abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zondag 28 april 2024 @ 14:07:23 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_213352963
NEC verliest. :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 28 april 2024 @ 14:14:02 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213353030
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 14:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Volgens mij is er niks mis met z'n instelling. Maar nooit doen natuurlijk. Zo vaak geblesseerd en dan de leeftijd.

Als bankzitter wel een klasse beter dan Medic

Maar dat ben jij ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 28 april 2024 @ 14:15:21 #228
378023 Wotte
wotte!?
pi_213353047
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 13:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Sandler? Weer zo’n net-niet speler met een matige instelling.
Als ik het voor het zeggen had dan haalde ik Sandler, Riedewald, Van de Beek en Tete.

Koopjes. Verleden bij de club, juiste leeftijdscategorie en in de breedte wordt je er beter op.
  zondag 28 april 2024 @ 14:15:43 #229
194695 franklop
Fran knock
pi_213353050
Gelukkig werkt AZ mee
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Trouwste user 2022 zondag 28 april 2024 @ 14:27:28 #230
7889 tong80
Spleenheup
pi_213353145
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2024 14:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Als bankzitter wel een klasse beter dan Medic

Maar dat ben jij ook
Een goede bank maakt je kampioen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213354464
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die is vertrokken vanwege iets #metoo's meen ik dus lijkt me niet zo heel handig, Simon had nooit mogen vertrekken.
Shit Bogarde ook al?
pi_213357389
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel goed om te zien dat we toch weer wat terugvallen op het plan Cruijff en weer wat oud-spelers terughalen, want langzaam maar zeker liepen er daarvan nog maar heel weinig rond op de toekomst.
Er wordt al 20 jaar geklaagd dat de techniek van jeugdspelers heel slecht is, Tahamata is daar 10 jaar verantwoordelijk voor geweest, maar het zou wel erg zijn dat die nu weg is.

Je moet eerder minder oud-spelwrs hebben want dat is 1 grote kliek en wordt niet objectief naar gekeken.
pi_213357402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2024 20:02 schreef Wotte het volgende:
"Je moet mensen uit hun comfortzone halen, dan word je een beter mens. En met voetballers is het hetzelfde", luidt het adagium van Potter. En dat probeert hij bij zichzelf ook.

Brobbey gaat stijldansen lees ik.
pi_213357416
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 14:15 schreef Wotte het volgende:

[..]
Als ik het voor het zeggen had dan haalde ik Sandler, Riedewald, Van de Beek en Tete.

Koopjes. Verleden bij de club, juiste leeftijdscategorie en in de breedte wordt je er beter op.
Idd Van de Beek halen. Iemand die al 4 jaar niet gespeeld heeft, top idee.

'Juiste leeftijd' doelt op het feit dat je ervaring hebt en je een beetje weet hoe het werkt en fysiek op je hoogtepunt zit. Als je nooit speelt dan heb je dat helemaal niet, ondanks je leeftijd.
  zondag 28 april 2024 @ 21:53:11 #235
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213357479
Voorlopig is Erik ten Hag de enige die Donny heeft laten renderen. Alle andere trainers lukt het niet of Donny kan er niks meer van...

Ik zou hem dan ook alleen terughalen als Ten Hag zelf terugkeert.
  zondag 28 april 2024 @ 22:18:32 #236
378023 Wotte
wotte!?
pi_213357748
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2024 21:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Idd Van de Beek halen. Iemand die al 4 jaar niet gespeeld heeft, top idee.

'Juiste leeftijd' doelt op het feit dat je ervaring hebt en je een beetje weet hoe het werkt en fysiek op je hoogtepunt zit. Als je nooit speelt dan heb je dat helemaal niet, ondanks je leeftijd.
Donny heeft een groot voordeel. Namelijk dat hij geen reet kost. Gewoon oppikken.

Een kampioenselftal bouw je vanaf de bank op. Met een beetje mazzel trek je drie van die vier namen transfervrij binnen. Sandler een miljoen of drie.

Houd je geld over voor een fatsoenlijke rechtsbuiten.
  zondag 28 april 2024 @ 22:23:09 #237
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213357807
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 22:18 schreef Wotte het volgende:

[..]
Donny heeft een groot voordeel. Namelijk dat hij geen reet kost. Gewoon oppikken.

Een kampioenselftal bouw je vanaf de bank op. Met een beetje mazzel trek je drie van die vier namen transfervrij binnen. Sandler een miljoen of drie.

Houd je geld over voor een fatsoenlijke rechtsbuiten.
Je kan beter de jeugd een kans geven. Geloof niet dat er niks rondloopt deze lichting. Ook een Frenkie kreeg pas de kans na blessures.

Een elftal kan je bouwen maar een kampioenschap kan je niet kopen. Dat heeft Ajax dit seizoen laten zien
  zondag 28 april 2024 @ 22:23:45 #238
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_213357813
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorlopig is Erik ten Hag de enige die Donny heeft laten renderen. Alle andere trainers lukt het niet of Donny kan er niks meer van...

Tja, Donny is natuurlijk ook een speler die gewoon belangrijk kan zijn in een Ajax dat goed draait. Helaas is een goed draaiend Ajax nog ver weg. Maar ja, als Donny niet al te veel kost en graag terug wil voor een normaal salaris dan zeg je daar natuurlijk geen nee tegen. Prima speler voor de eredivisie, en eventueel in een goed lopend elftal voor Europese wedstrijden, maar hij is geen speler die een slecht elftal beter laat voetballen.
  zondag 28 april 2024 @ 22:34:15 #239
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213357898
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 22:23 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tja, Donny is natuurlijk ook een speler die gewoon belangrijk kan zijn in een Ajax dat goed draait. Helaas is een goed draaiend Ajax nog ver weg. Maar ja, als Donny niet al te veel kost en graag terug wil voor een normaal salaris dan zeg je daar natuurlijk geen nee tegen. Prima speler voor de eredivisie, en eventueel in een goed lopend elftal voor Europese wedstrijden, maar hij is geen speler die een slecht elftal beter laat voetballen.
Precies, ongeschikt voor nu. Want je hebt geen spelers nodig waarbij je moet hopen dat het gaat draaien. Je hebt spelers nodig die de boel gaan regelen op het veld.
  zondag 28 april 2024 @ 22:38:29 #240
378023 Wotte
wotte!?
pi_213357939
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 22:23 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Je kan beter de jeugd een kans geven. Geloof niet dat er niks rondloopt deze lichting. Ook een Frenkie kreeg pas de kans na blessures.

Een elftal kan je bouwen maar een kampioenschap kan je niet kopen. Dat heeft Ajax dit seizoen laten zien
Denk teveel jeugdigheid juist een van de problemen van deze selectie is en vermoedelijk geen geld.

Twee vliegen in een klap.
  zondag 28 april 2024 @ 23:12:56 #241
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_213358225
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 22:38 schreef Wotte het volgende:

[..]
Denk teveel jeugdigheid juist een van de problemen van deze selectie is en vermoedelijk geen geld.

Twee vliegen in een klap.
Donny verdient nu 7m per jaar en z’n contract loopt nog een jaar door. Niet echt een goedkope oplossing. Geeft mij Luque-vibes, in dat tijdperk werden spelers met hoge tekenbonussen gelokt. Liep niet zo goed af…
pi_213360062
Van Bommel als trainer, Marc (na schorsing) als AD?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 29 april 2024 @ 10:13:30 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213360083
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nee
pi_213360137
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nee
ok
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_213360202
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 10:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die man heeft meerdere keren laten blijken dat hij een grafhekel heeft aan Ajax...
pi_213360594
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 10:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Die man heeft meerdere keren laten blijken dat hij een grafhekel heeft aan Ajax...
andersom is dat net zo. Die mag echt wegblijven.
  maandag 29 april 2024 @ 11:15:40 #247
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213360627
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 14:15 schreef Wotte het volgende:

[..]

Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.
pi_213360629
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

Huh? Ten Hag heeft Donny 1,5 jaar links laten liggen bij Man United. Donny kan het niveau gewoon niet meer aan en moet je niet aan beginnen. Als je letterlijk niet eens in de selectie kan blijven bij Frankfurt, dan heb je echt niks te zoeken bij Ajax dat in opbouw is.

Zelfde geldt ook overigens voor Ten Hag zelf. De voortekenen zijn zo dat het alleen maar heel hard kan tegenvallen. Geen goede selectie, geen Overmars-connectie. Te groot afbreukrisico.
  maandag 29 april 2024 @ 11:48:43 #249
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213361051
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 11:15 schreef henkklaas1994 het volgende:

[..]
Huh? Ten Hag heeft Donny 1,5 jaar links laten liggen bij Man United. Donny kan het niveau gewoon niet meer aan en moet je niet aan beginnen. Als je letterlijk niet eens in de selectie kan blijven bij Frankfurt, dan heb je echt niks te zoeken bij Ajax dat in opbouw is.

Zelfde geldt ook overigens voor Ten Hag zelf. De voortekenen zijn zo dat het alleen maar heel hard kan tegenvallen. Geen goede selectie, geen Overmars-connectie. Te groot afbreukrisico.
Als je er zo lang uit bent is het heel moeilijk om die draad weer op te pakken, zeker als je te oud bent om met een "jong" team mee te doen en het niveau van het hoofdteam wat te ver weg ligt.
Voor hem zou het goed zijn om een jaar in zichzelf te investeren en voor een club als Utrecht of zo te spelen maar dan moet hij teveel inleveren, zandbak of eventueel Turkije kan de oplossing zijn, Ajax hopelijk niet.

Over Ten Hag, niet mee eens, die zou ik wel terug willen zien maar daar moet je niet op gaan wachten.
  maandag 29 april 2024 @ 12:03:54 #250
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213361211
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 11:15 schreef henkklaas1994 het volgende:

[..]

Het niveau in Engeland ligt zoveel hoger. De eredivisie is echt een C-competitie en bovendien mixen het aartstrage eredivisievoetbal en het Engelse powervoetbal ook niet lekker, het vergt voor een Nederlander een enorme denkomslag. De top van de PL is voor Ten Hag (en waarschijnlijk voor iedere Nederlandse coach) een stapje te hoog, waardoor hij nu boven zijn macht operereert en allemaal domme dingen doet en zegt en zichzelf voor lul zet. Dat neemt niet weg dat hij voor Ajax-begrippen gewoon prima is, net als dat Steijn een prima eredivisietrainer is maar niet geschikt voor de top 3. Nu doet echter iedereen alsof Kozakken Boys al te hoog gegrepen zou zijn voor hem.

Je moet Ten Hag alleen niet het aankoopbeleid laten doen, want dan haalt hij louter spelers met wie hij gewerkt heeft.

Dat Van De Beek naar Eintracht Frankfurt ging vond ik ook al niet zo slim, die had gewoon bij Ome Marc in Antwerpen terug op niveau moeten komen, nu is hij er inderdaad al zo'n vier jaar uit. Philippe Sandler lijkt me overigens wel een uitstekende aankoop.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 29 april 2024 @ 12:16:41 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213361373
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het niveau in Engeland ligt zoveel hoger. De eredivisie is echt een C-competitie en bovendien mixen het aartstrage eredivisievoetbal en het Engelse powervoetbal ook niet lekker, het vergt voor een Nederlander een enorme denkomslag. De top van de PL is voor Ten Hag (en waarschijnlijk voor iedere Nederlandse coach) een stapje te hoog, waardoor hij nu boven zijn macht operereert en allemaal domme dingen doet en zegt en zichzelf voor lul zet. Dat neemt niet weg dat hij voor Ajax-begrippen gewoon prima is, net als dat Steijn een prima eredivisietrainer is maar niet geschikt voor de top 3. Nu doet echter iedereen alsof Kozakken Boys al te hoog gegrepen zou zijn voor hem.

Je moet Ten Hag alleen niet het aankoopbeleid laten doen, want dan haalt hij louter spelers met wie hij gewerkt heeft.

Dat Van De Beek naar Eintracht Frankfurt ging vond ik ook al niet zo slim, die had gewoon bij Ome Marc in Antwerpen terug op niveau moeten komen, nu is hij er inderdaad al zo'n vier jaar uit. Philippe Sandler lijkt me overigens wel een uitstekende aankoop.
Dat een NL trainer dat niet aan zou kunnen vind ik echt onzin, heeft ook allemaal met de structuur en taakverdeling bij zo'n club te maken en we kunnen wel stellen dat die bij ManU al tijden niet goed is. Mourinho, Van Gaal zijn toch ook niet de minsten maar wel gesneuveld daar.
Wie weet dat Rattcliffe die omslag wel weet te maken daar, maar of Ten Hag daar nog bij gaat zijn weet ik niet.
  maandag 29 april 2024 @ 12:27:57 #252
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213361510
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat een NL trainer dat niet aan zou kunnen vind ik echt onzin, heeft ook allemaal met de structuur en taakverdeling bij zo'n club te maken en we kunnen wel stellen dat die bij ManU al tijden niet goed is. Mourinho, Van Gaal zijn toch ook niet de minsten maar wel gesneuveld daar.
Wie weet dat Rattcliffe die omslag wel weet te maken daar, maar of Ten Hag daar nog bij gaat zijn weet ik niet.
Ten Hag heeft voor een half miljard mogen aankopen en dat allemaal door de plee getrokken door er eredivisiespelers van te kopen en spelers waar hij ooit mee heeft samengewerkt, daarmee geeft hij al aan dat hij niet goed snapt hoe het werkt. Hij wordt uiteraard ontslagen, het publiek wil een frisse start, Rattcliffe/Brailsford willen invloed op het technisch vlak en bovendien zijn er weinig coaches die er zo'n teringzooi van gemaakt hebben bij een Premier League club als Ten Hag. ManU acteert nu op niveautje Luton Town, dat kan niet de bedoeling zijn.

Zet je hem echter weer bij Ajax aan het roer verwacht ik dat hij gewoon naar behoren zal presteren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 29 april 2024 @ 12:46:23 #253
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213361727
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ten Hag heeft voor een half miljard mogen aankopen en dat allemaal door de plee getrokken door er eredivisiespelers van te kopen en spelers waar hij ooit mee heeft samengewerkt, daarmee geeft hij al aan dat hij niet goed snapt hoe het werkt. Hij wordt uiteraard ontslagen, het publiek wil een frisse start, Rattcliffe/Brailsford willen invloed op het technisch vlak en bovendien zijn er weinig coaches die er zo'n teringzooi van gemaakt hebben bij een Premier League club als Ten Hag. ManU acteert nu op niveautje Luton Town, dat kan niet de bedoeling zijn.

Zet je hem echter weer bij Ajax aan het roer verwacht ik dat hij gewoon naar behoren zal presteren.
Dat ligt toch niet aan hem, of zeker niet alleen aan hem maar aan de club en het management. Als je een trainer opzadelt met een incomplete selectie en je club is ook geen "sterrenmagneet" meer door jaren mismanagement, dan krijg je mede door de tijdsdruk oud vriendjes van de trainer voor teveel geld.

Maar dan nog heeft dit 0 te maken met nederlander zijn of de coaching zelf.
pi_213361858
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat ligt toch niet aan hem, of zeker niet alleen aan hem maar aan de club en het management. Als je een trainer opzadelt met een incomplete selectie en je club is ook geen "sterrenmagneet" meer door jaren mismanagement, dan krijg je mede door de tijdsdruk oud vriendjes van de trainer voor teveel geld.

Dat boeit natuurlijk niks, hij is eindverantwoordelijke dus gaat hij er gewoon uit. Het is ook wel beschamend wat zijn ploeg laat zien moet ik zeggen.
  maandag 29 april 2024 @ 12:58:36 #255
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213361872
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hij heeft zelf de hand gehad in zijn aankopen, maar dan nog, het voetbal van ManU is zo bizar slecht en wordt alleen maar slechter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213361880
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dat boeit natuurlijk niks, hij is eindverantwoordelijke dus gaat hij er gewoon uit. Het is ook wel beschamend wat zijn ploeg laat zien moet ik zeggen.
Antony voor 100 miljoen halen, is al reden genoeg voor ontslag.
  maandag 29 april 2024 @ 13:05:24 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213361953
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2024 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Die hele club interesseert me weinig en waarschijnlijk gaat hij er wel uit maar dat maakt hem natuurlijk geen slechte trainer of dat het niet lukt want nederlander, dat is gewoon grote onzin van @-XOR-

Om top te presteren in de PL zijn de randvoorwaarden enorm belangrijk, de trainer uiteraard ook maar die is daar slechts een onderdeel van.
Kijk naar Arsenal onder Arteta, hoe lang het duurt om echt bovenin mee te doen, laat staan een titel te pakken.
  maandag 29 april 2024 @ 13:06:30 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213361964
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:59 schreef DobbyDob het volgende:

[..]
Antony voor 100 miljoen halen, is al reden genoeg voor ontslag.
Dat was nog wel een cadeautje aan Edwin, die heeft er toch een miljoen of 50 extra uitgehaald.
pi_213361980
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij heeft zelf de hand gehad in zijn aankopen, maar dan nog, het voetbal van ManU is zo bizar slecht en wordt alleen maar slechter.
Na Ferguson zijn ze allemaal redelijk snel gesneuveld. Moyes, v Gaal, Mourinho, Solskjaer
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 13:54:51 #260
7889 tong80
Spleenheup
pi_213362438
Ik kijk nu naar studiovoetbal. Joseph Oosting komt prima over. Waarom kan zo iemand geen trainer van Ajax worden ? De Mos, Beenhakker, van Gaal etc hadden minder ervaring als trainer.

pi_213362462
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:54 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar studiovoetbal. Joseph Oosting komt prima over. Waarom kan zo iemand geen trainer van Ajax worden ? De Mos, Beenhakker, van Gaal etc hadden minder ervaring als trainer.

Tsja, ik vond Mislintat en Steijn ook wel goed overkomen.. als dat al het belangrijkste criterium is :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Forum Admin maandag 29 april 2024 @ 14:00:23 #262
35723 crew  GGMM
pi_213362481
Ik kom ook heel leuk over in interviews
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 14:02:05 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_213362491
Laat ook maar

pi_213362494
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Tsja, ik vond Mislintat en Steijn ook wel goed overkomen.. als dat al het belangrijkste criterium is :')
Serieus?
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 14:04:46 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_213362506
quote:
11s.gif Op maandag 29 april 2024 14:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Serieus?
Tuurlijk niet. Hij wilde gevat zijn. Wel lachen.

maandag 29 april 2024 @ 14:10:16 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213362547
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:58 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik heb hier gelezen dat Sjon van 't Schip zorgde in een opleving qua mentaliteit.

Zelden zo gelachen eigenlijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 14:13:48 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_213362573
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:10 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb hier gelezen dat Sjon van 't Schip zorgde in een opleving qua mentaliteit.

En dat "we" Henderson een kans moesten geven. :D

pi_213362646
quote:

[..]

Ik zou van plek achtien naar plek vijf wel degelijk als een prestatie willen beschouwen.

Los daarvan was het gewoon al een verloren seizoen. 85% van voetballen leunt op een team dat proces is verstoord door A) het veel te laat samenstellen van je selectie en B) doordat je trainer te veel met zijn eigen hachje bezig was dan met het teamproces.
pi_213362671
quote:

[..]

Dit zegt wel iets.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_213362704
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik zou van plek achtien naar plek vijf wel degelijk als een prestatie willen beschouwen.
Niet als je materiaal hebt waarmee je van 18 ook makkelijk naar 3 had kunnen komen. En dat heeft Ajax gewoon echt laten liggen met slechte tactiek en een labberdefoepie mentaliteit tijdens de wedstrijden.
  maandag 29 april 2024 @ 14:46:01 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213362758
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:25 schreef Wotte het volgende:

[..]

Los daarvan was het gewoon al een verloren seizoen. 85% van voetballen leunt op een team dat proces is verstoord door A) het veel te laat samenstellen van je selectie en B) doordat je trainer te veel met zijn eigen hachje bezig was dan met het teamproces.
Volgens mij kwam dat voornamelijk omdat je wat potjes achterliep toch. Die achttiende plek was natuurlijk wel humor maar wel een beetje vertekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213362763
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij kwam dat voornamelijk omdat je wat potjes achterliep toch. Die achttiende plek was natuurlijk wel humor maar wel een beetje vertekend.
Tsja das een flauwe discussie idd. voor de haters leuk dat Ajax 18e stond op de ranglijst, maar als je de speelrondes gelijk trekt natuurlijk niet.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 29 april 2024 @ 14:48:15 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_213362770
Die potjes moet je wel winnen dan.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 29 april 2024 @ 14:48:20 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213362772
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Niet als je materiaal hebt waarmee je van 18 ook makkelijk naar 3 had kunnen komen. En dat heeft Ajax gewoon echt laten liggen met slechte tactiek en een labberdefoepie mentaliteit tijdens de wedstrijden.
Er wordt om gelachen maar het mentale gedeelte is toch ook wel belangrijk, al begint het uiteraard met het voetballende gedeelte en dat was dit hele seizoen bijzonder matig.
  maandag 29 april 2024 @ 14:48:48 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213362775
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:47 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Tsja das een flauwe discussie idd. voor de haters leuk dat Ajax 18e stond op de ranglijst, maar als je de speelrondes gelijk trekt natuurlijk niet.
En Sjon kreeg volgens mij zelfs nog drie gratis punten bijgeschreven van de periode Steijn, RKC.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 april 2024 @ 14:49:30 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213362778
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:48 schreef Caland het volgende:

[..]
En Sjon kreeg volgens mij zelfs nog drie gratis punten bijgeschreven van de periode Steijn, RKC.
Waren 10 hachelijke minuten.
  Trouwste user 2022 maandag 29 april 2024 @ 14:49:34 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_213362779
quote:

[..]
Waarom stonden ze met dat materiaal dan onderaan :?

maandag 29 april 2024 @ 14:51:47 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213362796
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Met name een zwaar programma en een Duitser die compleet willekeurige middelmatige spelers bij elkaar heeft gekocht voor de absolute hoofdprijs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 29 april 2024 @ 14:52:23 #279
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213362801
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Gelukkig is de verlosser via de achterdeur weer binnen gekomen en kunnen we gaan werken aan Leidseplein april 25, al zal Femke dat zonder palestina vlaggen waarschijnlijk niet toelaten.
  maandag 29 april 2024 @ 15:01:22 #280
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213362852
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 14:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er wordt om gelachen maar het mentale gedeelte is toch ook wel belangrijk, al begint het uiteraard met het voetballende gedeelte en dat was dit hele seizoen bijzonder matig.
Defensief is er ook weinig tot niks verbeterd t.o.v. augustus.
pi_213362930
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De opstellingen zijn zelden hetzelfde en er is ook geen ideaal middenveld, laat staan een fatsoenlijke basis. Dat is vooral een groot probleem.
pi_213362940
quote:

[..]
Dat is natuurlijk gissen maar goed zoals ik zeg. Voetbal is een teamsport als je dat team vormende proces dusdanig verstoord is het gewoon lastig om alle neuzen (hahaha) in een groep weer in de dezelfde richting te krijgen. Dat bevalt me wel aan zo'n Potter dat is een onorthodoxe teambuilder.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat deze groep kan met een frisse start en een staf die een team er van weet te maken.
  maandag 29 april 2024 @ 15:16:21 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213362942
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Niet alleen defensief, toen je de voorhoede nog compleet had kon je nog wel wedstrijden winnen op basis van wat individuele oprispingen, sinds je daar moest gaan (van 't) schipperen klopte er nog minder van.
  maandag 29 april 2024 @ 15:16:52 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213362946
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De opstellingen zijn zelden hetzelfde en er is ook geen ideaal middenveld, laat staan een fatsoenlijke basis. Dat is vooral een groot probleem.
Er zijn ook veel blessures geweest.
  maandag 29 april 2024 @ 15:40:44 #285
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213363089
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:16 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk gissen maar goed zoals ik zeg. Voetbal is een teamsport als je dat team vormende proces dusdanig verstoord is het gewoon lastig om alle neuzen (hahaha) in een groep weer in de dezelfde richting te krijgen. Dat bevalt me wel aan zo'n Potter dat is een onorthodoxe teambuilder.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat deze groep kan met een frisse start en een staf die een team er van weet te maken.
Er moet echt wel wat weg en er moet echt wel wat bij, hier maakt Harry Potter zelfs niks van.
  maandag 29 april 2024 @ 16:58:20 #286
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213363737
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
Die hele club interesseert me weinig en waarschijnlijk gaat hij er wel uit maar dat maakt hem natuurlijk geen slechte trainer of dat het niet lukt want nederlander, dat is gewoon grote onzin van @:-XOR-

Om top te presteren in de PL zijn de randvoorwaarden enorm belangrijk, de trainer uiteraard ook maar die is daar slechts een onderdeel van.
Kijk naar Arsenal onder Arteta, hoe lang het duurt om echt bovenin mee te doen, laat staan een titel te pakken.
Niet zozeer omdat het een Nederlander is, maar ik denk dat je vanuit de eredivisie eerst ervaring zou moeten hebben in een voetballend complexere omgeving (en in ieder geval een meer op de PL lijkende omgeving) voordat je geschikt bet voor de Engelse top, zoals dat ook voor voetballers geldt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 29 april 2024 @ 17:09:59 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213363835
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 16:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Niet zozeer omdat het een Nederlander is, maar ik denk dat je vanuit de eredivisie eerst ervaring zou moeten hebben in een voetballend complexere omgeving (en in ieder geval een meer op de PL lijkende omgeving) voordat je geschikt bet voor de Engelse top, zoals dat ook voor voetballers geldt.
Dat ben ik dus niet met je eens, er zijn ook weinig competities vergelijkbaar en dan nog heb je geen garantie.

Wat spelers betreft wel eens, het verschil is inmiddels dermate groot dat je als goeie eredivisie speler beter in kan stappen bij een Brighton of zo en dan als het lukt verder kijken.
  maandag 29 april 2024 @ 17:14:27 #288
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213363880
Als West Ham supporter was ik wel onder de indruk hoe Slaven Bilić ze liet voetballen... Maar dat is ook ingestort, heeft daarna het weer goed gedaan bij West Brom maar ook daar is het ingestort (of was West Brem gewoon niet goed genoeg voor de PL)

Nu zijn we bij West Ham een beetje zat aan het worden, is een (iets) betere versie van F de Boer.. Krijgen we dus Frank bal alleen dan wel wat beter...
The name is Putler, Vladimir Putler
  maandag 29 april 2024 @ 17:27:04 #289
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213363993
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 17:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Als West Ham supporter was ik wel onder de indruk hoe Slaven Bilić ze liet voetballen... Maar dat is ook ingestort, heeft daarna het weer goed gedaan bij West Brom maar ook daar is het ingestort (of was West Brem gewoon niet goed genoeg voor de PL)

Nu zijn we bij West Ham een beetje zat aan het worden, is een (iets) betere versie van F de Boer.. Krijgen we dus Frank bal alleen dan wel wat beter...
Wel een enorm cultfiguur natuurlijk, Bilic.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213364237
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Er moet echt wel wat weg en er moet echt wel wat bij, hier maakt Harry Potter zelfs niks van.
Als je kampioen wil worden moet er echt wel wat veranderen, maar met dit materiaal kun je echt wel derde worden. En dan is het nog maar afwachten wat er komend seizoen overblijft van Feyenoord en PSV.

Of vind je deze selectie echt minder dan die van Twente, AZ en Utrecht? Nee toch?
  maandag 29 april 2024 @ 18:07:33 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_213364318
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 17:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als je kampioen wil worden moet er echt wel wat veranderen, maar met dit materiaal kun je echt wel derde worden. En dan is het nog maar afwachten wat er komend seizoen overblijft van Feyenoord en PSV.

Of vind je deze selectie echt minder dan die van Twente, AZ en Utrecht? Nee toch?
Laat ik het zo zeggen dat je mits fit best een aardig elftal neer had kunnen zetten, al zie ik nog steeds geen ideaal middenveld dan, maar meer dan 13 spelers van het vereiste minimale niveau zijn er toch ook niet, daar kan je geen seizoen mee draaien.

Afhankelijk van hoe goed je uit de transferzomer komt moet 3e wel het minimale zijn en als alles meezit wat dat betreft misschien meer.

Maar met 3e kan je vCL halen en de zomer erop weer een stap zetten, dan moet je wel weer back in business zijn wat betreft om plek 1 spelen, of dat dan lukt is weer een ander verhaal.
pi_213364666
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 18:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen dat je mits fit best een aardig elftal neer had kunnen zetten, al zie ik nog steeds geen ideaal middenveld dan, maar meer dan 13 spelers van het vereiste minimale niveau zijn er toch ook niet, daar kan je geen seizoen mee draaien.

Afhankelijk van hoe goed je uit de transferzomer komt moet 3e wel het minimale zijn en als alles meezit wat dat betreft misschien meer.

Maar met 3e kan je vCL halen en de zomer erop weer een stap zetten, dan moet je wel weer back in business zijn wat betreft om plek 1 spelen, of dat dan lukt is weer een ander verhaal.
Als je geen goed middenveld neer kan zetten, doe je simpelweg niet mee.
  maandag 29 april 2024 @ 18:53:35 #293
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213364722
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 17:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Taylor is binnen een week een kerel als hij het wordt.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 29 april 2024 @ 19:56:12 #294
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_213365287
Is het seizoen al voorbij? :{
pi_213366326
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 19:56 schreef Wertha het volgende:
Dat was het voor jullie eind september al.
  maandag 29 april 2024 @ 21:31:17 #296
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213366531
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 19:56 schreef Wertha het volgende:
Drie weekjes volhouden nog ;(
pi_213367377
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 15:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk dat je er sowieso wel zes bij kunt hebben.
  dinsdag 30 april 2024 @ 07:39:46 #298
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_213368245
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 17:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Met de namen die ik nu zie langskomen, zou ik Bilic eigenlijk niet eens zo'n vreemde optie vinden.. Wat meer peper in de reet van een aantal spelers zou al enorm schelen..

En tja het is een aparte, maar de meest top* trainers zijn mafklappers

*Niet dat ik Bilic tot de absolute top reken overigens..
The name is Putler, Vladimir Putler
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 april 2024 @ 07:53:06 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_213368285
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 07:39 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Met de namen die ik nu zie langskomen, zou ik Bilic eigenlijk niet eens zo'n vreemde optie vinden.. Wat meer peper in de reet van een aantal spelers zou al enorm schelen..

Juist niet. Kappe met dat geren. Ajax moet weer gaan voetballen.

Trouwste user 2022 dinsdag 30 april 2024 @ 07:53:20 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_213368287
En dicht ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')