abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2024 @ 20:21:59 #226
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213365606
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 20:17 schreef golfer het volgende:

[..]
Isra雔ische burgers ook die daar moordend en plunderend en dansend tekeer gaan?
Heb je daar ook beelden van?
Er zijn wel vrij onfrisse beelden van nare kolonisten aldaar, ja.
Maar dat is daar, en daar werken Lenny Kuhr, de selectie van Maccabi of rebbe Heintz niet aan mee.
  maandag 29 april 2024 @ 20:23:14 #227
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213365618
quote:

[..]
Waarom zou ik daar beelden van hebben? Lees maar even waar ik op reageerde.
Antifa
pi_213366216
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 20:23 schreef VoMy het volgende:

[..]
Waarom zou ik daar beelden van hebben? Lees maar even waar ik op reageerde.
Beantwoord de vraag eens? Ben ook wel benieuwd.
Intolerant voor intolerantie
pi_213366868
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 13:33 schreef golfer het volgende:

[..]
Omdat die op feiten is gebaseerd i.p.v. jouw onderbuik fake-news.
Replica van Hamastunnel op het Museumplein: ‘Lijkt alsof de wereld vergeten is dat er nog steeds mensen in de hel zitten’
Op het Museumplein is op 9 mei een replica van een Hamastunnel te zien. De Amsterdamse galeriehoudster Rachel Meijler heeft het kunstproject van de Isra雔ische kunstenaar Roni Levavi naar Nederland gehaald om aandacht te vragen voor 133 Isra雔ische burgers die nog steeds in de tunnels gevangen zitten.

Ik weet niet of zij Rachel Joods is maar ze wordt wel als Isra雔isch Nederlands omschreven. Nu is dit officieel ook al geen demonstratie maar die claim: "en mogen Joden niet demonstreren voor de vrijlating van de gegijzelden van 7 oktober". Is die claim in jouw ogen nog steeds een feit?
pi_213366934
quote:

[..]
Dit ziet er niet koosjer uit. Onderstaand is allemaal zeer recent.
Zie de video. Kan niet embedden
https://x.com/btselem/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg

Of
https://x.com/yesh_din/st(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg

twitter

Of hieronder. Zie video en vooral naar de mannen die op wacht staan. Het lijken militairen, het kunnen ook kolonisten zijn die in militaire outfits met ontvangen wapens rondlopen.
twitter

iirc alleen dit jaar al 15 Palestijnse dorpen compleet verdreven. Oftewel we kunnen wel doen alsof er in de west bank niks gebeurd alleen dat is niet re雃l
  maandag 29 april 2024 @ 22:12:55 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213366973
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 22:00 schreef opgebaarde het volgende:

Nu is dit officieel ook al geen demonstratie maar die claim: "en mogen Joden niet demonstreren voor de vrijlating van de gegijzelden van 7 oktober". Is die claim in jouw ogen nog steeds een feit?
Die claim heb ik nooit gedaan. Die kwam van jou zelf. Ben jij een beetje in de war en weet je niet meer wat je eerder hebt gepost?
Post 198.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ゞolfer
pi_213367038
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 22:12 schreef golfer het volgende:

[..]
Die claim heb ik nooit gedaan. Die kwam van jou zelf. Ben jij een beetje in de war en weet je niet meer wat je eerder hebt gepost?
Post 198.
Jij reageert nu op mij, je quote mijn post. Dan reageer je toch op mijn tekst?

Houd dat even vast. Golfer. Ga nu eens naar die post #198. Ik reageer op een fokker die haar standaard hatelijke onzin poneert. Als je te lui bent om de post, waar ik op reageer en quote, te lezen bemoei je er dan niet mee. En ga daarna al helemaal niet een grote bek hebben 'dat het op feiten berust' want je hebt 't blijkbaar niet gelezen. Om ons Geert te quoten: doe eens normaal man.
Edit: serieus. Omdat je het na drie keer nog steeds niet snapt of leest, kijk asjeblieft naar die post 198. Daar staat die quote over joden die niet mogen demonstreren. Dat is dus een bewering van Gia (en dat ben ik dus niet) en dat noemde jij later nog een feit.

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 30-04-2024 07:49:26 ]
  maandag 29 april 2024 @ 22:24:08 #233
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213367082
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 22:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dit ziet er niet koosjer uit. Onderstaand is allemaal zeer recent.
Zie de video. Kan niet embedden
https://x.com/btselem/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg

Of
https://x.com/yesh_din/st(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg

[ x ]

Of hieronder. Zie video en vooral naar de mannen die op wacht staan. Het lijken militairen, het kunnen ook kolonisten zijn die in militaire outfits met ontvangen wapens rondlopen.
[ x ]

iirc alleen dit jaar al 15 Palestijnse dorpen compleet verdreven. Oftewel we kunnen wel doen alsof er in de west bank niks gebeurd alleen dat is niet re雃l
Ik zie dit ook allemaal niet meer goed komen.
Hoop nog steeds op een tweestatenoplossing, maar dat is weer een paar generaties teniet gedaan. Realistisch gezien moet een partij gewoon weg zou je denken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213367226
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 12:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Iemand als Dieuwertje Blok hoor je daar inderdaad ook totaal niet over.
Dat komt omdat ze ook in een fijn dorp woont O+ En eerder met een zieke man en nu met haar eigen gezondheid toch 閏ht wel wat anders aan haar hoofd heeft dan als Jodin te worden neergezet in een praatprogramma - als een soort referentiekader voor het antisemitisme in Nederland. Ook is denk ik 'zetel van advies' voor Een Ander Joods Geluid, genoeg om te weten wat Diewertje van Isra雔 politiek vindt en de uitwerking op de Joodse Nederlanders.

Verder is antisemitisme zeker aanwezig, alleen wordt het naar mijn mening meer zichtbaar en drijft het naar de oppervlakte - in antwoord op @opgebaarde . Daarnaast is belediging ook een persoonlijke ervaring en de wens om daar aangifte voor te doen is niet echt groot in de gemeenschap. Tenslotte is het ook een mengelmoes aan personen.

Het naroepen en op internet verspreiden van Jodenhaat wordt in tijden van conflict wel zeker meer. Als in de jaren '80/'90 van de fiets aftrappen en schooltas in de fik steken of etenswaar naar je hoofd krijgen voorkwam in Buitenveldert, als je van je Joodse school wegreed - zal dat hedendag denk ik niet afgenomen zijn. Aangifte is soms lastig - soms onwenselijk (omdat jouw gegevens perongeluk nog wel eens bij de dader komen te liggen... Fijn.. :{ ) dus - er zijn nogal wat overwegingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door HannahVrede op 29-04-2024 23:07:44 ]
  maandag 29 april 2024 @ 23:33:00 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213367519
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 22:43 schreef HannahVrede het volgende:

Dat komt omdat ze ook in een fijn dorp woont O+ En eerder met een zieke man en nu met haar eigen gezondheid toch 閏ht wel wat anders aan haar hoofd heeft dan als Jodin te worden neergezet in een praatprogramma - als een soort referentiekader voor het antisemitisme in Nederland. Ook is denk ik 'zetel van advies' voor Een Ander Joods Geluid, genoeg om te weten wat Diewertje van Isra雔 politiek vindt en de uitwerking op de Joodse Nederlanders.

Dat fijne dorp is jou en mij ook bekend en ja, je hebt helemaal gelijk qua EAJG. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ゞolfer
pi_213376676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:14 schreef HowardRoark het volgende:
Niet mijn OP

Tijd voor een algemeen topic omtrent het groeiend antisemitisme in Nederland.

[ x ]

Na de schandalige vertoning bij het holocaust museum, het intimideren en uitschelden van Lenny Kuhr, worden Joden nu ook al thuis bedreigd.
[..]
[ x ]

[ afbeelding ]

"En zal binnenkort berecht worden"

Het is wachten op de eerste dodelijke slachtoffers.
Het is vreemd op zijn minst. Normale Joden in bijv. Amsterdam zijn totaal niet agressief en vaak kritisch over Israel en bezette gebieden.
pi_213385769
twitter

Walgelijk!
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon 殚n op 殚n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 1 mei 2024 @ 20:20:57 #238
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213385836
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 20:14 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

Walgelijk!
Echt h...

"De islamitische man, 'de macho' is pas op zijn best als hij vrouwen vermoordt, vernedert, onderdrukt en uitkleedt"

Kan niet h? Echt, doe normaal.
pi_213385873
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2024 20:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Echt h...

"De islamitische man, 'de macho' is pas op zijn best als hij vrouwen vermoordt, vernedert, onderdrukt en uitkleedt"

Kan niet h? Echt, doe normaal.
Het begint echt extreme vormen aan te nemen. Stel je idd voor zo'n artikel over de islamitische man, waar ook nog heel wat meer waarheid in zit, er zou kortsluiting zijn in dat kamp. Tonen ook keer op keer aan dat ze dubbele standaarden hanteren, blijkbaar geen problemen met racisme zolang dat racisme maar gericht is naar de mensen die zij haten, maar dat wisten we al langer.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon 殚n op 殚n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213386212
Is dit de eerste "racistische" uitspraak in de media waar je niet voor in de bres springt
  woensdag 1 mei 2024 @ 20:56:37 #241
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213386213
twitter

En een klein draadje om dat walgelijke artikel wat te ontleden. Helaas weet je dat dat de bubbels niet gaat bereiken waar de oorspronkelijke tekst nu rondzingt.
  woensdag 1 mei 2024 @ 21:23:04 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213386486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 20:56 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

En een klein draadje om dat walgelijke artikel wat te ontleden. Helaas weet je dat dat de bubbels niet gaat bereiken waar de oorspronkelijke tekst nu rondzingt.
Dat de NRC zoiets plaatst...

Schaamteloos.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 1 mei 2024 @ 21:34:32 #243
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213386571
Wappies hebben hun fabeltjesfuik op sociale media, waar ze alleen maar bevestiging krijgen. Voor een andere doelgroep is er gevestigde media als het NRC. Ooit noemden ze zich de slijpsteen van de geest, kwaliteitskrant. Maar die tijd is duidelijk voorbij.
  donderdag 2 mei 2024 @ 10:17:34 #244
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213390070

wat een uitschot mensen... met zijn kinderzitje :')

varken
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  donderdag 2 mei 2024 @ 10:36:44 #245
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213390285
Tja, dit natuurlijk de pijnlijke realiteit. In de NPO kringen zal men wel alles doen nu om deze video van het internet te krijgen. Immers dit zorgt voor veel 'Islamofobie', wat volgens sommigen zogenaamd het grote issue was na 7 oktober.

Deze video bewijst weer eens dat antisemitisme in de Islamtische gemeenschap een enorm probleem is. En daaruit kun je dus ook concluderen dat hoe meer moslims er richting het Westen komen, hoe meer het antisemitisme zal toenemen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 2 mei 2024 @ 11:32:59 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213390789
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2024 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dit natuurlijk de pijnlijke realiteit. In de NPO kringen zal men wel alles doen nu om deze video van het internet te krijgen..
Het staat gewoon nog op de NPO.
En de uitlokking van POWned is weer beneden alle peil. Dit is geen journalistiek. :{
Al eerder deze week waren ze gedwongen een uitzending helemaal te schrappen:
https://nos.nl/artikel/25(...)arschuwing-inspectie
Poef.....gone! ゞolfer
  donderdag 2 mei 2024 @ 12:19:23 #247
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_213391164
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2024 10:17 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

wat een uitschot mensen... met zijn kinderzitje :')

varken
De ware aard van islam, een duivels agressief geloof.
pi_213391468
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2024 12:19 schreef Mubassie het volgende:

[..]
De ware aard van islam, een duivels agressief geloof.
Het is nu 2 mei, 12:52 als ik dit type.. en jouw reactie staat er nog :)

Laten we daar eens bij stilstaan, bij de blatante hypocrisie op alle Fora, t.a.v. welke religie je mag bestrijden met woorden, en welke niet. Als het nu nog niet opvalt :N man man

Ik zie jou nergens oproepen tot geweld, je reactie is daarmee in orde zou ik zeggen. Ik heb nog nooit opgeroepen tot geweld, hoogstens zal je van mij een emotionele reactie vinden op een bericht over agressie ; bijv. agressie in het OV, of onrecht tegen onschuldigen.

Echter, had jij daar het volgende geschreven: "De ware aard van Judaisme, een duivels agressief geloof"

Je zal maar 1x hoeven te raden wat er dan was gebeurd, kunnen we het daar over eens worden?

Voor wie een "glimps" wilt opvangen, van "the horses mouth", bij monde van de Rabijnen zelf over hoe duivels aggressief Judaisme is: https://twitter.com/seethroughit2

Disclaimer: Ik sta niet achter de inhoud, ben niet gelieerd aan dit kanaal, maar ben de dubbele standaard spuugzat. Er is niets te ontkennen aan de inhoud, alle Rabijnen die je op dit kanaal bij elkaar verzameld ziet, bestaan 閏ht, en hebben dat allemaal 閏ht uitgesproken.

Het is krankzinnig dat zoveel mensen een sterke mening hebben over Judaisme, wat uiteraard OK is, maar zelden de moeite nemen daadwerkelijk eens te LUISTEREN naar wat die Rabijnen allemaal uitkramen. In plaats daarvan snoer je liever mensen de mond, drop je een Ban, maar inhoudelijk?

Inhoudelijk heeft niemand kennelijk iets te melden als een Rabijn (met code-taal) regelrecht oproept tot Genocide.

Het is kinderlijk simpel, iedere boerenlul moet dit kunnen begrijpen: Als een Rabijn zegt "dat Edom moet vallen", dan zegt hij dat hij wenst, dat heel de VS en Europa, in de afgrond gestort moeten worden.

Check hun uitspraken en vertel me nog eens dat Judaisme goedaardig is. Alle seinen staan op Vuur-ROOD, nog st殚ds hebben we het niet in de gaten :N het is om triest van te worden.
  donderdag 2 mei 2024 @ 13:07:13 #249
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_213391543
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2024 21:16 schreef Zorro het volgende:

[..]
Weet ik. Maar dan nog moet je bij joden "ajax fans" invullen en niet "mensen die het joodse geloof aanhangen"
Ook niet erg smaakvol maar geen antisemitisme.
Als je niet in de gaten hebt dat het een vergelijking is met de holocaust (of het nu om Joden of Ajacieden gaat) dan ben je wel behoorlijk toondoof.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_213391568
De koran (ja de bijbel ook voor de whataboutisme mensen) staat bol van oproepen tot geweld, haat, tegenstellingen en polariserende teksten.

Feit.

Verschil tussen het christendom en de islam is dat in het laatste veel duidelijker wordt uitgedragen dat de 'heilige teksten' letterlijk moeten worden opgevat en nooit gewijzigd mogen worden. Dat is de verzekering tegen een verlichting a la het christendom. En het werkt. Anno 2024 is de belijdenis van de islam min of meer uiterst radicaal. Van enige serieuze tegengeluiden binnen de islam (a la Luther) is totaal geen sprake.

Maar ook onze genereuze verzorgingsstaat, democratie en burgerlijke vrijheden zijn niet echt opgewassen tegen het fundamentalisme van de islam, gezien het feit dat het gros van moslims maar al te graag een sharia staat zien opkomen in Europa. Je ziet hoe islamitische wijken al gerund worden; de politie heeft er amper grip, alle vrouwen dragen zeer orthodoxe kledij, etcetera. Eigenlijk al een soort sharia light parallelle samenleving.

In een zee van verwarring in tijden van social media met de bijbehorende desinformatie, misleiding en een waar avalanche aan pop up nieuwsberichten biedt de islam voor de domme medemens een simpel schema: de wereld is wel degelijk zwart wit (moslim goed, niet-moslim fout) en alle joden moeten dood. Het saaie leventje van deze dommerik wordt opeens spannend; je bent een soldaat in een heilige oorlog tegen de joden en het westen. De revolutie is nu! En als bonus: jouw religie is verheven boven alle kritiek. De pers, BN'ers, cabaretiers, niemand durft jouw geloof te bespotten. Christenen en joden kunnen dat niet nazeggen; die worden dagelijks uitgescholden op tv en in de kranten. Dat geeft een gevoel van macht en sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')