En als die een update wil doen...quote:Op donderdag 25 april 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je tv staat op stand-by
En kan dus door de Chromecast geactiveerd worden
En je een code in moet voerenquote:
Duitsquote:Op donderdag 25 april 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
ja ja ja ik ga koppelen
al zitten kijken nu bij instellingen
Niemand was onschuldig.quote:Op donderdag 25 april 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
NL is niet zo onschuldig in dit hele verhaal
Dat durft ie niequote:Op donderdag 25 april 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijgen we anders een straf van u meester Stiggie![]()
Over de knie!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Krijgen we anders een straf van u meester Stiggie![]()
Heus welquote:
misschien gaan we nu extra stout doen om je te testenquote:Op donderdag 25 april 2024 10:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over de knie!
[..]
Heus wel
Ik weet waar je huis woont!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien gaan we nu extra stout doen om je te testen![]()
De mijne lekker nietquote:Op donderdag 25 april 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!
Ik zie je zo danquote:Op donderdag 25 april 2024 10:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet waar je huis woont!
Tot zo!quote:
Jouw gehucht is niet zo grootquote:Op donderdag 25 april 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijnes ook niet dus ben benieuwd waar hij gaat aanbellen![]()
Ik weet het welquote:Op donderdag 25 april 2024 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijnes ook niet dus ben benieuwd waar hij gaat aanbellen![]()
quote:
Tsssssss is wel!quote:Op donderdag 25 april 2024 10:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tot zo!
[..]
Jouw gehucht is niet zo groot
quote:Op donderdag 25 april 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
![]()
Moet je alleen niet te vroeg aanbellen![]()
Doet ze open in badjasquote:Op donderdag 25 april 2024 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet het wel![]()
![]()
Moet je alleen niet te vroeg aanbellen![]()
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet ze open in badjas
Same!quote:Op donderdag 25 april 2024 09:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slayer![]()
![]()
![]()
Ging vroegah naar metal concerten![]()
![]()
[ afbeelding ]
neenquote:
Lekker vrolijk nummer welquote:
maar gaan aankledenquote:Op donderdag 25 april 2024 11:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doet ze open in badjas
Klaar inmiddels?quote:
quote:
Ik moest even een dringend dutje doen, blijkbaar - lol....quote:
Heerlijk toch, dat je daar dan aan kan toegeven?quote:Op donderdag 25 april 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moest even een dringend dutje doen, blijkbaar - lol....
nee klopt - x2quote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef maily het volgende:
[..]
Heerlijk toch, dat je daar dan aan kan toegeven?![]()
Je bent ook hier geen verantwoording schuldig he!
Hopelijk een duidelijke uitkomst ....quote:Op donderdag 25 april 2024 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
nee klopt - x2![]()
Maar de laatste tijd wat vaker. Laatst bloedonderzoek gehad, eens vragen of er wat bijzonders uit was gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |