abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:16:10 #251
3542 Gia
User under construction
pi_213391615
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

wat een uitschot mensen... met zijn kinderzitje :')

varken
Dus, als Israel iets doet, zijn alle Joden over de hele wereld fout.
Mogen we dan ook alle moslims over de hele wereld de schuld geven van wat Hamas doet? Of IS?
Mogen we dan zeggen dat we misselijk worden als we iemand in een jellaba zien? Mogen we die dan een schop geven?

Dit is toch echt niet normaal!!
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:19:14 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213391654
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

Uitlokking :') slachtofferrolmoslim gespot :')

:D
Nee, een volbloed echte Jood.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:29:01 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213391742
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

tuurlijk, met een penis van 30 cm en een salaris van 300k per maand.
:X
Als je wat beter zou hebben opgelet zou je kunnen weten dat ik de waarheid spreek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:32:30 #254
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213391782
quote:

varken
Hahaha die verslaggever doet het er ook wel zelf om. Uitschelden met mongool, keppeltje met de Israelische vlag, suggestieve vragen stellen en die eventueel wegknippen in de montage.

Maar goed net zoals met de aangifte van Wilders zal schuimbekkend Nederland er maar al te graag naar kijken
pi_213391790
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Uitlokking :') slachtofferrolmoslim gespot :')

:D
Uhhh golfer is Joods hoor.
  FOK!fotograaf donderdag 2 mei 2024 @ 13:37:26 #256
842 Zorro
Z
pi_213391831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Als je niet in de gaten hebt dat het een vergelijking is met de holocaust (of het nu om Joden of Ajacieden gaat) dan ben je wel behoorlijk toondoof.
Dat weet ik en het kan niet en het moet aangepakt en weet ik wat allemaal. Allemaal helemaal mee eens.
Maar ik weigeer het antisemitisme te noemen omdat daar (voor mij) de onderliggende gedachte bij hoort dat de joden als groep ook serieus dat wordt toegewenst, maar in dit geval is het (wederom, naar mijn mening) alleen maar bedoeld om die ajax supporters te stangen en helemaal niet bedoeld om de bevolkingsgroep "joden" dat toe te wensen. Het nou eenmaal zo dat die van ajax zich zo noemen. Als ze zich zeehondjes hadden genoemd waren er liedjes gekomen dat zeehondjes moeten worden doodgeknuppeld. Zou er dan bedoeld worden dat alle zeehondjes in het wild ook daadwerkelijk doodgeknuppeld zouden moeten worden? Lijkt me niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:43:19 #257
3542 Gia
User under construction
pi_213391895
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 11:32 schreef golfer het volgende:

[..]
Het staat gewoon nog op de NPO.
En de uitlokking van POWned is weer beneden alle peil. Dit is geen journalistiek. :{
Al eerder deze week waren ze gedwongen een uitzending helemaal te schrappen:
https://nos.nl/artikel/25(...)arschuwing-inspectie
Het is uitlokking om met een keppeltje op straat te lopen en moslims te vragen of ze denken dat er antisemitisme is? Meen je dat echt? En als hij dat zou vragen zonder keppeltje op?
En als hij niets vraagt, alleen maar een keppeltje op heeft.

Je zag dat twee mensen wegliepen toen hij met zijn keppeltje op naast hun ging zitten. Hij zei niet eens iets.
Dus daar ging het toch echt alleen om dat keppeltje.
  donderdag 2 mei 2024 @ 14:10:26 #258
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_213392158
Bizar hoeveel zwakbegaafden er rond lopen. Dat je het niet, of niet volledig eens bent met beleid van de Israëlische regering, prima. Maar hoe mensen dit dan omzetten in Jodenhaat... bizar...

En natuurlijk zijn er sowieso al teveel lui die al bij voorbaat een hekel hadden aan joden. Een deel v/d moslims, een deel van extreem-rechts, maar ook onder extreem-links... Teveel ongewenste haatdragende gekkies die los rondlopen helaas:(
Krekker is de bom!
pi_213392166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat kan niet.
  donderdag 2 mei 2024 @ 14:21:45 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213392255
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:11 schreef theunderdog het volgende:

Dat kan niet.
Hoezo? Besta ik niet?
Poef.....gone! ©golfer
pi_213392274
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 14:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Hoezo? Besta ik niet?
1: Omdat er niets 'volbloeds' is aan Joden. Zeker Ashkenazi Joden niet (ga er even vanuit dat je van Europese komaf bent). Maar maak je niet druk, als je Mizrahi of Sefardisch bent, is er in je stamboom ook flink gemengd.

2: Natuurlijk besta jij. Als mens :)
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:00:04 #262
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213392568
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:19 schreef golfer het volgende:

[..]
oh ok, nou goed, oprecht, en gemeend excuses. Maar goed, iedereen kan van alles beweren, dat moet je ook begrijpen, en stellen dat ik op moet letten is vergeefse moeite geloof me, en mijn docenten, het is zinloos.

Maar, dat dan weer wel, dat maakt het helemaal bijzonder, dat je het dragen van een keppeltje uitlokking vindt.

Ik vind het gedrag van die mensen in dat filmpje beneden elk peil, de agressie en haat druipt er vanaf, dat is geen uitlokking he, dat zit zo diep, het spat er gewoon vanaf.

Kennelijk ben jij als volbloed Jood van mening dat het normaal is om te verbergen dat je Joods bent. Ik vind het werkelijk zorgelijk.

Stellen dat het dragen van een keppel uitlokking is, is gewoon net zo min als stellen dat het meisje maar geen kort rokje had moeten dragen.

Maar nogmaals oprecht excuses dat ik twijfelde aan uw claim Joods te zijn, ik ben een volbloed mof O+ vandaar misschien mijn diepe walging van de huidige tendensen. Ik voel nul schuld voor het verleden, maar zo ongelofelijk veel walging en schaamte dat ik weiger om ook maar enig begrip te hebben voor het neo nazistische tuig dat dat filmpje toont.

Uitlokking mijn reet :)
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213392584
quote:

varken
“Kritiek op Israël is geen antisemitisme”

Je hoort het ze nog zeggen, terwijl dit soort lui onder je neus rondlopen.
pi_213392693
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
[..]
Maar dat stelt hij volgens mij niet.
Het is eerder hoe zuigend dat Powgedoe te werk gaat.

Wat er daar gezegd wordt door de "geinterviewde" lui gaat wmb natuurlijk alle perken te buiten.

Maar Powned :r Ik had 'm een ram voor zijn kop gegeven die zuigerd.
(Bij wijze van dan, ik ben niet agressief en ik kan ookal niet zo hard wegrennen dan :') )

Maargoed, te moe voor discussie.
Hoe dat zo? zware tijd achter de rug?
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:24:13 #265
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213392709
quote:

[..]
[..]

Wat er daar gezegd wordt door de "geinterviewde" lui gaat wmb natuurlijk alle perken te buiten.

(Bij wijze van dan, ik ben niet agressief en ik kan ookal niet zo hard wegrennen dan :') )

omdat het powned is is het kennelijk geen demonstratie van de blinde haat van islamieten richting Joden?

En je mag iemand onsympathiek vinden, fysiek geweld is gewoon nooit een optie, ook niet als je in een rolstoel zit.

Wat we zien in dat filmpje is gewoon verbijsterende en ook ongefundeerde domme haat, werkelijk wat een uitschot.

Als we dit soort volkomen geretardeerde tuig meer plaats geven in deze maatschappij dan die jongen van Powned, omdat het powned is, of omdat zijn kop mensen niet aanstaat dan is er serieus van alles mis. De omkering is echt verbijsterend en volkomen vergelijkbaar, sterker, ik zou als meisje in deze wijk ook serieus niet in een kort rokje rond gaan lopen. En dat is kennelijk dan ook aan haar... want dit soort religieus uitschot heeft kennelijk het recht zo te zijn?

Knettergek, echt serieus, knettergek
pi_213392712
quote:

[..]
[..]

Beetje het korte rokje argument hè
pi_213392718
Fok is een wereld waar het onmogelijke werkelijkheid wordt. 30 cm, volbloed Joden (al vond de vermenging al plaats na zo ongeveer de eerste pogrom die ze meemaakte), iedereen is mega sexy.
pi_213392726
quote:

varken
Als je joods bent in buurten met veel moslims lok je het zelf wel uit. Misschien als je een hele onderdanige pro palestina jood bent is het te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door oblo op 02-05-2024 15:32:18 ]
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:29:52 #269
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213392744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:
Fok is een wereld waar het onmogelijke werkelijkheid wordt. 30 cm, volbloed Joden (al vond de vermenging al plaats na zo ongeveer de eerste pogrom die ze meemaakte), iedereen is mega sexy.
Nou nee hoor ik ben echt graflelijk :D god hou op...
pi_213392746
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 13:32 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Hahaha die verslaggever doet het er ook wel zelf om. Uitschelden met mongool, keppeltje met de Israelische vlag, suggestieve vragen stellen en die eventueel wegknippen in de montage.

Maar goed net zoals met de aangifte van Wilders zal schuimbekkend Nederland er maar al te graag naar kijken
Wtf man, dat is een davidster. Dat is geen israelische vlag.
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:31:51 #271
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213392754
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:27 schreef oblo het volgende:

[..]
Als je joods bent in buurten met veel moslims lok het zelf wel uit. Misschien als je een hele onderdanige pro palestina jood bent is het te doen.
van jou weet ik zeker dat je Joods bent... of nou ja, 3,1314 procent... en das op internet al veel.

Maar uitlokking. Dus je berust je in het feit dat je niet over straat kunt al herkenbare Jood. Dat is toch afschuwelijk? Dat verdient toch nul begrip? Of zie ik het verkeerd?
pi_213392761
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nou nee hoor ik ben echt graflelijk :D god hou op...
Dat ben je niet. Je bent prachtig zoals je bent.
pi_213392763
quote:

varken
Zo eenvoudig is het dus om de ware aard van de willekeurig nederlandse moslim naar voren te brengen.
Wat doen we in vredesnaam met die lui hier !
-
  donderdag 2 mei 2024 @ 15:34:22 #274
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213392764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat ben je niet. Je bent prachtig zoals je bent.
haha ja
pi_213392769
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 15:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
haha ja
Liefde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: