Politici hebben een voorbeeldfunctie, maar ondanks dat letten zij niet op hun woorden. Blijkt wel uit de opmerking van Timmermans dat Wilders moet gaan werken, zodat Timmermans zelf ook kan gaan werken.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
Het volk heeft gesproken, maar:
Timmermans: "Wilders is slechts nieuws voor Nederland" "Ik zie het als mijn taak om te proberen te voorkomen dat hij aan de macht komt" " ik ga hier mee door, sterker nog ik vind dat het mijn plicht is om te trachten te voorkomen dat deze man op de een of andere manier de macht krijgt in Nederland"
[ x ]
quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?
Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties en de publieke sector uitkleden waardoor bijv gemeentes als een bedrijf zijn gaan werken omdat ze te weinig geld kregen voor meer taken zoals bijv jeugdzorg
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.
Het volk is 37 zetels?quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
Timmermans: "Wilders is slechts nieuws voor Nederland" "Ik zie het als mijn taak om te proberen te voorkomen dat hij aan de macht komt" " ik ga hier mee door, sterker nog ik vind dat het mijn plicht is om te trachten te voorkomen dat deze man op de een of andere manier de macht krijgt in Nederland"
[ x ]
Durf er wel om te wedden dat zowel jij als "Duider" geen moment moeilijk hadden gedaan over de speech van Timmermans als Wilders er niet hysterisch over was gaan doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Daarvoor moet je ook bij rechts zijn, want verreweg de meeste buitenlanders komen hier door arbeidsmigratie.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[..]
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.
Je bent wel heel vaak aan het overdrijven. Het ene hoeft niet meteen het andere te betekenen.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Iemand met alle middelen uit het torentje willen houden, is niet de mond snoeren? Timmermans wil niet dat Wilders aan de macht komt. Dat is precies wel 'de mond snoeren'. Wilders moet weg, wat Timmermans betreft.
Triest dat je selectief quoot. Dit is precies wat er mis is met huidige berichtgevingen. Allemaal lekker soundbites zoeken en die knippen zodat je lekker kan scoren.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Ok, boomerquote:Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weinig te onderbouwen.
Beleid van de afgelopen 10-15jaar rechts noemen is en blijft gewoon lachwekkend
Waarbij deze schreeuwende rechtse populisten na 4 jaar regeren en geen afname van de instroom alsnog de kleine en niet verantwoordelijke linkse partijen de schuld blijven geven. Maar goed het opgehitste volk door deze doorzichtige propaganda blijft erin trappen zoals we hier ook weer veel van die users zien die deze talking points maar blijven herhalen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
[..]
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.
Het zijn gewoonweg fascisten. Asielzoekers moeten lijden omdat zij lijden.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarbij deze schreeuwende rechtse populisten na 4 jaar regeren en geen afname van de instroom alsnog de kleine en niet verantwoordelijke linkse partijen de schuld blijven geven. Maar goed het opgehitste volk door deze doorzichtige propaganda blijft erin trappen zoals we hier ook weer veel van die users zien die deze talking points maar blijven herhalen.
Ja. En de boel ontploft dan. En dan schittert de PVV.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zijn dan de mensen die het land zouden gaan besturen.
Dit zijn de mensen die een voorbeeldfunctie hebben.
In plaats van op de inhoud discussieren gaat het alleen maar via de pers over en weer.
Hoe lang blijft dat werken? Wilders roeptoetert al sinds 2006 maar is nog nooit met 1 oplossing gekomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:36 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En de boel ontploft dan. En dan schittert de PVV.
Hij moet onderuit gaan denk ik. Dat in de ijskast stoppen slaat ook nergens op. Je verandert niet van mening.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat werken? Wilders roeptoetert al sinds 2006 maar is nog nooit met 1 oplossing gekomen.
De PVV heeft na 133 dagen nog niet eens een kamervraag gesteld.
Verkeerd topic?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hij moet onderuit gaan denk ik. Dat in de ijskast stoppen slaat ook nergens op. Je verandert niet van mening.
Niemand zegt ook dat hij van mening is veranderd. Hij levert enkel wat zaken in om tot een formatie te komen; vrij normaal. Maar als Wilders het doet is het kiezersbedrog of is het opeens extra reden om hem te wantrouwen. Als hij zaken niet in de ijskast had gedaan was dáár weer commentaar op geweest en dat weten we allemaal. Wat hij ook doet; er is altijd stof om over te vallen. Naast dat het niet echt on topic is gezien het hier draait om de aangifte die hij wil doen.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hij moet onderuit gaan denk ik. Dat in de ijskast stoppen slaat ook nergens op. Je verandert niet van mening.
Een verbod op kraken en de AOW naar 67 zijn nou niet bepaald 'erg rechts'. De verhuurdersheffing was primair bedoeld als pure staatskasvulling, ook niet heel rechts, de onderliggende motivatie zou je dat nog wel kunnen noemen, al viel dat in de tijd van Vestia, Maserati-rijdende Rochdale bestuurders en cruiseschip-exploiterende woningcorporaties, niet bepaald uitingen van sociaal-maatschappelijke betrokkenheid zoals diezelfde corporaties zichzelf nu ineens willen profileren.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?
Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.
Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties en de publieke sector uitkleden waardoor bijv gemeentes als een bedrijf zijn gaan werken omdat ze te weinig geld kregen voor meer taken zoals bijv jeugdzorg
Precies, het niveau van veel politici is treurig, steeds maar op de persoon spelen en geen inhoudelijke debatten voeren.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dit zijn dan de mensen die het land zouden gaan besturen.
Dit zijn de mensen die een voorbeeldfunctie hebben.
In plaats van op de inhoud discussieren gaat het alleen maar via de pers over en weer.
De geschiedenisboeken zullen heel wat positiever zijn over Timmermans dan over Wilders.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Dat ligt er helaas wel aan wie die boeken schrijft.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
De geschiedenisboeken zullen heel wat positiever zijn over Timmermans dan over Wilders.
Ik ben optimistisch genoeg om te geloven dat verstand en fatsoen het uiteindelijk wel zal winnen.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat ligt er helaas wel aan wie die boeken schrijft.
Men heeft toch zelf geen fatsoen als men medemensen verkapt bedreigd met een totale boycot? Waardoor de bedreigden grote moeite krijgen om ergens te leven.quote:Op donderdag 25 april 2024 12:49 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch genoeg om te geloven dat verstand en fatsoen het uiteindelijk wel zal winnen.
quote:Op donderdag 25 april 2024 12:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Men heeft toch zelf geen fatsoen als men medemensen verkapt bedreigd met een totale boycot? Waardoor de bedreigden grote moeite krijgen om ergens te leven.
Watquote:Op donderdag 25 april 2024 12:52 schreef torentje het volgende:
[..]
Men heeft toch zelf geen fatsoen als men medemensen verkapt bedreigd met een totale boycot? Waardoor de bedreigden grote moeite krijgen om ergens te leven.
Je ziet de wanhoop in zijn ogen van wat een debielen hij mee te schaften heeft. Daarvoor ben je dan terug de Nederlandse politiek ingekomen.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
[ x ]
Mooi hèquote:Op donderdag 25 april 2024 13:18 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Je ziet de wanhoop in zijn ogen van wat een debielen hij mee te schaften heeft. Daarvoor ben je dan terug de Nederlandse politiek ingekomen.
Ik ben meer zakelijk. Als iemand zegt dat hij/zij even iets in de koelkast zet vertrouw ik het niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 22:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat hij van mening is veranderd. Hij levert enkel wat zaken in om tot een formatie te komen; vrij normaal. Maar als Wilders het doet is het kiezersbedrog of is het opeens extra reden om hem te wantrouwen. Als hij zaken niet in de ijskast had gedaan was dáár weer commentaar op geweest en dat weten we allemaal. Wat hij ook doet; er is altijd stof om over te vallen. Naast dat het niet echt on topic is gezien het hier draait om de aangifte die hij wil doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |