SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Lemmingquote:Op woensdag 24 april 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Zoals Monty Python?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:09 schreef StateOfMind het volgende:
Friends heeft mij nooit kunnen bekoren eigenlijk.
Heb sowieso weinig op met die Amerikaanse sitcoms.
Geef mij maar onvervalste Britse humor
Londen (IN LONDON!!!??) gaat momenteel gebukt onder loslopende paarden... geen leuk gezicht trouwensquote:Op woensdag 24 april 2024 12:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Friends![]()
Mijn vrouw en ik hebben tot op de dag van vandaag, dat als we ergens, of het nou op TV of in een gesprek iemand horen die het woord "London" zegt, dat wij simultaan reageren met:
"IN LONDON??!?!"![]()
en even een fun fact voor Vincent > in Londen regent het helemaal niet zoveel als men denkt. De jaarlijkse neerslag ligt zo rond de 600mm wat over het algemeen minder is dan veel steden in de randstad![]()
Nogal... het was wel gniepig fris gisteren op de fiets.. (uiteraard geen handschoenen) maar tijd voor wat warmer en droog weer wordt het welquote:Op woensdag 24 april 2024 12:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Helaas wel weinig echt droge opties. Stabiel droog weer zou wel weer eens een keer mogen, het blijft allemaal erg wisselvallig.
Hier al gauw weer 8-10 mm, gok ikquote:Op woensdag 24 april 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
Het is vandaag stukken beter dan verwacht (op dit moment weer even zon).
De verwachte regen is uitgebleven en het is de hele dag al een wisselwerking tussen de bewolking (schitterende wolkenpartijen) en de zon, zelfs af en toe wat blauw.
Zaterdag is hier nog wat twijfelachtig, maar vanaf zondag ziet het er steeds beter uit, ook qua temperatuur.
Inmiddels ben ik zo klaar met dit weer, dat als jouw voorspellingen niet uitkomen, ik je persoonlijk op kom zoeken. Kun je RamboDirk heten of niet...quote:Op woensdag 24 april 2024 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Ik zit al 100 jaar in dit topic en ken dit eigenlijk niet anders. Misschien verwar je het met een ander topic, of anders moet je er lekker zelf een maken.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:13 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Misschien een idee om dit topic weer in oude glorie te herstellen en een apart centraal KLB-topic te maken over het weer. Je ziet nog wel serieuze posts hier, maar die worden helemaal ondergesneeuwd door jankers en klagers. Daarom kom ik hier ook nog amper. Het zou mooi zijn als er gewoon minder geklaagd wordt. Dat is op te lossen door een centraal klaagtopic aan te maken over het weer in het Klaagbaak-subforum.
Jij, ik en dan hebben we nog 2 anderen nodig om hem te vierendelen als het niet uitkomtquote:Op woensdag 24 april 2024 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik zo klaar met dit weer, dat als jouw voorspellingen niet uitkomen, ik je persoonlijk op kom zoeken. Kun je RamboDirk heten of niet...
Het enige wat me van mijn comedy central tijdperk is bijgebleven zijn becker en frasier, dat keek wat minder cringe weg.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen wat er leuk is aan Friends. Ik knap al af bij die lachband die constant aan staat. Maar vind het ook totaal niet grappig. Net als Seinfeld en dat soort series.
Doe mij inderdaad maar de Engelse humor. En dingen als Jiskefet, Koot en Bie etc.
Ik herken het wel.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zit al 100 jaar in dit topic en ken dit eigenlijk niet anders. Misschien verwar je het met een ander topic, of anders moet je er lekker zelf een maken.
Maar jij bent ook altijd heel serieusquote:Op woensdag 24 april 2024 12:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik herken het wel.
Zit hier ook al 100 jaar.
Het weer is dan ook bloedserieus.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar jij bent ook altijd heel serieus
quote:Op woensdag 24 april 2024 12:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik zo klaar met dit weer, dat als jouw voorspellingen niet uitkomen, ik je persoonlijk op kom zoeken. Kun je RamboDirk heten of niet...
*bloodymary1 enters the chat.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik zit al 100 jaar in dit topic en ken dit eigenlijk niet anders. Misschien verwar je het met een ander topic, of anders moet je er lekker zelf een maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Wat gek, hier ook!quote:Op woensdag 24 april 2024 12:46 schreef StateOfMind het volgende:
Volle bak zon nu en grotendeels blauwe lucht
Zou wel heel raar zijn als dat daar niet het geval zou zijnquote:
Wind valt hier - wederom - reuze mee. Zit vaak net goed daarmee lijkt het. Veel zon die best wat warmte geeft. Schaduw wel wat frisjes. Voor mij gewoon een prima dagje dusquote:Op woensdag 24 april 2024 13:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier net wel een paar druppels. Nu weer wat zon. En wind. En koud. Zie niet waarom dit een prima dagje is. Of zijn we zo gedeformeerd door de laatste maanden dat we dit weer tegenwoordig al prima vinden voor 24 april?
Maar algemeen gezien is het gewoon een zeer frisse, wisselvallige dag. Eerder een herfstdag met 7-8 graden overal.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:19 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wind valt hier - wederom - reuze mee. Zit vaak net goed daarmee lijkt het. Veel zon die best wat warmte geeft. Schaduw wel wat frisjes. Voor mij gewoon een prima dagje dus
Ik noem het liever een lentedag met 8 gradenquote:Op woensdag 24 april 2024 13:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar algemeen gezien is het gewoon een zeer frisse, wisselvallige dag. Eerder een herfstdag met 7-8 graden overal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |