gewoon enorm ongezond. Overheid zou echt moeten ingrijpenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Enerzijds best triest hoor als je zo moddervet bentGeen kin geen nek... Treurig.
Ja dit is nu al 40-45 keer gezegdquote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Letterlijk head and shoulders want een nek ontbreekt.
Dan neem ik mijn opmerking terug. Zou je wel bijna denken idd want deze bouw zie je niet zomaar.quote:
Volledig mee eens. Ook zou een werkgever er iets van moeten mogen zeggen. Bij uitbal / ziekte kosten deze mensen smakken met geld.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon enorm ongezond. Overheid zou echt moeten ingrijpen
Hmm dat drink ik thuis wel, maar eigenlijk nooit in een restaurant.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in vervolg overgaan op spa rood dus
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
weps*quote:Op donderdag 25 april 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Van die mensen die flippen op een terras om een wesp
“Innerlijk is goed genoeg” zei hij.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Redactie dacht echt. Hij is dik, zij is dik. En het is een match
Volgens mij ook niet. Ik schat in dat het vooral een masker is c.q. muurtje. Denk dat ze diep van binnen dood ongelukkig is.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Innerlijk is goed genoeg” zei hij.
Maar ze heeft niet echt een heel lief innerlijk.
Ja, maar dat doen alle mensen bij uitval / ziekte.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Ook zou een werkgever er iets van moeten mogen zeggen. Bij uitbal / ziekte kosten deze mensen smakken met geld.
Ze is verder hartstikke verzorgd. Sneu.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik schat in dat het vooral een masker is c.q. muurtje. Denk dat ze diep van binnen dood ongelukkig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |