Jullie hebben alleen maar elkaars amandelen schoon zitten likken?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja kweet ben er altijd beetje open over? Nouja zo extreem was het nou ook weer niet enzo.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hehe dat bedoelde ik niet echt, maar ik denk dat @:Fogel dit antwoord wel kan waarderen
dat hoor ik voor het eerst, hahaha. maar definieer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen maar elkaars amandelen schoon zitten likken?
Soms en soms ben ik verstandig en zeg ik maar niets.quote:
Oh zo heel ellendig was het verhaal niet hoor (iig niet voor kree of diens vriendinquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow, jij geluksvogel.
Blij dat ik het verhaal gemist heb, er is al genoeg ellende in de wereld
Jullie tongen diep in elkaars strot gedouwd natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
dat hoor ik voor het eerst, hahaha. maar definieer?
Hmm ja, ik ben niet altijd in de stemming om zulke verhalen te lezen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zo heel ellendig was het verhaal niet hoor (iig niet voor kree of diens vriendin) Maar het was vooral wat expliciet
![]()
![]()
ja hahaha weet ik, maar toch was het niks heel raars. heb het mss beetje direct omschreven wel denk. hahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zo heel ellendig was het verhaal niet hoor (iig niet voor kree of diens vriendin) Maar het was vooral wat expliciet
![]()
![]()
Vertelde hij nog hoeveel cc van zijn kwakje in / op de dame in kwestie terecht kwam en wat ze er mee deed?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
![]()
![]()
uiteindelijk, maar zaten natuurlijk maanden voor wat nu ff vergeten word wel. jullie herinneren je het laatste stuk wat ik wel beetje heel letterlijk omschreven heb.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jullie tongen diep in elkaars strot gedouwd natuurlijk.
Het was dusdanig seksueel, dat je erop aangesproken werd. En het stond nog niet eens in een spoiler (maar ook dan geldt: iedereen kan het lezen, ook vanuit Google zoekmachine...quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha weet ik, maar toch was het niks heel raars. heb het mss beetje direct omschreven wel denk. haha
maar hele stuk ervoor wss niet zo, als je dat weet maakt het meer zin denk
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er ook een fokoff versie, voor als hij verder gaat met z'n verhaal?
Nee, ik heb mijn netvliezen vlak daarvoor er uit gescheurd.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
uiteindelijk, maar zaten natuurlijk maanden voor wat nu ff vergeten word wel. jullie herinneren je het laatste stuk wat ik wel beetje heel letterlijk omschreven heb.
Geen commentaarquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Vertelde hij nog hoeveel cc van zijn kwakje in / op de dame in kwestie terecht kwam en wat ze er mee deed?
Zou me niks verbazen.
quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn netvliezen vlak daarvoor er uit gescheurd.
Mental block van de trauma?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen commentaar(nee serieus: ik weet het niet meer)
Dan had ik het wel onthoudenquote:
nooit zo'n moeite mee?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Het was dusdanig seksueel, dat je erop aangesproken werd. En het stond nog niet eens in een spoiler (maar ook dan geldt: iedereen kan het lezen, ook vanuit Google zoekmachine...
Dus bedenk voor welk publiek je het schrijft.
KREE.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
nooit zo'n moeite mee?
Ik schaam me er ook niet over, denk dat het heel normaal ging. tja ok. hmmmmmm kweet niet denk niet dat het onder onwijs expliciet valt verder. dus ben er wel ok mee.
ik heb veel verteld, maar dit verzin je zelf nu. hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen commentaar(nee serieus: ik weet het niet meer)
Stel dat één of ander snotkind online zoekt naar een leuk setje blokken en dan per ongeluk "bolken" intikt en vervolgens jouw verhalen leest!quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
nooit zo'n moeite mee?
Ik schaam me er ook niet over, denk dat het heel normaal ging. tja ok. hmmmmmm kweet niet denk niet dat het onder onwijs expliciet valt verder. dus ben er wel ok mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |