Naar mijn mening een zaak waar iedereen schuld heeft. Snap niet dat je, wanneer je ontdekt dat je snelheid verliest je niet naar de vluchtstrook of zo kan rijden. Maar ook de ouders van de baby hadden natuurlijk goed op moeten letten. Die auto kwam niet van 1 op andere moment tot stilstand. Tijd zat om in ieder geval te remmen.quote:Als de auto stilvalt, botst een bestelbusje achterop en komt de 1-jarige Joël om het leven
Joël van 1 jaar oud komt om het leven bij een ongeluk op de A16
Een 49-jarige man uit Den Haag staat terecht voor een fataal ongeluk op de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht. Niet omdat hij te hard reed, maar juist te langzaam. Volgens het Openbaar Ministerie liet hij zijn auto op de snelweg nagenoeg stilvallen en creëerde zo een gevaarlijke situatie. Een kind van vijftien maanden kwam daarbij om het leven.
Het ongeluk doet zich voor in januari 2020. De Hagenaar heeft die dag voor 4.750 euro een Ford E-150 gekocht bij een autobedrijf in Brabant. Onderweg constateert hij een storing. “De motor viel uit. Ik raakte in shock en ik kon niets doen. Het stuur blokkeerde en ik kon niet naar de vluchtstrook.”
Snelheid berekend
De voorzitter van de rechtbank onderbreekt hem direct. “Ik weet iets van auto’s en dit gaan we niet hebben. De stuurbekrachtiging kan uitvallen als de motor afslaat, maar u kunt nog altijd sturen, zij het een stuk zwaarder.” Maar de verdachte houdt vol: plotseling deed niets het meer.
De recherche heeft aan de hand van zijn telefoongegevens berekend wat de snelheden zijn geweest van de auto. In twee minuten tijd zakt het van 100 kilometer naar 6 kilometer per uur. Als de auto bijna tot stilstand is gekomen, rijdt een bestelbusje achterop. In het kinderzitje in de bestelbus zit Joël van ’t Hof. Door de botsing overlijdt hij kort erna in het ziekenhuis.
“Dat rapport van de politie klopt niet”, zegt de verdachte, die tijdens de zitting een geagiteerde indruk maakt. “De motor viel slechts een paar seconden voor het ongeluk uit.” Opmerkelijk is dat de man bij de politie nog heeft verklaard dat de motor niet was uitgevallen, maar dat zou verkeerd zijn opgeschreven, zegt hij nu.
Geconstateerd is dat de bestuurder kort voor de botsing zat te bellen met het garagebedrijf waar hij de auto had gekocht. Ook dat wordt hem door het OM verweten: door niet handsfree te telefoneren, heeft hij niet goed opgelet.
APK
Technisch onderzoek aan de Ford E-150 uit 1995 heeft uitgewezen dat de wagen tal van gebreken vertoonde en nooit goedgekeurd had mogen worden. Daarom staan niet alleen de bestuurder van de gekochte auto terecht, maar ook de APK-keuringsmeester en het autobedrijf dat de wagen heeft geleverd.
De eigenaresse van het bedrijf staat later terecht. De keurmeester ontkent dat hij een vals APK-rapport heeft opgesteld: punt voor punt loopt hij de geconstateerde gebreken na. Hoe zit het bijvoorbeeld met de scheur in de vulslang van de LPG-tank? “Dat waren haarscheurtjes, daar wordt een auto niet op afgekeurd. Dat gat kan komen door de botsing.”
Het is in grote lijnen zijn verhaal: gebreken kunnen het gevolg zijn van de botsing óf het is een kwestie van interpretatie, waarbij de technicus die door het OM is geraadpleegd te streng is geweest. “Geen van de punten die hij noemt, is van invloed geweest op het ongeluk.”
Oorzaak
De vraag is dan ook wat door het OM als oorzaak wordt gezien van het fatale ongeluk: het rijgedrag van de Ford-bestuurder, de defecten van de auto of een combinatie van meerdere factoren? Het OM gaat voor beide: “De bestuurder had ruim de tijd om naar de vluchtstrook te gaan en zat in plaats daarvan te bellen. Hij creëerde een onveilige verkeerssituatie waardoor Joël is overleden. De keurmeester had deze auto nooit de weg op mogen sturen. De gescheurde vulhals was mogelijk de oorzaak waardoor de auto is stilgevallen en de levensgevaarlijke situatie ontstond.”
Tegen beiden wordt een half jaar cel geëist. De bestuurder zou een rijontzegging van dertig maanden moeten krijgen, de keurmeester zou twee jaar lang zijn beroep niet moeten kunnen uitoefenen, zegt het OM.
Naar elkaar wijzen
De advocaten wijzen ieder naar de andere verdachte: “Deze auto had nooit de weg op gemogen” zegt de een, “Meneer had alle gelegenheid naar de vluchtstrook te gaan” zegt de ander.
Advocaat Poort, die de APK-keurmeester bijstaat, zegt dat de precieze oorzaak van het ongeluk niet bekend is, nu er zoveel factoren een rol spelen. Hij werpt ook de pijnlijke vraag op of de vader van Joël, die het bestelbusje bestuurde, een aandeel heeft gehad. “Als een auto voor je stilvalt, dan zie je dat. Met tegenzin stel ik hier dat de bestuurder niet de hele tijd voor zich heeft gekeken, anders had hij wel op tijd geremd.”
De ouders van Joël, die schuin achter de advocaat zitten, horen het hoofdschuddend aan. De moeder leest een slachtofferverklaring voor en richt zich tot beide verdachten. “Zijn jullie trots op de auto die jullie gekocht of gekeurd hebben? Diezelfde auto heeft ons leven geruïneerd. Jullie hebben totaal geen berouw getoond. Alsof het leven van ons zoontje niks waard is.”
'Papa'
Ze beschrijft de laatste momenten van Joël. “Zijn vader stond eerst nog oog in oog met zijn zoontje, dat zijn hand vastpakte, ‘papa’ zei en daarna voor altijd zijn ogen sloot.” Ze betreurt het dat de zaak zo lang heeft geduurd, 3,5 jaar. “We zijn van het kastje naar de muur gestuurd en moesten zelf contact opnemen met het OM om te horen of er nog wat ging gebeuren.”
De officier van justitie zegt dat de zaak onder meer lang heeft geduurd vanwege de complexiteit en het gebrek aan zittingsruimte op de rechtbank. Ze heeft bij haar strafeisen een korting van 15 procent toegepast vanwege de overschrijding van de termijn. De rechter in Rotterdam doet op 7 mei uitspraak.
quote:Op woensdag 24 april 2024 06:49 schreef Jahr00n het volgende:
Als je genoeg afstand houdt en oplet gebeurd dit niet. Busje is dus fouter dan die ford
rare conclusie om te trekken dat iedereen 2 minuten afstand dan moet houden?quote:Op woensdag 24 april 2024 06:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In twee minuten tijd zakt het van 100 kilometer naar 6 kilometer per uur. Als de auto bijna tot stilstand is gekomen, rijdt een bestelbusje achterop.
Moet iedereen meer dan twee minuten afstand houden of lees jij niet echt goed?
Wat een verschrikkelijk iets om mee te maken voor die arme vader.
Misschien is mijn conclusie raar en gechargeerd. Maar ik vind hem minder triest als dat blaiming the victim van Jahroon. Of lees jij ergens in de tekst dat er te weinig afstand werd gehouden.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:25 schreef ETA het volgende:
[..]
rare conclusie om te trekken dat iedereen 2 minuten afstand dan moet houden?
Wat gek dat het OM dan tot een totaal andere conclusie kwam. Maar jouw onderzoek is natuurlijk doordachter.quote:Op woensdag 24 april 2024 06:49 schreef Jahr00n het volgende:
Als je genoeg afstand houdt en oplet gebeurd dit niet. Busje is dus fouter dan die ford
dat je wil chargeren, ok, maar het is niet eens een logische chargering, daarom was ik in verwarring.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien is mijn conclusie raar en gechargeerd. Maar ik vind hem minder triest als dat blaiming the victim van Jahroon. Of lees jij ergens in de tekst dat er te weinig afstand werd gehouden.
Typische zwakzinnige reactie, niet anders van je verwacht.quote:Op woensdag 24 april 2024 06:49 schreef Jahr00n het volgende:
Als je genoeg afstand houdt en oplet gebeurd dit niet. Busje is dus fouter dan die ford
Ik snap deze ook niet, de achterligger moet toch altijd uitkijken. Vreemd verhaal ditquote:Op woensdag 24 april 2024 06:49 schreef Jahr00n het volgende:
Als je genoeg afstand houdt en oplet gebeurd dit niet. Busje is dus fouter dan die ford
Leg eens uit dan, want je ziet toch wat er voor je gebeurt, zeker als het 2 minuten duurt voor stilstand. Hoeveel kilometer is dit wel niet op een snel weg. Dan zit je als achterligger ook te slapen of te appen wat echt werkelijkwaar continu gebeurt als je om je heen kijkt op de snelwegquote:Op woensdag 24 april 2024 07:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Typische zwakzinnige reactie, niet anders van je verwacht.
Het zou kunnen dat de bus er pas aan kwam toen de voorligger al praktisch stil stond. Zit je er echter al achter als ie er nog twee minuten over gaat doen om van 100 naar 6 te gaan, dan kan je ook vragen gaan stellen over de rijgeschiktheid of de staat van de remmen van de achterligger. Laten we maar van het eerste scenario uitgaan.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:08 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik snap deze ook niet, de achterligger moet toch altijd uitkijken. Vreemd verhaal dit
Als je achter een busje of vrachtwagen rijdt, en die wijken nét op tijd uit ben je zelf altijd te laat om nog uit te wijken. Tenzij je héél ruim afstand houdt, maar dat is in het drukke Nederlandse verkeer niet te doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:18 schreef TornadoDK het volgende:
Het busje is ook wel deels zelf schuld. Als je niet ziet dat een auto voor je nagenoeg stil staat en je niet kunt remmen/uitwijken heb je zelf ook niet helemaal zitten opletten hoe verschrikkelijk de gevolgen ook zijn.
Dus dat.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Complex verhaal waarin veel fouten zijn gemaakt door allerlei verhalen. Eindstand, fucking babytje overleden…
Dat is een troll.quote:Op woensdag 24 april 2024 07:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar ik vind hem minder triest als dat blaiming the victim van Jahroon.
Het is niet echt aannemelijk dat het busje er de volle twee minuten achter heeft gezeten... Dit is wss eerder geval van een (bijna) stilstaand voertuig op een rijbaan, wss hebben de (rem)lichten ook niet gewerkt van die Ford en dan kan ervoor zorgen dat de achterligger de situatie totaal verkeerd inschat.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, want je ziet toch wat er voor je gebeurt, zeker als het 2 minuten duurt voor stilstand. Hoeveel kilometer is dit wel niet op een snel weg. Dan zit je als achterligger ook te slapen of te appen wat echt werkelijkwaar continu gebeurt als je om je heen kijkt op de snelweg
Het gaat er toch niet om dat die vent twee minuten nodig had om stil te komen staan? Het gaat om het snelheidsverschil en welke situaties je op de snelweg mag verwachten.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, want je ziet toch wat er voor je gebeurt, zeker als het 2 minuten duurt voor stilstand. Hoeveel kilometer is dit wel niet op een snel weg. Dan zit je als achterligger ook te slapen of te appen wat echt werkelijkwaar continu gebeurt als je om je heen kijkt op de snelweg
Voldoende scenario's te verzinnen en ga er maar vanuit dat het OM samen met de politie deze ook allemaal onderzocht heeft, aangezien we nu 3,5 jaar na het ongeval leven.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:09 schreef 111210 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, want je ziet toch wat er voor je gebeurt, zeker als het 2 minuten duurt voor stilstand. Hoeveel kilometer is dit wel niet op een snel weg. Dan zit je als achterligger ook te slapen of te appen wat echt werkelijkwaar continu gebeurt als je om je heen kijkt op de snelweg
Daar kan ik niets over vinden, wel over een zwaar ongeval met een E-150 (ook eigenlijk een busje, trouwens) in november 2020: https://www.zhzactueel.nl(...)hendrik-ido-ambacht/ Ik ga er maar even vanuit dat dit hem is, de kans dat er twee tamelijk obscure busjes op eenzelfde wijze op dezelfde plek bij een ongeval betrokken raken lijkt me niet zo heel groot.quote:Het ongeluk doet zich voor in januari 2020.
Dit is inderdaad onzin. Tenzij de verdachte zelf toen de motor uitviel de sleutel meteen helemaal heeft uitgedraaid, dan gaat hij in het stuurslot. Maar dat is dan z'n eigen domme schuld.quote:De voorzitter van de rechtbank onderbreekt hem direct. “Ik weet iets van auto’s en dit gaan we niet hebben. De stuurbekrachtiging kan uitvallen als de motor afslaat, maar u kunt nog altijd sturen, zij het een stuk zwaarder.” Maar de verdachte houdt vol: plotseling deed niets het meer.
Oke, en wat was het nu werkelijk? Een "scheur" of "haarscheurtjes"? Bij grote beschadigingen kan het systeem mogelijk inderdaad niet goed werken, maar bij een auto op lpg kun je dan overschakelen op benzine. Tenzij dat ook niet functioneerde.quote:Hoe zit het bijvoorbeeld met de scheur in de vulslang van de LPG-tank? “Dat waren haarscheurtjes, daar wordt een auto niet op afgekeurd. Dat gat kan komen door de botsing.”
Het is in grote lijnen zijn verhaal: gebreken kunnen het gevolg zijn van de botsing óf het is een kwestie van interpretatie, waarbij de technicus die door het OM is geraadpleegd te streng is geweest. “Geen van de punten die hij noemt, is van invloed geweest op het ongeluk.”
Dat wordt beschreven als twee verschillende entiteiten...quote:maar ook de APK-keuringsmeester en het autobedrijf dat de wagen heeft geleverd.
... of toch niet, want vervolgens lees ik nergens dat er een straf tegen het garagebedrijf wordt geeist?quote:Tegen beiden wordt een half jaar cel geëist. De bestuurder zou een rijontzegging van dertig maanden moeten krijgen, de keurmeester zou twee jaar lang zijn beroep niet moeten kunnen uitoefenen, zegt het OM.
Dat is wel iets wat veel als eerste doen als de motor uit valt, sleutel terug draaien en weer opnieuw draaien om te kijken of die toch weer start.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit is inderdaad onzin. Tenzij de verdachte zelf toen de motor uitviel de sleutel meteen helemaal heeft uitgedraaid, dan gaat hij in het stuurslot. Maar dat is dan z'n eigen domme schuld.
En dan wanneer je op de rijbaan stilstaat rustig met het garagebedrijf gaan bellen in plaats van 112.quote:Op woensdag 24 april 2024 06:44 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Naar mijn mening een zaak waar iedereen schuld heeft. Snap niet dat je, wanneer je ontdekt dat je snelheid verliest je niet naar de vluchtstrook of zo kan rijden.
Dit. Wat voor mongool ben je dat je niet meteen naar de vluchtstrook gaat als je merkt dat je auto uitvalt.quote:Op woensdag 24 april 2024 08:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Die lul had hem gewoon op de vluchtstrook moeten zetten toen ie onder de 80 kwam, niet kunnen sturen is zoals de rechter al aangeeft gewoon pure onzin.
Dit inderdaad:quote:Op woensdag 24 april 2024 06:44 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Naar mijn mening een zaak waar iedereen schuld heeft. Snap niet dat je, wanneer je ontdekt dat je snelheid verliest je niet naar de vluchtstrook of zo kan rijden. Maar ook de ouders van de baby hadden natuurlijk goed op moeten letten. Die auto kwam niet van 1 op andere moment tot stilstand. Tijd zat om in ieder geval te remmen.
Ik heb het vermoeden dat de bestuurder met baby aan het bumperkleven was, omdat de auto voor hem niet doorreed. En als het dan plotseling van 6 km/u naar 0 is en je kunt dan niet meer stoppen en botst zo hard dat de baby overlijdt, dan zat je er toch echt te dicht op. De bestuurder, ouder van Joël mag dit ook zichzelf wel aanrekenen.quote:In twee minuten tijd zakt het van 100 kilometer naar 6 kilometer per uur.
Je moet te allen tijde zoveel afstand houden dat je nog op tijd kunt remmen als de auto voor je een noodstop moet maken. Dit kan ook gebeuren als er een kind oversteekt. Als een auto er 2 minuten over doet om langzamer te gaan rijden, voordat ie helemaal stilstaat, dan heb je toch tijd genoeg gehad als achterop komend verkeer, om uit te wijken, dan wel af te remmen.quote:Op woensdag 24 april 2024 06:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In twee minuten tijd zakt het van 100 kilometer naar 6 kilometer per uur. Als de auto bijna tot stilstand is gekomen, rijdt een bestelbusje achterop.
Moet iedereen meer dan twee minuten afstand houden of lees jij niet echt goed?
Wat een verschrikkelijk iets om mee te maken voor die arme vader.
Dit sowieso. En dat mag hem zeker aangerekend wordenquote:Op woensdag 24 april 2024 08:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Het is niet echt aannemelijk dat het busje er de volle twee minuten achter heeft gezeten... Dit is wss eerder geval van een (bijna) stilstaand voertuig op een rijbaan, wss hebben de (rem)lichten ook niet gewerkt van die Ford en dan kan ervoor zorgen dat de achterligger de situatie totaal verkeerd inschat.
Die lul had hem gewoon op de vluchtstrook moeten zetten toen ie onder de 80 kwam, niet kunnen sturen is zoals de rechter al aangeeft gewoon pure onzin.
Ik vind het een hele terechte vraag als iemand ergens achterop rijdt. Normaal gesproken ben je dan altijd fout.quote:Maar goed de Facebook moeder maffia moet natuurlijk nog even een vader of moeder van een omgekomen kind een trap nageven.
Hoezo zie je dat?quote:Op woensdag 24 april 2024 10:51 schreef Mortaxx het volgende:
Als iemand in 2 minuten van 100 naar 6 vertraagd knal je er toch niet bovenop. Je hebt alle tijd om te zien dat diegene vertraagt.
Dan zit je dus te kort achter die vrachtwagen hoe crue ook. Dat bijna niemand (ook ikzelf maak me er wel eens schuldig aan) voldoende afstand houdt doet daar niks aan afquote:Op woensdag 24 april 2024 08:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je achter een busje of vrachtwagen rijdt, en die wijken nét op tijd uit ben je zelf altijd te laat om nog uit te wijken. Tenzij je héél ruim afstand houdt, maar dat is in het drukke Nederlandse verkeer niet te doen.
[..]
Dus dat.
Jij maakt de aanname dat ze er een tijd achter reden en hadden kunnen anticiperen. Ik lees het verhaal meer in de context dat het busje al (bijna) stilstond.quote:Op woensdag 24 april 2024 06:49 schreef Jahr00n het volgende:
Als je genoeg afstand houdt en oplet gebeurd dit niet. Busje is dus fouter dan die ford
De auto komt te snel dichterbij. Ervaring. Wat moet iemand doen die in een woonwijk 50 rijdt en er steekt een kind over? Mag je dan vol op de remmen? En wat als er dan een auto achterop knalt en daar zat een baby in die overlijdt?quote:
Wat staat hierquote:Op woensdag 24 april 2024 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
De auto komt te snel dichterbij. Ervaring. Wat moet iemand doen die in een woonwijk 50 rijdt en er steekt een kind over? Mag je dan vol op de remmen? En wat als er dan een auto achterop knalt en daar zat een baby in die overlijdt?
Je moet nooit zo dicht bij een auto komen dat je niet meer kan remmen in geval van een noodstop.
Ik stoor me altijd echt mateloos aan bumperklevers. Van die lui die denken dat ze een automobilist kunnen manen sneller te gaan rijden door er vlak achter te rijden. En dan kwaad worden als de voorliggende auto moet remmen!
Dit is hoe ik me het ongeluk uit dit nieuwsbericht voorstel.quote:
Je hebt werkelijk geen idee blijkbaar.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dan zit je dus te kort achter die vrachtwagen hoe crue ook. Dat bijna niemand (ook ikzelf maak me er wel eens schuldig aan) voldoende afstand houdt doet daar niks aan af
Theorie en praktijkquote:Op woensdag 24 april 2024 13:49 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee blijkbaar.
Wanneer die vrachtwagen op het laatste moment uitwijkt voor een (nagenoeg) stilstaand object en je daar op normale afstand achter rijdt, dan ga je echt niet meer je auto tijdig stilstaan. Gewoon niet.
En de achterkant van zo'n Ford F150 is vervolgens niet heel bots-vriendelijk.
Dit. Het bericht geeft niet aan of de auto geleidelijk snelheid verloor in die 2 minuten of dat er een piek/dal op het laatste moment plaatsvond. Alleen dat hij snelheid verloor. Maar op een 100km/u weg waar geen verkeersopstopping is is de naderingssnelheid dan plots HEEL hoog. Als er evt. verkeer tussen zit (wordt ook niet vermeld) kan hetquote:Op woensdag 24 april 2024 13:49 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geen idee blijkbaar.
Wanneer die vrachtwagen op het laatste moment uitwijkt voor een (nagenoeg) stilstaand object en je daar op normale afstand achter rijdt, dan ga je echt niet meer je auto tijdig stilstaan. Gewoon niet.
En de achterkant van zo'n Ford F150 is vervolgens niet heel bots-vriendelijk.
Die bus reed er waarschijnlijk 30 seconden achter oid. 2 seconden is zo dicht gereden als je voorganger van het gas gaat, daar klap je alleen tegenop als ie vol in de ankers gaat.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
2 seconden afstand is genoeg als een auto voor je remt en jij moet daar op reageren door ook te remmen.
Maar als die auto voor je uitwijkt vanwege een stilstaande auto en jij ziet ineens die stilstaande auto opdoemen, dan zit je er mogelijk al op voor je je rempedaal kan intrappen.
Als je opeens op een file inrijdt, moet je ook gewoon op tijd tot stilstand kunnen komen...quote:Op woensdag 24 april 2024 06:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In twee minuten tijd zakt het van 100 kilometer naar 6 kilometer per uur. Als de auto bijna tot stilstand is gekomen, rijdt een bestelbusje achterop.
Moet iedereen meer dan twee minuten afstand houden of lees jij niet echt goed?
Ja;quote:Op woensdag 24 april 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Wat een vaag verhaal van die vader
Je zit met het garagebedrijf te bellen terwijl je stil staat op de snelweg?
En hier ligt juist een probleem. Ik ken de e-150 ik heb er zelf enkele gehad en de modellen van 92 to 96 hebben problemen met het contact slot en de sleutel kan bij een versleten contact er tijdens het rijden uitvallen! Ik kan me echter niet herinneren of deze dan ook uitvalt/stuurlot gaat maar ik kan me het wel voorstellen. Ook heb ik 1 keer gehad dat de motor en stuurbekrachtiging uitvalt en geloof me zo makkelijk stuur je die dan niet meer naar de kant.quote:Op woensdag 24 april 2024 09:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is inderdaad onzin. Tenzij de verdachte zelf toen de motor uitviel de sleutel meteen helemaal heeft uitgedraaid, dan gaat hij in het stuurslot. Maar dat is dan z'n eigen domme schuld.
vader en kind zaten in bestelbusje dus die belden niet met het garagebedrijfquote:Op woensdag 24 april 2024 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Wat een vaag verhaal van die vader
Je zit met het garagebedrijf te bellen terwijl je stil staat op de snelweg?
Oh, kon het verhaal al zo slecht volgenquote:Op woensdag 24 april 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
vader en kind zaten in bestelbusje dus die belden niet met het garagebedrijf
quote:Op woensdag 24 april 2024 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, kon het verhaal al zo slecht volgen
Maar goed, punt blijft staan.
vond deze paar zinnen best makkelijk leesbaarquote:De recherche heeft aan de hand van zijn telefoongegevens berekend wat de snelheden zijn geweest van de auto. In twee minuten tijd zakt het van 100 kilometer naar 6 kilometer per uur. Als de auto bijna tot stilstand is gekomen, rijdt een bestelbusje achterop. In het kinderzitje in de bestelbus zit Joël van ’t Hof. Door de botsing overlijdt hij kort erna in het ziekenhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |