisch gezien ons verleden met staging, maar nu kan ik echt niet wachten tot morgen.quote:Op maandag 29 april 2024 07:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Geprobeerd wat opvallende quotes eruit te halen.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |