Dus, als Israel iets doet, zijn alle Joden over de hele wereld fout.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
wat een uitschot mensen... met zijn kinderzitje
varken
Nee, een volbloed echte Jood.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Uitlokkingslachtofferrolmoslim gespot
quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
tuurlijk, met een penis van 30 cm en een salaris van 300k per maand.
Hahaha die verslaggever doet het er ook wel zelf om. Uitschelden met mongool, keppeltje met de Israelische vlag, suggestieve vragen stellen en die eventueel wegknippen in de montage.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
varken
Uhhh golfer is Joods hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Uitlokkingslachtofferrolmoslim gespot
Dat weet ik en het kan niet en het moet aangepakt en weet ik wat allemaal. Allemaal helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als je niet in de gaten hebt dat het een vergelijking is met de holocaust (of het nu om Joden of Ajacieden gaat) dan ben je wel behoorlijk toondoof.
Het is uitlokking om met een keppeltje op straat te lopen en moslims te vragen of ze denken dat er antisemitisme is? Meen je dat echt? En als hij dat zou vragen zonder keppeltje op?quote:Op donderdag 2 mei 2024 11:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Het staat gewoon nog op de NPO.
En de uitlokking van POWned is weer beneden alle peil. Dit is geen journalistiek.![]()
Al eerder deze week waren ze gedwongen een uitzending helemaal te schrappen:
https://nos.nl/artikel/25(...)arschuwing-inspectie
Hoezo? Besta ik niet?quote:
1: Omdat er niets 'volbloeds' is aan Joden. Zeker Ashkenazi Joden niet (ga er even vanuit dat je van Europese komaf bent). Maar maak je niet druk, als je Mizrahi of Sefardisch bent, is er in je stamboom ook flink gemengd.quote:
oh ok, nou goed, oprecht, en gemeend excuses. Maar goed, iedereen kan van alles beweren, dat moet je ook begrijpen, en stellen dat ik op moet letten is vergeefse moeite geloof me, en mijn docenten, het is zinloos.quote:
“Kritiek op Israël is geen antisemitisme”quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
varken
Hoe dat zo? zware tijd achter de rug?quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Maar dat stelt hij volgens mij niet.
Het is eerder hoe zuigend dat Powgedoe te werk gaat.
Wat er daar gezegd wordt door de "geinterviewde" lui gaat wmb natuurlijk alle perken te buiten.
Maar PownedIk had 'm een ram voor zijn kop gegeven die zuigerd.
(Bij wijze van dan, ik ben niet agressief en ik kan ookal niet zo hard wegrennen dan)
Maargoed, te moe voor discussie.
omdat het powned is is het kennelijk geen demonstratie van de blinde haat van islamieten richting Joden?quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Wat er daar gezegd wordt door de "geinterviewde" lui gaat wmb natuurlijk alle perken te buiten.
(Bij wijze van dan, ik ben niet agressief en ik kan ookal niet zo hard wegrennen dan)
Beetje het korte rokje argument hèquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Als je joods bent in buurten met veel moslims lok je het zelf wel uit. Misschien als je een hele onderdanige pro palestina jood bent is het te doen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
varken
Nou nee hoor ik ben echt graflelijkquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:25 schreef theunderdog het volgende:
Fok is een wereld waar het onmogelijke werkelijkheid wordt. 30 cm, volbloed Joden (al vond de vermenging al plaats na zo ongeveer de eerste pogrom die ze meemaakte), iedereen is mega sexy.
Wtf man, dat is een davidster. Dat is geen israelische vlag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 13:32 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hahaha die verslaggever doet het er ook wel zelf om. Uitschelden met mongool, keppeltje met de Israelische vlag, suggestieve vragen stellen en die eventueel wegknippen in de montage.
Maar goed net zoals met de aangifte van Wilders zal schuimbekkend Nederland er maar al te graag naar kijken
van jou weet ik zeker dat je Joods bent... of nou ja, 3,1314 procent... en das op internet al veel.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:27 schreef oblo het volgende:
[..]
Als je joods bent in buurten met veel moslims lok het zelf wel uit. Misschien als je een hele onderdanige pro palestina jood bent is het te doen.
Dat ben je niet. Je bent prachtig zoals je bent.quote:Op donderdag 2 mei 2024 15:29 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou nee hoor ik ben echt graflelijkgod hou op...
Zo eenvoudig is het dus om de ware aard van de willekeurig nederlandse moslim naar voren te brengen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
varken
haha jaquote:Op donderdag 2 mei 2024 15:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ben je niet. Je bent prachtig zoals je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |