Heer Ice.quote:
@Dottekequote:Op vrijdag 26 april 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niets mee maar dat zal aan mij liggen want blijkbaar zijn er héél veel mensen die het wel leuk vinden
Haha ja smaken verschillen!quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds niets mee maar dat zal aan mij liggen want blijkbaar zijn er héél veel mensen die het wel leuk vinden
OMG...quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja klopt, doet het voor nu echt niet slecht nee!
[ afbeelding ]
En bv bij de aardbeien bij andere bakjes er een paar uithalen en in hun bakje leggen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Maar soms zie je ook echt mensen knijpen in fruit en als snuffelen dat dan ook echt die neus ertegenaan gaat.. dat kan echt niet.
quote:
Oké, dan heeft iedereen er dus last van... ik hoop wel dat ze het vandaag op kunnen lossen maar ben d'r bang voor veel vrij ivm Koningsnacht/ dag...quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik werd toch nieuwsgierig en heb het even getest en hier dus ook hetzelfde probleem. Wel alle volgende afleveringen werken wel met Nederlandse ondertiteling.
Een keer eens wat geks is misschien wat we nodig hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja smaken verschillen!
Vond het eerst helemaal niks, maar zie de lol er wel van in. Ook eens een keer wat anders, onze voorgaande inzendingen vond ik ook stuk voor stuk niks, ook die van Duncan niet.
Ja dat gebeurt ook veel denk ik.. dat gaat me echt te ver hoor en dan voor één of twee aardbeien gesnapt wordenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:26 schreef Iceage het volgende:
[..]
En bv bij de aardbeien bij andere bakjes er een paar uithalen en in hun bakje leggen.![]()
Ik heb vroeger als vakantiewerk een groenteafdeling gerund. (en elke koopavond en vaak ingevallen sweekends.)
Fijne dag.
Ik vrees voor jullie het ergste..quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dan heeft iedereen er dus last van... ik hoop wel dat ze het vandaag op kunnen lossen maar ben d'r bang voor veel vrij ivm Koningsnacht/ dag...
Nee durf ik niet....quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Heb je de nr 2 al eens gehoord? Dan valt Joost best nog mee
(vind ik dan)
Oh ja, Common Linnets waren inderdaad nog wel ok toen. Maar voor de rest niet mijn dingquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een keer eens wat geks is misschien wat we nodig hebben![]()
Ik vond The Common Linnets Anouk Duncan wel goed hoor en hebben het ook allemaal goed gedaan
Ja ik moet wel anders kan ik weer niet meepraten...quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ga je wel kijken als het op TV komt?
Douwe Bob ging ook nog wel maar met de rest heb ik ook niets ..quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oh ja, Common Linnets waren inderdaad nog wel ok toen. Maar voor de rest niet mijn ding
[ afbeelding ]
Ik zou gewoon die aflevering kijken zonder ondertiteling en dan krijg je bij de volgende aflevering wel weer ondertiteling en dan krijg je ook nog een terugblik van de vorige aflevering. Ik denk dat je dan niets mist..quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook, wel klooie hoor, je wil zo graag verder kijken..
Als jullie dat doen, ga ik concert van Joe Satriani, Pink Floyd of Rainbow (Blackmore) luisteren en kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:48 schreef Frummelie het volgende:
Zullen we met z'n allen het Songfestival jureren....
Dat is wel gezellie... drankje erbij, nootje erbij... toastje, chippies....popcorn voor de ernstige gevallen...
Misschien dat ik tussendoor wel even mee kan kijken. We krijgen dan waarschijnlijk ook vrienden die het komen kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:48 schreef Frummelie het volgende:
Zullen we met z'n allen het Songfestival jureren....
Dat is wel gezellie... drankje erbij, nootje erbij... toastje, chippies....popcorn voor de ernstige gevallen...
Ze heeft grenzen in een relatie zegt ze.. hmm, misschien een gevalletje scheve schaats?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef spapaars het volgende:
Big Brother-Alice geeft tekst en uitleg over breuk met vriend
https://lovereality.nl/bi(...)er-breuk-met-vriend/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |