SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Iemand die vandaag meer tijd heeft dan ik zou hem op de plek van die brullende MGM leeuw moeten shoppen.quote:
Ik heb wel tijd, maar kan niet shoppenquote:Op donderdag 25 april 2024 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand die vandaag meer tijd heeft dan ik zou hem op de plek van die brullende MGM leeuw moeten shoppen.
Ik heb geen tijd en ik kan ook niet shoppenquote:Op donderdag 25 april 2024 09:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand die vandaag meer tijd heeft dan ik zou hem op de plek van die brullende MGM leeuw moeten shoppen.
ditquote:Op donderdag 25 april 2024 09:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd, maar kan niet shoppen
Dit.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd en ik kan ook niet shoppen
+1quote:Op donderdag 25 april 2024 09:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien kun je een foto maken voor GRMBL?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+1
Best wel rustig vandaag qua post. Helaas wel met industriegebied.
Ik kan wel shoppen maar niet met foto’squote:Op donderdag 25 april 2024 09:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
webshoppen is toch ook op basis van foto's?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan wel shoppen maar niet met foto’s
Op je 16e met de bioscoopbroekquote:Op donderdag 25 april 2024 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ergens toch wat fiemel-ervaring opdoen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 09:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Op je 16e met de bioscoopbroek
Zoekt op Googlequote:Op donderdag 25 april 2024 09:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier in de brugklas op wat feestjes op een vrijdagavondquote:Op donderdag 25 april 2024 09:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van halal producten tbhquote:Op donderdag 25 april 2024 09:51 schreef Koen66 het volgende:
Had gisteren een halal kip gehaktbal hier op werk, die was best matig
Waarom? je merkt het verschil toch niet?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van halal producten tbh
Hier willen we alleen maar plofkip en kiloknallers.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom? je merkt het verschil toch niet?
De Merguez worstjes van Wahid zijn erg goedquote:Op donderdag 25 april 2024 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier willen we alleen maar plofkip en kiloknallers.
Halal is de plofkip.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier willen we alleen maar plofkip en kiloknallers.
Bijna alle kip in de supermarkt is plofkipquote:Op donderdag 25 april 2024 09:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Halal is de plofkip.
Was van de week bij de Keuringsdienst van Waarde.
Oh dit was niet echtquote:Op donderdag 25 april 2024 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de brugklas op wat feestjes op een vrijdagavond
Mag ook niks meerquote:Op donderdag 25 april 2024 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je weet dat het gepeupel liever niet heeft dat je in Mozambique een huis bouwt?
Dat waren mijn wilde jaren.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dit was niet echt![]()
Maar brugklas, dan was je er vroeg bij
Nee, maar ik sta niet achter halal slachten.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom? je merkt het verschil toch niet?
+2 personen betalen voor 3 personen hier.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:10 schreef mschol het volgende:
joepie waterschapsbelastingen weer binnen..
ik blijf zuiveringsheffing een raar systeem vinden..
1 persoon 80 euro
2+ personen: 240 euro
Welkomquote:
Alleen is het regulier slachten ook niet bepaald diervriendelijk en worden de dieren daar ook enorm mishandeld, maar ieder zijn eigen mening daarover.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta niet achter halal slachten.
Dat is mijn persoonlijke gevoel.
Verder zal ik best snappen dat er goed voor die beesten gezorgd wordt etc.. maar dat worden de beesten die regulier geslacht worden vaak ook.
Ja kloptquote:Op donderdag 25 april 2024 10:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Alleen is het regulier slachten ook niet bepaald diervriendelijk en worden de dieren daar ook enorm mishandeld, maar ieder zijn eigen mening daarover.
Ja precies, daarom eet ik oa al vrij weinig vlees meerquote:Op donderdag 25 april 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt
Dus sowieso is vlees eten wel een ding.
Heel goed.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja precies, daarom eet ik oa al vrij weinig vlees meer
zien op keuringsdienst van waren.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:51 schreef Koen66 het volgende:
Had gisteren een halal kip gehaktbal hier op werk, die was best matig
Dit weekend weer uiteten dus.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schip met geld is hier ook binnen
Kip kulidding klinkt wel smakelijk eigenlijk. Geen idee wat het is.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ge
[..]
zien op keuringsdienst van waren.
De halal kip is precies dezelfde plofkip maar dan staat er zo’n baardfiguur bij die een spreuk zegt (not kulidding) en iemand die de kip de nek Doorsnijdt
Dit weekend geen eetafspraken staanquote:Op donderdag 25 april 2024 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit weekend weer uiteten dus.
Ik weet het niet, klinkt als kippudding en dat klinkt mij erg goor in de orenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kip kulidding klinkt wel smakelijk eigenlijk. Geen idee wat het is.
Heb je ook al op het menu gekeken zodat je weet wat je gaat eten op 3 augustus?quote:Op donderdag 25 april 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit weekend geen eetafspraken staan![]()
Maar toevallig een semi afspraak kunnen maken voor 3 augustus
Sowieso iets sushi-achtigs, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 25 april 2024 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook al op het menu gekeken zodat je weet wat je gaat eten op 3 augustus?
Same.quote:
Samen met @Nattekat op droomvakantiequote:Op donderdag 25 april 2024 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet eindelijk waar de bonus voor is. Een collega en ik hebben een tijdje extern gezeten om een ander bedrijf te helpen en wij hebben beiden een bonus gehad en anderen niet, dus hoogstwaarschijnlijk dat
En dan volgende maand weer vakantiegeld, ik moet er maar niet aan gaan wennen
De britten zullen er vast chickenpudding van kunnen maken.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet, klinkt als kippudding en dat klinkt mij erg goor in de oren
Waarom?quote:Op donderdag 25 april 2024 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Samen met @:Nattekat op droomvakantie
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 25 april 2024 10:40 schreef JJH het volgende:
[..]
De britten zullen er vast chickenpudding van kunnen maken.
Welkom op het Fok!Forum.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongen dit motiveert toch niet en geeft geen lebensfreude
Gewoon blij om zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Oh shit, blijkbaar ook verjaardagsgeld van opa en oma ontvangen, helemaal gemistIk dacht dit worden extreem dure maanden met al die vakanties, het aanschaffen van de auto, het kopen van een dure fiets, etc. Maar dat heb ik zodra het vakantiegeld gestort is wel weer allemaal terugverdiend dan
Schofterig haast
Maar het mag ook wel eens meezitten.
Ik heb stress gehad, slecht geslapen dus ik ben niet zo goed begonnen vandaag. Mijn excuses.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongen dit motiveert toch niet en geeft geen lebensfreude
Ja ben ik ook welquote:Op donderdag 25 april 2024 10:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon blij om zijn.
Wacht maar tot je ķķk nog je belastingteruggaaf krijgt.
En zo kabbelen we verderquote:Op donderdag 25 april 2024 10:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik begon met een vage mail van een teamleider, maar tis iets. Dus we doen het er maar mee
Verder rustig aan.
Nah gewoon dat.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel![]()
En al het geld behalve het verjaardagscadeautje heb ik natuurlijk ook gewoon hard voor gewerkt, het is niet alsof het zomaar aan komt waaien terwijl ik in bed lig te rotten
Maar soms voelt het gewoon gemeen of slecht om het goed te hebben, of zo?Omdat heel veel mensen dat (helaas) niet hebben. En dan wil ik zulk fijn nieuws delen want yay, blij. Maar je wilt andere mensen er ook niet mee kwetsen.
Oh ja, belastingteruggave ook nog. Was niet enorm veel bij mij, maar ach, het is toch weer iets
quote:Op donderdag 25 april 2024 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het niet, klinkt als kippudding en dat klinkt mij erg goor in de oren
De hele dag vergelijken met anderen is toch hartstikke vermoeiendquote:Op donderdag 25 april 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel![]()
En al het geld behalve het verjaardagscadeautje heb ik natuurlijk ook gewoon hard voor gewerkt, het is niet alsof het zomaar aan komt waaien terwijl ik in bed lig te rotten
Maar soms voelt het gewoon gemeen of slecht om het goed te hebben, of zo?Omdat heel veel mensen dat (helaas) niet hebben. En dan wil ik zulk fijn nieuws delen want yay, blij. Maar je wilt andere mensen er ook niet mee kwetsen.
Oh ja, belastingteruggave ook nog. Was niet enorm veel bij mij, maar ach, het is toch weer iets
Nog zo’n sunshinequote:Op donderdag 25 april 2024 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Werken en pijn aan mijn oog hebben.
Je geeft al meer dan de helft van je inkomen middels belasting en BTW af aan de minderbedeelden dus kun je er gewoon van genieten .quote:Op donderdag 25 april 2024 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel![]()
Ik wil je graag mijn oogpijn geven, zodat ik daar van af ben.quote:
Ja heel herkenbaar. Het gaat ook helemaal niet om lopen pochen met wat je allemaal hebt of hoe goed je wel niet verdient. Maar dat geld leidt er wel toe dat je een comfortabel leven kunt leiden en leuke dingen kunt doen en die leuke dingen wil ik dan wel weer graag kunnen bespreken met anderenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Nah gewoon dat.
Hebben wij ook wel hoor. 'Onze' generatie kan vaak niet zomaar een huis kopen, op vakantie gaan, niet nadenken over boodschappen die je moet doen, kleding kunnen kopen en random leuke dingen kunnen doen. Kunnen wij allemaal wel.
Is het ook, maar ik wil wel rekening houden met mensen. Net als dat je geen dikke hamburger gaat zitten eten naast je collega die aan de ramadan doet, raar voorbeeld, ik zeg maar watquote:Op donderdag 25 april 2024 11:02 schreef rival het volgende:
[..]
De hele dag vergelijken met anderen is toch hartstikke vermoeiend
Lekker van genieten, zo te lezen heb je het verdiend!
Ja godverquote:Op donderdag 25 april 2024 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je geeft al meer dan de helft van je inkomen middels belasting en BTW af aan de minderbedeelden dus kun je er gewoon van genieten .
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |