Idd en dan zie je ook gelijk dat ze dat leuk vinden en soms zie je zelfs verbazing dat iemand iets aardigs zegt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik pik juist de leuke dingen eruit.Even goedemorgen zeggen bijv. Kost je niks en mensen kijken wel op met een lach.
Ik zal de Dot mobiel vast buiten zetten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet zo weg. Maar zal als ik terug ben mijn laptop even aan slingeren en er achter aan gaan
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ook staan te snuffelen... uitkijken dat ik @:Iceage niet op m'n dak krijg want ik mag dat niet doen...![]()
Maar die van mij snuffelde niet zo zoet...
Okidoki....quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet zo weg. Maar zal als ik terug ben mijn laptop even aan slingeren en er achter aan gaan
Nu word ik nieuwsgierigquote:
Thnx. Altijd handigquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zal de Dot mobiel vast buiten zetten.
[ afbeelding ]
Lavenderr en Soul waren ooit collega MODs.quote:
Goedemiddag KinKiJan..quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mogguh!
[ afbeelding ]
Cafe De Blaffende Vis is ook al met Koningsdag bezig.
Én met Eurovissie
Dat kennen we hier niet volgens mij..quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:23 schreef Frummelie het volgende:
De harde broodje van de Poiesz waren weer lekker....
Glas thee... beker Melk zo komt Frummie de middag weer door...
Echt een leuke supermarkt.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kennen we hier niet volgens mij..
Ja klopt... niet oké.. ik snuffel gewoon met m'n kleine snoezige neusje op afstand boven de aarbeien die zelfs nog een dekseltje met gaatjes hebben...quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Maar soms zie je ook echt mensen knijpen in fruit en als snuffelen dat dan ook echt die neus ertegenaan gaat.. dat kan echt niet.
Neej klopt, zitten echt een beetje in het Noorden...quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat kennen we hier niet volgens mij..
Ik werd toch nieuwsgierig en heb het even getest en hier dus ook hetzelfde probleem. Wel alle volgende afleveringen werken wel met Nederlandse ondertiteling.quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Frum. Heb hetzelfde. Seizoen 4 afl 2. Een rare ondertiteling. Alle talen doen het behalve de Nederlandse.
Ik vind de demi baguette witquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... niet oké.. ik snuffel gewoon met m'n kleine snoezige neusje op afstand boven de aarbeien die zelfs nog een dekseltje met gaatjes hebben...
Zo hebben ze hier Dirk ook niet en die moet echt ook goede aanbiedingen hebben.quote:
Die hebben wij weer niet maar m'n nichtje komt er met regelmaat ook leuke non-food aanbiedingen... en niet duur maar over all geen dure supermarkt...quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo hebben ze hier Dirk ook niet en die moet echt ook goede aanbiedingen hebben.
En dan even lekker beleg uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind de demi baguette wit
en piramide broodjes zo lekker bij hun...
Heb je deze ook wel eens @:FreshFruit
Jahhh of bij de slager...quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan even lekker beleg uitzoeken.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:12 schreef Frummelie het volgende:
Nou liggen die oranje bollen in de koelkast... elke keer als ik m'n koelkast open doe.. hoor ik... Frummie wil je mij...![]()
IK WIL NU ZO GRAAG M'N TANDEN ERIN ZETTEN... maar ik moet wachten tot morgen...
Ja klopt, doet het voor nu echt niet slecht nee!quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemiddag KinKiJan..
De gekte slat echt toe zag ik en hij doet het ook heel goed in de polls. Derde staat hij nu?
quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ook staan te snuffelen... uitkijken dat ik @:Iceage niet op m'n dak krijg want ik mag dat niet doen...![]()
Maar die van mij snuffelde niet zo zoet...
Ik heb er nog steeds niets mee maar dat zal aan mij liggen want blijkbaar zijn er héél veel mensen die het wel leuk vindenquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja klopt, doet het voor nu echt niet slecht nee!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |