quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zijn dit dan altijd dezelfde meiden?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:18 schreef RipCity het volgende:
Hier worden we blij van,
En ook nog eens Meiden die Rijden zo met dat vrolijke donkere meisje!
dacht het nietquote:Op woensdag 24 april 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dit dan altijd dezelfde meiden?
Ja elke week beetje dezelfde. Soms komt er een nieuwe bij. Vrij afwisselend met beste voice-over. Donkere meisje is net week nieuw maar heel vrolijke positieve spring-in-het-veld.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn dit dan altijd dezelfde meiden?
We zien ze graag met kerst terug.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Anne Frank en beetje onverzorgde man.
Anne Frankquote:Op woensdag 24 april 2024 20:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Anne Frank en beetje onverzorgde man.
Haten op de Drechtstedenquote:Op woensdag 24 april 2024 20:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Haha. Jeugdtrauma. Ik heb meer dan 20 jaar in de Drechtsteden gewoond.
Die zijn sowieso niet te verstaan. Dordrecht kom ik nog wel eens voor de lol. De rest. Neh.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de Drechtsteden
M.u.v. Sliedrecht, dat is ronduit kut.
Wat een ellende idd. Ik heb daar als kind gewoond in zo'n dijkhuisje. Zodra je een stap op de dijk zette werd je van je sokken gereden. En alleen maar chagrijnige mensen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de Drechtsteden
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haten op de Drechtsteden
Komen jullie morgen ook meeposten?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:31 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat een ellende idd. Ik heb daar als kind gewoond in zo'n dijkhuisje. Zodra je een stap op de dijk zette werd je van je sokken gereden. En alleen maar chagrijnige mensen.
Als je me helpt met een probleem.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie morgen ook meeposten?
Excel? Koelkast?quote:Op woensdag 24 april 2024 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je me helpt met een probleem.
Ik moest even kijken in welk subforum ik eigenlijk zat want ik weet niet precies hoe ik hierin terecht ben gekomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie morgen ook meeposten?
We zien graag een foto tegemoet.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:21 schreef Gibson88 het volgende:
Straks om 19:40 effe snel Chinees halen maar dat is 4 minuten lopen
quote:Op woensdag 24 april 2024 20:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Naam van het muziekje achter deze clip.
We geloven er gewoon nog inquote:Op donderdag 25 april 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Vanavond weer present voor de liefde!
Jaaaahhhquote:
Jij bent weer optimistisch als altijd zie ikquote:
Wijchen vind ik nog best noordelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
We starten in het zuiden
Op verzoek van @:mizzezamy
Ik schrijf meteen op dat het Limburg moet zijnquote:Op donderdag 25 april 2024 19:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wijchen vind ik nog best noordelijk
Maar wel een mooi kleurrijk persoon
Wat ben je toch een lekker huisvrouwtjequote:Op donderdag 25 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
hallootjes ik kijk mee en doe ondertussen de was
Jammer dat hij uit de toon valt als je dit in de OP doet, hij is wel leukquote:
Ik wilde iets zeggen maar we zitten nog voor achten.quote:
Beetje zwa de vivre in de OP moet kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat hij uit de toon valt als je dit in de OP doet, hij is wel leuk
bol.comquote:Op donderdag 25 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek ook nog steeds zo’n doorzichtige paraplu![]()
Loopt makkelijk door de stad
sam is wel een jongensnaamquote:Op donderdag 25 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Huh, ik dacht dat hij een man zou krijgen
Wij allemaalquote:Op donderdag 25 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Hij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
doe maar laterquote:Op donderdag 25 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
En weer terug, p.s. foto's is te veel werk
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 19:40 schreef Gibson88 het volgende:
En weer terug, p.s. foto's is te veel werk
Mogen hondjes wel in een tas?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Hond hoort niet in een restaurant
Je zit niet in de FEBO
Nee.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mogen hondjes wel in een tas?
Ja daaromquote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Wel in dit programma voor mooie momenten
Kick jij ook op de stem van Max?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb alleen geluisterd. Eerst dacht ik dat juffie is niet zo onder de indruk van Houke maar na die jankverhalen is m'n sympathie voor hem weg
Hidde zit ook op Fok!quote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
hopelijk heeft hidde een wijnkelder
Usernamequote:Op donderdag 25 april 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hidde zit ook op Fok!
Je komt de kelder niet meer uit
@hiddequote:
Ja, opvallend veel snorren wel, zal wel door Bram Krikke ofzo komenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen een snor is wel populair onder Gen Z of niet. Helemaal icm broccoli kapsel.
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, opvallend veel snorren wel, zal wel door Bram Krikke ofzo komen
Stengelsap in tha housequote:Op donderdag 25 april 2024 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Alleen een snor is wel populair onder Gen Z of niet. Helemaal icm broccoli kapsel.
Jaquote:
Nee een Mastiefquote:Op donderdag 25 april 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Bull mastiff
Ik zat er niet ver naast
Ik vind haar er ook wel wat ouder uitzien eigenlijk, passen ze toch wel goed bij elkaarquote:
Richting de 50 eigenlijk welquote:
Juist andersom toch?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
als je kan zwemmen kan je ook duiken
als je kan fietsen kan je ook motor rijden
aldus de moeder van de organist
Ik dacht precies hetzelfde. Dacht die is 32 ofzo.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
hoe oud was die eerste voetballer? Lijkt enorm verlept maar die 2e is 19?
terug gespoeld, ze is 20. Dacht ook echt rond de 35quote:Op donderdag 25 april 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Dacht die is 32 ofzo.
Proleten?quote:
Vast een vegan.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
terug gespoeld, ze is 20. Dacht ook echt rond de 35
Vind het wel sierlijk. Anderen komen na een jaar al een nieuwe vrouw zoeken.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Blijft ook wel veel over zijn overleden vrouwen praten.
Tapasman. Die zei praten met een accentje.quote:
Ja met meer mensen kan je meer vieren dan met minder mensenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wil succes opdoen en dan door naar een ander
quote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb iets klein dat gevierd mag worden
Vind ik ookquote:Op donderdag 25 april 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind een pony nooit mooi. Toch staat het bij die blonde wel mooi. Goed geknipt.
je gaat meedoen met fd?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb iets klein dat gevierd mag worden
Zou @Max op Fok! zitten?quote:
Lijkt me toch wel.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:58 schreef FOKoffieleut het volgende:
een beetje tapas kok moet toch wel een vrouw kunnen versieren?
iemand die ook dartsquote:Op donderdag 25 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is dit uit VBL en heeft deelname verzwegen?
Nou nou nouquote:
tja je kan niet altijd 6 gooien hequote:Op donderdag 25 april 2024 20:01 schreef Gibson88 het volgende:
Hahaha hij vind het helemaal niksEn da tis wederzijds
Ah, misschien dat ze elkaar daarom weinig aankijken, om niet beïnvloed te worden door het uiterlijkquote:Op donderdag 25 april 2024 20:01 schreef Salina het volgende:
Gelukkig dat ze allebei op innerlijk vallen en niet op uiterlijk.
Kolere zeg.
In haar geval een tonquote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tja je kan niet altijd 6 gooien he
Juist die mensen drinken zeroquote:Op donderdag 25 april 2024 20:02 schreef Caland het volgende:
Cola zero terwijl je 150 kilo weegt
Lekker gewerkt
Ik drink ook altijd zero.quote:
in vervolg overgaan op spa rood dusquote:Op donderdag 25 april 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik drink ook altijd zero.
Dus dat klopt wel ja
Die doet het om de smaak.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus @:kingroland is moddervet volgens jou?
gewoon enorm ongezond. Overheid zou echt moeten ingrijpenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Enerzijds best triest hoor als je zo moddervet bentGeen kin geen nek... Treurig.
Ja dit is nu al 40-45 keer gezegdquote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
Letterlijk head and shoulders want een nek ontbreekt.
Dan neem ik mijn opmerking terug. Zou je wel bijna denken idd want deze bouw zie je niet zomaar.quote:
Volledig mee eens. Ook zou een werkgever er iets van moeten mogen zeggen. Bij uitbal / ziekte kosten deze mensen smakken met geld.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon enorm ongezond. Overheid zou echt moeten ingrijpen
Hmm dat drink ik thuis wel, maar eigenlijk nooit in een restaurant.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in vervolg overgaan op spa rood dus
Was ook mijn eerste gedachte.quote:
weps*quote:Op donderdag 25 april 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Van die mensen die flippen op een terras om een wesp
“Innerlijk is goed genoeg” zei hij.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Redactie dacht echt. Hij is dik, zij is dik. En het is een match
Volgens mij ook niet. Ik schat in dat het vooral een masker is c.q. muurtje. Denk dat ze diep van binnen dood ongelukkig is.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Innerlijk is goed genoeg” zei hij.
Maar ze heeft niet echt een heel lief innerlijk.
Ja, maar dat doen alle mensen bij uitval / ziekte.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Ook zou een werkgever er iets van moeten mogen zeggen. Bij uitbal / ziekte kosten deze mensen smakken met geld.
Ze is verder hartstikke verzorgd. Sneu.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik schat in dat het vooral een masker is c.q. muurtje. Denk dat ze diep van binnen dood ongelukkig is.
Houd wel van die hele stijl en dat uiterlijk, maar mentaal is het gewoon een druk en raar tienermeisje.quote:
En niet op de motor naar werk komen, of op wintersport. Waar ligt de grens inderdaad...quote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen alle mensen bij uitval / ziekte.
Straks mag ik zeker ook geen alcohol meer drinken van de werkgever
Overigens hebben wij wel vrijwillige leefstijlinterventies voor personeel in onze meerjarenplannen staan.
Die stijl en dat gedrag gaat toch altijd hand in hand.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Houd wel van die hele stijl en dat uiterlijk, maar mentaal is het gewoon een druk en raar tienermeisje.
Alcohol is enorm slecht voor jequote:Op donderdag 25 april 2024 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen alle mensen bij uitval / ziekte.
Straks mag ik zeker ook geen alcohol meer drinken van de werkgever
Overigens hebben wij wel vrijwillige leefstijlinterventies voor personeel in onze meerjarenplannen staan.
Hij wil gewoon een gezellige Brabantse!quote:Op donderdag 25 april 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wil na het werk in 10 minuten langsgaan
En ook geen geestelijke problemen. Depressieve mensen zijn ook niet goedkoop! Moet je straks eerst een intake bij de psycholoog doen en even langs de mindfullness coach (die we ook echt in dienst hebbenquote:Op donderdag 25 april 2024 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En niet op de motor naar werk komen, of op wintersport. Waar ligt de grens inderdaad...
En later die avond een ander kistje openen boh boh.quote:
Ja zo blijf je bezig inderdaad. Mindfulness wel eens geprobeerd, echt niet mijn ding.quote:Op donderdag 25 april 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ook geen geestelijke problemen. Depressieve mensen zijn ook niet goedkoop! Moet je straks eerst een intake bij de psycholoog doen en even langs de mindfullness coach (die we ook echt in dienst hebben)
Lukt ook na kwart over 8quote:
Vertel ons meer.quote:
Ik heb wel gekeken, maar kon niet meeposten.quote:
Zit zometeen met een clownsneus opquote:
Nee dat niveau dan weer niet gelukkigquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zit zometeen met een clownsneus op
Stevige rokerquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is marga? Jemig wat een slechte huid
Biodermal kent ze denk ik niet.quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is marga? Jemig wat een slechte huid
Zo onaantrekkelijk als je iets leuks krijgt en het zo gesmeten wordtquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:32 schreef FOKoffieleut het volgende:
john smijt zijn flipboekjes op de bar
Die kan uitquote:
Jij en Alp hebben best wat overeenkomstenquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:33 schreef Salina het volgende:
In een weiland
ergens in het verre Japan
komen twee homoseksuele koeien
elkaar tegen
zegt de ene tegen de andere
haai koe!
Een homo-erotische haiku
@:alpeko
Zelfde wensen wbt reizen is wel zeer belangrijkquote:
En voice memo?quote:Op vrijdag 26 april 2024 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
wat een hekel aan de apps hebben die first daters vaak @:mizzezamy en ik hebben hier geen last van
Bellen dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |