Jij vind mij gewoon een leuke user @Caland Je kan lullen wat je wilt.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst smakelijk gelachen om een post van je, een like
Die multinationals houden zich wel aan de wet en daar staat Ajax ook niet boven, vanuit het voetbaloogpunt kan ik het nog wel begrijpen, vooral omdat daar de emotie sowieso regeert maar laten we hopen dat het AFM doet wat ze normaal doen en dat is heel langzaam werken, dan is het ook niet zo'n probleem als Kroes weer wegvalt tussen september en kerst 25.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo werkt het ja. Wat een geneuzel nu zit er weer een of andere overbetaalde gozer/tuthola met een titeltje die hier wat van moet vinden. Ondertussen drukken multinationals weet ik veel hoeveel miljard door de zuidas maar daar hoor ik de AFM niet over.
Laat ze alsjeblieft eens wat nuttigs gaan doen.
Ik heb wel vaker het idee dat belastinggeld beter besteed kan worden maar in dit verhaal zeer zeker. Wat een geneuzel.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die multinationals houden zich wel aan de wet en daar staat Ajax ook niet boven, vanuit het voetbaloogpunt kan ik het nog wel begrijpen, vooral omdat daar de emotie sowieso regeert maar laten we hopen dat het AFM doet wat ze normaal doen en dat is heel langzaam werken, dan is het ook niet zo'n probleem als Kroes weer wegvalt tussen september en kerst 25.
Ik vond het al een verrassing dat hij uberhaupt kwam praten, maar het is nog niet afgeketst toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 16:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Potter wil meer centjes. Wat heeft die dan laten zien dat hij Ajax kan weigeren.
Het is verdomme Ajax, graag of niet hoor.
Ik weet niet wat hij bij Brighton verdiende maar zo'n salaris zou hij toch wel minimaal eisen.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Potter verdiende bij Chelsea 10 miljoen pond per jaar. Zo ongeveer 11,5 miljoen euro pj. Hoeveel biedt Ajax? Neem mee dat Ajax salarishuis omlaag wil brengen en dan zal coach ook mee moeten. Maximaal 2 miljoen euro per jaar?
Dat kan zelfs als je achtste wordt met Sparta.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Wel fijn om te weten dat als je 12e wordt met Chelsea, je altijd nog aan de slag kan bij ajax
Die zijn allemaal bevriend als het uitkomt.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Natuurlijk wachten tot het volgende schandaal als Kroes met een bevriende zaakwaarnemer in zee gaat.
quote:Op maandag 26 februari 2024 16:16 schreef Wotte het volgende:
Graham Potter zou misschien nog wel haalbaar kunnen zijn.
Denk dat Wotte en technisch directeur een uitstekende combinatie is!quote:Op donderdag 25 april 2024 16:40 schreef Wotte het volgende:
Die Potter moet blij zijn dat Ajax überhaupt met 'm praat. Maar ik wil jullie wel wijzen op de zoveelste indicatie dat ik er kijk op heb.
[..]
Mja, met die redenatie kun je ongeveer alle misdaden in de wereld onbestraft laten omdat er ergens anders bij een grotere misdaad niet wordt ingegrepen..quote:Op donderdag 25 april 2024 16:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo werkt het ja. Wat een geneuzel nu zit er weer een of andere overbetaalde gozer/tuthola met een titeltje die hier wat van moet vinden. Ondertussen drukken multinationals weet ik veel hoeveel miljard door de zuidas maar daar hoor ik de AFM niet over.
Laat ze alsjeblieft eens wat nuttigs gaan doen.
Niemand trapt verder in zo'n matige trainer.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:40 schreef Wotte het volgende:
Die Potter moet blij zijn dat Ajax überhaupt met 'm praat. Maar ik wil jullie wel wijzen op de zoveelste indicatie dat ik er kijk op heb.
[..]
Iemand die roept dat er geen corruptie is bij de Fifa hoort in een gesticht.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:57 schreef GGMM het volgende:
Zo'n Van Praag kan je nu toch ook echt totaal niet meer serieus nemen.
Niet dat ik dat deed hoor
quote:Op donderdag 25 april 2024 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Wotte en technisch directeur een uitstekende combinatie is!
Hij is pas net weer uit de motteballen gehaald, van mij mag hij wel weg hoor maar niet meteen, eerst maar een CEO aanstellen, eentje die sterk genoeg is om een Medvedev-Putin scenario of iig de schijn ervan, te voorkomen.quote:Op donderdag 25 april 2024 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iemand die roept dat er geen corruptie is bij de Fifa hoort in een gesticht.
Hij zit dus aardig op de goede plek de laatste jaren.
Nee alleen als het Ajax betreft. Dat is nationaal erfgoed dat ten alle tijden beschermd dient te worden. Ik bedoel zo'n Promes steekt dan wel maar hij prikte ze er wel in voor Ajax. Daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 25 april 2024 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, met die redenatie kun je ongeveer alle misdaden in de wereld onbestraft laten omdat er ergens anders bij een grotere misdaad niet wordt ingegrepen..
quote:Op donderdag 25 april 2024 17:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee alleen als het Ajax betreft. Dat is nationaal erfgoed dat ten alle tijden beschermd dient te worden. Ik bedoel zo'n Promes steekt dan wel maar hij prikte ze er wel in voor Ajax. Daar gaat het uiteindelijk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |