Er zijn wel vrij onfrisse beelden van nare kolonisten aldaar, ja.quote:Op maandag 29 april 2024 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Isra雔ische burgers ook die daar moordend en plunderend en dansend tekeer gaan?
Heb je daar ook beelden van?
Waarom zou ik daar beelden van hebben? Lees maar even waar ik op reageerde.quote:Op maandag 29 april 2024 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag eens? Ben ook wel benieuwd.quote:Op maandag 29 april 2024 20:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar beelden van hebben? Lees maar even waar ik op reageerde.
Replica van Hamastunnel op het Museumplein: ‘Lijkt alsof de wereld vergeten is dat er nog steeds mensen in de hel zitten’quote:Op maandag 29 april 2024 13:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat die op feiten is gebaseerd i.p.v. jouw onderbuik fake-news.
Dit ziet er niet koosjer uit. Onderstaand is allemaal zeer recent.quote:Op maandag 29 april 2024 20:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Die claim heb ik nooit gedaan. Die kwam van jou zelf. Ben jij een beetje in de war en weet je niet meer wat je eerder hebt gepost?quote:Op maandag 29 april 2024 22:00 schreef opgebaarde het volgende:
Nu is dit officieel ook al geen demonstratie maar die claim: "en mogen Joden niet demonstreren voor de vrijlating van de gegijzelden van 7 oktober". Is die claim in jouw ogen nog steeds een feit?
Jij reageert nu op mij, je quote mijn post. Dan reageer je toch op mijn tekst?quote:Op maandag 29 april 2024 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Die claim heb ik nooit gedaan. Die kwam van jou zelf. Ben jij een beetje in de war en weet je niet meer wat je eerder hebt gepost?
Post 198.
Ik zie dit ook allemaal niet meer goed komen.quote:Op maandag 29 april 2024 22:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit ziet er niet koosjer uit. Onderstaand is allemaal zeer recent.
Zie de video. Kan niet embedden
https://x.com/btselem/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
Of
https://x.com/yesh_din/st(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
[ x ]
Of hieronder. Zie video en vooral naar de mannen die op wacht staan. Het lijken militairen, het kunnen ook kolonisten zijn die in militaire outfits met ontvangen wapens rondlopen.
[ x ]
iirc alleen dit jaar al 15 Palestijnse dorpen compleet verdreven. Oftewel we kunnen wel doen alsof er in de west bank niks gebeurd alleen dat is niet re雃l
Dat komt omdat ze ook in een fijn dorp woontquote:Op maandag 29 april 2024 12:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iemand als Dieuwertje Blok hoor je daar inderdaad ook totaal niet over.
Dat fijne dorp is jou en mij ook bekend en ja, je hebt helemaal gelijk qua EAJG.quote:Op maandag 29 april 2024 22:43 schreef HannahVrede het volgende:
Dat komt omdat ze ook in een fijn dorp woontEn eerder met een zieke man en nu met haar eigen gezondheid toch 閏ht wel wat anders aan haar hoofd heeft dan als Jodin te worden neergezet in een praatprogramma - als een soort referentiekader voor het antisemitisme in Nederland. Ook is denk ik 'zetel van advies' voor Een Ander Joods Geluid, genoeg om te weten wat Diewertje van Isra雔 politiek vindt en de uitwerking op de Joodse Nederlanders.
Het is vreemd op zijn minst. Normale Joden in bijv. Amsterdam zijn totaal niet agressief en vaak kritisch over Israel en bezette gebieden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:14 schreef HowardRoark het volgende:
Niet mijn OP
Tijd voor een algemeen topic omtrent het groeiend antisemitisme in Nederland.
[ x ]
Na de schandalige vertoning bij het holocaust museum, het intimideren en uitschelden van Lenny Kuhr, worden Joden nu ook al thuis bedreigd.
[..]
[ x ]
[ afbeelding ]
"En zal binnenkort berecht worden"
Het is wachten op de eerste dodelijke slachtoffers.
Echt h...quote:
Het begint echt extreme vormen aan te nemen. Stel je idd voor zo'n artikel over de islamitische man, waar ook nog heel wat meer waarheid in zit, er zou kortsluiting zijn in dat kamp. Tonen ook keer op keer aan dat ze dubbele standaarden hanteren, blijkbaar geen problemen met racisme zolang dat racisme maar gericht is naar de mensen die zij haten, maar dat wisten we al langer.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt h...
"De islamitische man, 'de macho' is pas op zijn best als hij vrouwen vermoordt, vernedert, onderdrukt en uitkleedt"
Kan niet h? Echt, doe normaal.
Dat de NRC zoiets plaatst...quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:56 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
En een klein draadje om dat walgelijke artikel wat te ontleden. Helaas weet je dat dat de bubbels niet gaat bereiken waar de oorspronkelijke tekst nu rondzingt.
Het staat gewoon nog op de NPO.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit natuurlijk de pijnlijke realiteit. In de NPO kringen zal men wel alles doen nu om deze video van het internet te krijgen..
De ware aard van islam, een duivels agressief geloof.quote:Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
wat een uitschot mensen... met zijn kinderzitje
varken
Het is nu 2 mei, 12:52 als ik dit type.. en jouw reactie staat er nogquote:Op donderdag 2 mei 2024 12:19 schreef Mubassie het volgende:
[..]
De ware aard van islam, een duivels agressief geloof.
Als je niet in de gaten hebt dat het een vergelijking is met de holocaust (of het nu om Joden of Ajacieden gaat) dan ben je wel behoorlijk toondoof.quote:Op dinsdag 23 april 2024 21:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dan nog moet je bij joden "ajax fans" invullen en niet "mensen die het joodse geloof aanhangen"
Ook niet erg smaakvol maar geen antisemitisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |