abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213311948
quote:
13s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:22 schreef Za het volgende:
Het volk heeft gesproken, maar:

Timmermans: "Wilders is slechts nieuws voor Nederland" "Ik zie het als mijn taak om te proberen te voorkomen dat hij aan de macht komt" " ik ga hier mee door, sterker nog ik vind dat het mijn plicht is om te trachten te voorkomen dat deze man op de een of andere manier de macht krijgt in Nederland"

[ x ]
Politici hebben een voorbeeldfunctie, maar ondanks dat letten zij niet op hun woorden. Blijkt wel uit de opmerking van Timmermans dat Wilders moet gaan werken, zodat Timmermans zelf ook kan gaan werken.
pi_213311966
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?

Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.

Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties en de publieke sector uitkleden waardoor bijv gemeentes als een bedrijf zijn gaan werken omdat ze te weinig geld kregen voor meer taken zoals bijv jeugdzorg
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 11:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Sluiten bejaardenhuizen, toegang WIA, Wajong en sociale werkplaatsen afknijpen. Nog een paar voorbeelden.
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.
Цой жив
  woensdag 24 april 2024 @ 12:37:31 #67
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213311972
quote:

Timmermans: "Wilders is slechts nieuws voor Nederland" "Ik zie het als mijn taak om te proberen te voorkomen dat hij aan de macht komt" " ik ga hier mee door, sterker nog ik vind dat het mijn plicht is om te trachten te voorkomen dat deze man op de een of andere manier de macht krijgt in Nederland"

[ x ]
Het volk is 37 zetels?
pi_213311988
quote:

[ x ]
Durf er wel om te wedden dat zowel jij als "Duider" geen moment moeilijk hadden gedaan over de speech van Timmermans als Wilders er niet hysterisch over was gaan doen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213312004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:36 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
[..]
Doet er allemaal niet toe, het enige wat volgens deze figuren bepaalt of iets rechts of links is, is hoeveel enge buitenlanders ons land binnenkomen.
Daarvoor moet je ook bij rechts zijn, want verreweg de meeste buitenlanders komen hier door arbeidsmigratie.
De VVD en BBB hebben al aangegeven dit niet aan te willen passen
  woensdag 24 april 2024 @ 12:41:18 #70
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213312012
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 11:14 schreef Gia het volgende:

[..]
Iemand met alle middelen uit het torentje willen houden, is niet de mond snoeren? Timmermans wil niet dat Wilders aan de macht komt. Dat is precies wel 'de mond snoeren'. Wilders moet weg, wat Timmermans betreft.
Je bent wel heel vaak aan het overdrijven. Het ene hoeft niet meteen het andere te betekenen.

Dat Timmermans geen kabinet Wilders-I wil hebben betekent niet dat Wilders niets meer mag zeggen. Immers, Wilders blijft gewoon in de Kamer en daar mag hij alles zeggen wat hij wil.

Het is toch logisch dat je als linkse fractievoorzitter geen rechts kabinet wil hebben, en dan zeker niet met PVV die ver op rechts staat. Andersom heeft Wilders ook vaak genoeg geroepen dat alles wat links is waardeloos is.

Even tot tien tellen en even allemaal wat rustiger bekijken zou helpen.
  woensdag 24 april 2024 @ 12:43:14 #71
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213312034
quote:

[ x ]
Triest dat je selectief quoot. Dit is precies wat er mis is met huidige berichtgevingen. Allemaal lekker soundbites zoeken en die knippen zodat je lekker kan scoren.
pi_213312043
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2024 11:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Valt weinig te onderbouwen.
Beleid van de afgelopen 10-15jaar rechts noemen is en blijft gewoon lachwekkend :)
Ok, boomer
pi_213312044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:36 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
[..]
Waarbij deze schreeuwende rechtse populisten na 4 jaar regeren en geen afname van de instroom alsnog de kleine en niet verantwoordelijke linkse partijen de schuld blijven geven. Maar goed het opgehitste volk door deze doorzichtige propaganda blijft erin trappen zoals we hier ook weer veel van die users zien die deze talking points maar blijven herhalen. :')
  woensdag 24 april 2024 @ 13:28:27 #74
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213312527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 12:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarbij deze schreeuwende rechtse populisten na 4 jaar regeren en geen afname van de instroom alsnog de kleine en niet verantwoordelijke linkse partijen de schuld blijven geven. Maar goed het opgehitste volk door deze doorzichtige propaganda blijft erin trappen zoals we hier ook weer veel van die users zien die deze talking points maar blijven herhalen. :')
Het zijn gewoonweg fascisten. Asielzoekers moeten lijden omdat zij lijden.

Zoals Trump zei. Ik kan morgen iemand neerschieten op straat en mensen zouden nog steeds op mij stemmen. En die stelling heeft hij deels bewezen door tienduizenden coronadoden want het is maar een griepje en de economie, roepen dat de verkiezingen doorgestoken kaart zijn en een slecht geplande coup en nog steeds 75 miljoen stemmen en voor in de peilingen in de VS
pi_213315189
Dit zijn dan de mensen die het land zouden gaan besturen.
Dit zijn de mensen die een voorbeeldfunctie hebben.

In plaats van op de inhoud discussieren gaat het alleen maar via de pers over en weer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213315223
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:32 schreef spectrumanalyser het volgende:

In plaats van op de inhoud discussieren gaat het alleen maar via de pers over en weer.
Ja. En de boel ontploft dan. En dan schittert de PVV.
pi_213315249
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:36 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. En de boel ontploft dan. En dan schittert de PVV.
Hoe lang blijft dat werken? Wilders roeptoetert al sinds 2006 maar is nog nooit met 1 oplossing gekomen.
De PVV heeft na 133 dagen nog niet eens een kamervraag gesteld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_213315265
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Hoe lang blijft dat werken? Wilders roeptoetert al sinds 2006 maar is nog nooit met 1 oplossing gekomen.
De PVV heeft na 133 dagen nog niet eens een kamervraag gesteld.
Hij moet onderuit gaan denk ik. Dat in de ijskast stoppen slaat ook nergens op. Je verandert niet van mening.
  woensdag 24 april 2024 @ 19:00:57 #79
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213315464
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hij moet onderuit gaan denk ik. Dat in de ijskast stoppen slaat ook nergens op. Je verandert niet van mening.
Verkeerd topic? :P
pi_213315488
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:00 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Verkeerd topic? :P
Wilders toch?
pi_213318187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Niemand zegt ook dat hij van mening is veranderd. Hij levert enkel wat zaken in om tot een formatie te komen; vrij normaal. Maar als Wilders het doet is het kiezersbedrog of is het opeens extra reden om hem te wantrouwen. Als hij zaken niet in de ijskast had gedaan was dáár weer commentaar op geweest en dat weten we allemaal. Wat hij ook doet; er is altijd stof om over te vallen. Naast dat het niet echt on topic is gezien het hier draait om de aangifte die hij wil doen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2024 22:35:53 ]
pi_213319219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]
De kabinetten Balkende en Rutte waren links?

Zelfs Rutte 2 was erg rechts. Verbod op kraken, invoeren van het leenstelsel en de AOW naar 67.

Edit: Verhuurdersheffing voor woningcorporaties en de publieke sector uitkleden waardoor bijv gemeentes als een bedrijf zijn gaan werken omdat ze te weinig geld kregen voor meer taken zoals bijv jeugdzorg
Een verbod op kraken en de AOW naar 67 zijn nou niet bepaald 'erg rechts'. De verhuurdersheffing was primair bedoeld als pure staatskasvulling, ook niet heel rechts, de onderliggende motivatie zou je dat nog wel kunnen noemen, al viel dat in de tijd van Vestia, Maserati-rijdende Rochdale bestuurders en cruiseschip-exploiterende woningcorporaties, niet bepaald uitingen van sociaal-maatschappelijke betrokkenheid zoals diezelfde corporaties zichzelf nu ineens willen profileren.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_213319355
Leenstelsel > basisbeurs a 3600 pj.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_213321356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 18:32 schreef spectrumanalyser het volgende:

Precies, het niveau van veel politici is treurig, steeds maar op de persoon spelen en geen inhoudelijke debatten voeren.
Ook doen veel politici niets om het niveau in de politiek acceptabel te krijgen.
pi_213321546
quote:

[ x ]
De geschiedenisboeken zullen heel wat positiever zijn over Timmermans dan over Wilders.
  donderdag 25 april 2024 @ 12:32:22 #86
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213321665
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:20 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
De geschiedenisboeken zullen heel wat positiever zijn over Timmermans dan over Wilders.
Dat ligt er helaas wel aan wie die boeken schrijft. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213321854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:32 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat ligt er helaas wel aan wie die boeken schrijft. :P
Ik ben optimistisch genoeg om te geloven dat verstand en fatsoen het uiteindelijk wel zal winnen.
pi_213321880
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:49 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ik ben optimistisch genoeg om te geloven dat verstand en fatsoen het uiteindelijk wel zal winnen.
Men heeft toch zelf geen fatsoen als men medemensen verkapt bedreigd met een totale boycot? Waardoor de bedreigden grote moeite krijgen om ergens te leven.
pi_213321911
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Men heeft toch zelf geen fatsoen als men medemensen verkapt bedreigd met een totale boycot? Waardoor de bedreigden grote moeite krijgen om ergens te leven.
:')
pi_213321928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:52 schreef torentje het volgende:

[..]
Wat
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213321957
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2024 12:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat
Wat begrijp je niet?
  donderdag 25 april 2024 @ 13:18:38 #92
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_213322051
quote:

[ x ]
Je ziet de wanhoop in zijn ogen van wat een debielen hij mee te schaften heeft. Daarvoor ben je dan terug de Nederlandse politiek ingekomen. :')

Helaas Frans, er is inmiddels heel wat veranderd. Dit is nu waar je je in gestort hebt. Mediakanalen die niet aan Wilders vragen waarom hij zich zo aanstelt en wat voor cijfer hij voor Nederlands gehaald heeft, maar op Timmermans gaan zitten hakken, want er ligt een aangifte 'dus dat is toch nieuws' en de leider van de grootste partij heeft het gore lef om Volkert erbij te slepen, die hij zelf opgehitst heeft met zijn uitspraken over Fortuyn. 'Dus ga je je toon matigen?'

En nog blijven mensen herhalen hoe links de media zogenaamd is, terwijl ze nuttige idioten voor iedere opkomende rechtspopulist spelen. :N
  donderdag 25 april 2024 @ 14:22:21 #93
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213322503
quote:
18s.gif Op donderdag 25 april 2024 13:18 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Je ziet de wanhoop in zijn ogen van wat een debielen hij mee te schaften heeft. Daarvoor ben je dan terug de Nederlandse politiek ingekomen. :')
Mooi hè _O_

De dollartekens verruild voor wanhoop.
pi_213323044
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2024 22:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Niemand zegt ook dat hij van mening is veranderd. Hij levert enkel wat zaken in om tot een formatie te komen; vrij normaal. Maar als Wilders het doet is het kiezersbedrog of is het opeens extra reden om hem te wantrouwen. Als hij zaken niet in de ijskast had gedaan was dáár weer commentaar op geweest en dat weten we allemaal. Wat hij ook doet; er is altijd stof om over te vallen. Naast dat het niet echt on topic is gezien het hier draait om de aangifte die hij wil doen.
Ik ben meer zakelijk. Als iemand zegt dat hij/zij even iets in de koelkast zet vertrouw ik het niet.
  donderdag 25 april 2024 @ 15:27:39 #95
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213323055
Wilders is een idioot
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213323075
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Wilders is een idioot