quote:Op donderdag 25 april 2024 15:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook.... ik haat de zomer niet maar ik heb liever de herfst en de winter... m'n broer appte eergisteren, ik hoop niet dat je jaloers wordt maar het is hier 27 graden (zit in Turkije).. ik app terug, je zus is nooit jaloers en al helemaal niet op die 27 graden...![]()
Zij snappen niet dat ik geen zonaanbidder ben... ik zit wel buiten maar er staan 3 parasols...
Jup net zo snel als je een hele toekomst met elkaar hebt voorzien met huisje boompje beestje is het weggiequote:Op donderdag 25 april 2024 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Alice van BB, Donna, Erik en Bo van De Bondgenoten; gaat vlot met die relaties na deelname aan zo'n RLS, thuiskomen, knipperen met de ogen en weg is de relatie
Dat is wel naar voor haar want ondanks dat ze hem nog maar zo kort kende..quote:
Precies, die Donna deed juist met De Bondgenoten mee om een ton te winnen voor haar bruiloft..quote:Op donderdag 25 april 2024 18:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup net zo snel als je een hele toekomst met elkaar hebt voorzien met huisje boompje beestje is het weggie
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, die Donna deed juist met De Bondgenoten mee om een ton te winnen voor haar bruiloft..
Ik ga meteen kijken! Dank!quote:Op donderdag 25 april 2024 17:38 schreef Iceage het volgende:
Voor de poezenliefhebbers : nav @:Ebinas even mijn update in FF (Flora en Fauna) hier op FOK! gepost.
Fijne dag.
Ps Owja ook voor @:Lavenderr (je weet wel waarom)![]()
Hij was er wel een keer met een spel.. ze moest toen de Eiffeltoren zoekenquote:Op donderdag 25 april 2024 17:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze konden elkaar slechts een maand voor ze in het BB-huis stapte, en met de spelletjes die familie of vrienden voor hun speelde was hij er nooit bij.
Joh..quote:Op donderdag 25 april 2024 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke welMaar mijn vrouw heeft daar natuurlijk geen zin in
Ja heerlijke temperatuur, goed te doen... ik heb een cabrio dus altijd een bruine kop en armen haha.. als het erg warm is, gaat het dak weer dicht, anders ga ik stuk wachtend bij de stoplichten...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik vind het voorjaar zo met een graad of 21 22 prima en dan ga ik ook nog wel ff in de zon zitten maar warmer moet het niet worden. Ik heb ook niet veel zon nodig om te verkleuren dus ik heb ondanks dat ik niet van zo’n houd toch altijd een zomerse teint. Iedereen denkt ook altijd dat ik veel lig te zonnenToch het beetje Spaanse bloed in me doet dat..
Zou kunnen dat de partners na ze t hebben gezien op tv en eventueel op de streams het ze toch erg is tegengevallen. Kan ik me bv bij een Donna wel iets bij voorstellenquote:Op donderdag 25 april 2024 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Alice van BB, Donna, Erik en Bo van De Bondgenoten; gaat vlot met die relaties na deelname aan zo'n RLS, thuiskomen, knipperen met de ogen en weg is de relatie
Wat zal Wesley blij zijn.. kan hij weer slaafs achter haar aan gaan lopen.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, die Donna deed juist met De Bondgenoten mee om een ton te winnen voor haar bruiloft..
Vreselijk figuur die Donna...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen dat de partners na ze t hebben gezien op tv en eventueel op de streams het ze toch erg is tegengevallen. Kan ik me bv bij een Donna wel iets bij voorstellen
Lekker hoor.. touren met je haar in de wapperende windquote:Op donderdag 25 april 2024 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijke temperatuur, goed te doen... ik heb een cabrio dus altijd een bruine kop en armen haha.. als het erg warm is, gaat het dak weer dicht, anders ga ik stuk wachtend bij de stoplichten...
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij was er wel een keer met een spel.. ze moest toen de Eiffeltoren zoeken
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijke temperatuur, goed te doen... ik heb een cabrio dus altijd een bruine kop en armen haha.. als het erg warm is, gaat het dak weer dicht, anders ga ik stuk wachtend bij de stoplichten...
Eigenlijk vind ik het allemaal verschrikkelijke figuren. Het is ook steeds meer een tokkie show aan het worden. Volg het nog wel maar weet niet of dat nog lang zal zijn want ik irriteer me aan al die misfits..quote:
Klopt maar hij was er welquote:Op donderdag 25 april 2024 18:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]hij stond toen achter dat plexiglas te loeren
quote:Op donderdag 25 april 2024 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou kunnen dat de partners na ze t hebben gezien op tv en eventueel op de streams het ze toch erg is tegengevallen. Kan ik me bv bij een Donna wel iets bij voorstellen
Haha inderdaad, wie steekt er nu eigenlijk z'n middelvinger op naar wiequote:Op donderdag 25 april 2024 18:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat zal Wesley blij zijn.. kan hij weer slaafs achter haar aan gaan lopen.
Thelma en Louise en Frummeliequote:Op donderdag 25 april 2024 18:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker vrij gevoel en die wind.... heerlijk...
Het is nu helemaal vreselijk wat er allemaal inziet... stelletje los geslagen figuren...quote:Op donderdag 25 april 2024 18:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het allemaal verschrikkelijke figuren. Het is ook steeds meer een tokkie show aan het worden. Volg het nog wel maar weet niet of dat nog lang zal zijn want ik irriteer me aan al die misfits..
Nou....quote:Op donderdag 25 april 2024 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]krijg hier een beeld door bij Frummel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |