Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Moet nog steeds lachen om Gover z'n stemadvies, Malta en San Marino. Die inderdaad allebei in onze semi zitten.
wie weet , Zweden zijn niet zo preutsquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:31 schreef superniger het volgende:
Joost gaat een Siswet act doen met kabouter?
Sesamstraat geeft advies ? oh wacht das Groverquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Moet nog steeds lachen om Gover z'n stemadvies, Malta en San Marino. Die inderdaad allebei in onze semi zitten.
Strategisch stemmen. Wat de Italiaanse jury kan, dat kunnen wij ookquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Ja mooi hè. Met z'n grijns.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Strategisch stemmen. Wat de Italiaanse jury kan, dat kunnen wij ook
Ja, ik heb hetzelfde. Ik weet echt niet wat hier uit gaat rollen. Maar als ze hier al zo lang mee bezig zijn, en met de kennis binnen het Avrotros team, dan moet er ook goed nagedacht zijn over hoe je dit lied vertaalt naar de kijker thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:55 schreef drxanax het volgende:
Als het maar georganiseerde chaos wordt. Met choreo. Van de ene kant ben ik enthousiast en van de andere kant houd ik mijn harts vast. Hoop dat ze beseffen dat het geen live-show is maar een tv-optreden.
Of een handvol modellen met muziekinstrumentenquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of iets als Lowlands gaan zien, met al zijn maten op het podium. Vertrouwder dan aantal ingehuurde dansers.
Daar zijn ze nu nog mee bezig, zonder succesquote:Op dinsdag 23 april 2024 20:51 schreef drxanax het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ze in totaal negen maanden bezig zijn met Eurovision. Eerst kwam het schrijven van een goed lied
Geen rouwlapjes, niet tegen een blote rug aankijken en geen lampjespakkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 21:09 schreef Greys het volgende:
Indysteps is degene van het 'tiktokdansje' inderdaad. Maar met drie choreografen in het team komt het vast goed op het podium straks.
vind jij... Jouw mening is jouw mening, NIET een feit.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu nog mee bezig, zonder succes
Geen luipaardjasquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Geen rouwlapjes, niet tegen een blote rug aankijken en geen lampjespakken
Bedankt voor de verduidelijkingquote:Op dinsdag 23 april 2024 22:52 schreef nik4ever het volgende:
[..]
vind jij... Jouw mening is jouw mening, NIET een feit.
Hmz, dus misschien 2 hakkers en de andere...?quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:21 schreef Greys het volgende:
Als hij zelf ook het podium op wil dan mag hij nog 5 personen meenemen het podium op want totaal 6. Blijven er nu nog 3 over!
Nu op 6quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Gover slaagt er inderdaad wel in om een soort aanzwellende hype te creëren met zijn opmerkingen. Nederland heeft nog niet zo hoog gestaan op Betfair:
1. Zwitserland 3,33
2. Kroatië 4,80
3. Nederland 6,20
4. Italië 8,90
5. Oekraïne 19
6. Frankrijk 22
7. Israël 42
8. Ierland 53 (lol)
9. Griekenland 55
10. België 100
Welk groter succes had hij kunnen halen dan meerdere weken op nummer 1 staan en Nederlands record breken op Spotify?quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja ik hoop eigenlijk wel dat de 3 Kpop danseressen meegaan. Ik vind het TikTok dansje mét de dames sterk en vrolijkmakend. Maar misschien is het wel net zo leuk of nog leuker met Joost & friendsquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Gover slaagt er inderdaad wel in om een soort aanzwellende hype te creëren met zijn opmerkingen. Nederland heeft nog niet zo hoog gestaan op Betfair:
1. Zwitserland 3,33
2. Kroatië 4,80
3. Nederland 6,20
4. Italië 8,90
5. Oekraïne 19
6. Frankrijk 22
7. Israël 42
8. Ierland 53 (lol)
9. Griekenland 55
10. België 100
Ja, dat was even slikken he, toen dat flutnummer van die verschrikkelijke Joost zo'n enorm succes werd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 23 april 2024 23:09 schreef Momo het volgende:
Ik zie nog veel mensen zeggen dat Kaarija ook mee gaat op het podium. Werd zelfs al eerder genoemd in het topic hier. Maar lijkt mij onwaarschijnlijk toch? Want het is Joost zijn moment. En wordt het ook ineens Kaarija's moment, want die kennen de mensen van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |