quote:Op woensdag 24 april 2024 16:46 schreef YoopY het volgende:
Zelf geen streaming diensten ; ik heb een leven te leiden...
Oeiii.. scherp.quote:Op woensdag 24 april 2024 16:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]als iedereen met een streaming dienst geen leven heeft. blijven er weinig mensen met een leven over
KPN TV kijk ik ook via mijn vader. Enige reden dat ik nog een Chromecast heb maar werkt prima zo.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
En volgens mij streamen we tv van iemand anders maar geen idee welke zenders daarbij zitten.
2005 beldequote:Op donderdag 25 april 2024 11:44 schreef TAmaru het volgende:
Alleen een Eurosport-abbo voor 40 euro per jaar voor de sport. Verder heb ik torrents.
Wat is thaise meuk?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:17 schreef DjVero het volgende:
Netflix - wordt regelmatig gebruikt, account gedeeld met broer.
HBO Max - af en toe
SkyShowtime - in een halfjaar één film gekeken, maar is gratiesj via Ziggo dus soit.
Youtube Premium - sinds kort, wat een zegen is reclame-vrij kijken; ik gebruik het af en toe voor muziek, maar mijn vrouw kijkt er allemaal Thaise meuk op
Disney - account van m'n vader, maar nog nooit gebruik van gemaakt
F1TV - lijkt me vrij duidelijk
Veel te dramatische muziek voor hetgeen er op het scherm feitelijk gebeurt, i.c.m. overacting en slechte cgi en al dan niet gepaard met belabberde acteerprestaties en in een enkel geval personages gespeeld door hysterisch krijsende omgebouwden. En dat is dan enkel wat ík zie als ik toevallig bij haar in de buurt ben.quote:
Je hebt een Thaise vrouw, of heeft ze gewoon een slechte smaak?quote:Op donderdag 25 april 2024 12:21 schreef DjVero het volgende:
[..]
Veel te dramatische muziek voor hetgeen er op het scherm feitelijk gebeurt, i.c.m. overacting en slechte cgi en al dan niet gepaard met belabberde acteerprestaties en in een enkel geval personages gespeeld door hysterisch krijsende omgebouwden. En dat is dan enkel wat ík zie als ik toevallig bij haar in de buurt ben.
Ik vind de streamingdiensten nog steeds ver onder de maat. Je moet al een abo nemen op 5 of 6 diensten om alles te kunnen zien wat je wilt. Ik heb daar eerlijk gezegd geen zin in en ik wil ook niet inleveren op wat ik kan zien en wat niet. Torrents werken nog steeds perfect.quote:
Dit, jaquote:Op donderdag 25 april 2024 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
Of een Thaise vrouw met een slechte smaak 😱
Tsja, ze hebben daar nu eenmaal niet veel van die culturele arrogantie die wij hier hebben, dat we ons te goed voelen voor lagere cultuurvormen. Vind ik ook wel leuk eerlijk gezegd ... ze schamen zich niet om naar heel simpele soaps te kijken, tekenfilmpjes te kijken, Hello Kitty-tasjes te kopen, etc. Ook wel goed, het kind in jezelf een beetje liefhebbenquote:
Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. En als dat niet kan ga je over op iets illegaalsquote:Op donderdag 25 april 2024 12:39 schreef TAmaru het volgende:
Ik heb daar eerlijk gezegd geen zin in en ik wil ook niet inleveren op wat ik kan zien en wat niet
Ja kijkt heel veel chiller. Al werkt kijken via Brave browser. En op je telefoon via Ublock browser ook.quote:Op donderdag 25 april 2024 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
Youtube Premium, ik zit veel op YouTube en daarom vind ik het het waard, zonder al die #@*&% reclames.
Daarnaast nog Amazon Prime en Disney+.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |