SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ahh okéquote:Op donderdag 25 april 2024 15:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker donker, bakken met regen....
Het blijft hier straks uren achter elkaar regenen... ik vind het niet erg...quote:Op donderdag 25 april 2024 15:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh oké![]()
Hier is het nog droog maar duurt ook niet lang meer
Ik hou d’r ook vanquote:Op donderdag 25 april 2024 15:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het blijft hier straks uren achter elkaar regenen... ik vind het niet erg...
Ik ook.... ik haat de zomer niet maar ik heb liever de herfst en de winter... m'n broer appte eergisteren, ik hoop niet dat je jaloers wordt maar het is hier 27 graden (zit in Turkije).. ik app terug, je zus is nooit jaloers en al helemaal niet op die 27 graden...quote:Op donderdag 25 april 2024 15:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hou d’r ook vanIk ben ook echt gek op de herfst en winter.. zomer haat ik echt. Daar zie ik nu al tegenop.
Nou ja zeg.... Alice en haar agentje uit elkaar? Wie had dat kunnen denken... ahum..quote:
Ik val niet op blond maar als ik al op haar gevallen zou zijn zou ik binnen 3 uur op haar afgeknapt zijn. Ashley binnen 10 minutenquote:Op donderdag 25 april 2024 15:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja zeg.... Alice en haar agentje uit elkaar? Wie had dat kunnen denken... ahum..
Wel sneu voor haar...
Je zou het nog lang volhouden met haar zo te lezenquote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik val niet op blond maar als ik al op aar gevallen zou zijn zou ik binnen 3 uur op haar afgeknapt zijn. Ashley binnen 10 minuten
Binnen 3 uur he. Ik denk zelf half uurtje maximaalquote:Op donderdag 25 april 2024 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je zou het nog lang volhouden met haar zo te lezen
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:07 schreef Iceage het volgende:
[..]
Binnen 3 uur he. Ik denk zelf half uurtje maximaal
Ik snap het Ice...quote:Op donderdag 25 april 2024 16:05 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik val niet op blond maar als ik al op haar gevallen zou zijn zou ik binnen 3 uur op haar afgeknapt zijn. Ashley binnen 10 minuten
Ikke welquote:Op donderdag 25 april 2024 16:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Zou r ook niet om me heen hoeven
Ze konden elkaar slechts een maand voor ze in het BB-huis stapte, en met de spelletjes die familie of vrienden voor hun speelde was hij er nooit bij.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:22 schreef Hunter het volgende:
https://lovereality.nl/dr(...)rand-na-big-brother/
Op TikTok brengt Alice vandaag een geheimzinnige post met de tekst ‘Some things don’t work out because you deserve better’. Er komen al snel vragen van volgers, ook vanwege de tekst onder het filmpje: peace over drama, distance over disrespect.
Diverse volgers vragen of het uit is en daar geeft Alice uiteindelijk zelf antwoord op. Kort en krachtig: ja! Kortom Alice is dus weer single.
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke welMaar mijn vrouw heeft daar natuurlijk geen zin in
Ice.. fijn dat het goed gaat met je poes. Zo’n gebitscontrole is nooit prettig. Ze heeft een roesje gehad waarschijnlijk?quote:Op donderdag 25 april 2024 15:50 schreef Iceage het volgende:
Hallo,
Terug van de dierenarts alles in orde (gebitscontrole poes)
@:lojanda Ik zag jullie oa posten over Fallout.
Dat is gebaseerd op een video game.(overleven in de USA na de atoomoorlog)
De verfilmde serie wordt overal hoog gewaardeerd.
Fallout New Vegas vind ik de allerbeste veel prijzen gewonnen. Op Ytube staan veel recensies en lets plays.
Ik heb hem 2 x uitgespeeld 1x gewoon standaard (vanilla) zoals hij toendertijd is uitgebracht en 1x met heeeel veel modsJe bent er wel even zoet mee want als je door de game heen ragt op volle snelheid zonder side missions ben je nog 40 a 50 uur zoet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fallout:_New_Vegas
Die game staat nr 1 in mijn top 3 Op 2 Staat Mass effect 2 en op 3 Mass Effect 1
Deel 3 vonnik supertegenvallen met een belachelijk einde. Daar is indertijd heel veel om te doen geweest zelfs op nieuwszenders oa CNN en meer.
Ik ben een liefhebber van Science Fiction al vanaf dat ik 5 of 6 was. Geen Cowboytje en Indiaantje in de ruimte maar gedegen sf. (heb denk ik meer dan 200 sf boeken hier in een aparte kast in aparte kamer.)
Mijn favoriete auteur is Jack Vance.
De roman Tschai de waanzinnige planeet kan ik iedereen aanbevelen! echt een TOPboek.Iedereen die dat boek (zijn eigenlijk 4 delen) heeft gelezen die ik sprak vond het een topper (ook de mensen die niks met SF hebben.)
Êdit... binnen de 1e 2 paginas zit je echt midden in het verhaal.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tschai,_de_waanzinnige_planeet
Fijne dag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |