Ik geloof je meteen alleen hier thuis is het niet best. Icm met chromecast.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet op 240p zetten. Het is objectief vastgesteld dat F1TV een stuk beter is.
Dat kan ook, je hele device instellen op Engels.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog instellen dat ie F1TV opent in plaats van Peppie en Kokkie of die schreeuwers van Sky.
Zo'n oude Chromecast? Daar heb ik ook gedoe mee gehad, ondingen. Netflix draait er gewoon rechtstreeks op, dus dat komt niet van je telefoon af.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen alleen hier thuis is het niet best. Icm met chromecast.
Bij Bahrein en SA af paar keer per race een framerate van 10 of minder. Dus stream liep door maar niet te zien wat er gebeurde. Bij SA 1 keer opnieuw de stream aan moeten zetten en afgelopen weekend stopte de stream er 2 keer mee en daarna was ik er klaar mee en heb ik de race op mijn telefoon verder gekeken.
Met netflix en chromecast heb ik die problemen niet. Australië heb ik later op de dag teruggekeken en toen werkte viaplay prima. Afgelopen jaar ging 't met chromecast en Viaplay gewoon goed hoewel ik toen ziggo had en nu KPN. Ik snap 't niet en het irriteert me
Ja. Ik heb zelfs de F1TV app rechtstreeks op mijn kpn tv kastje geïnstalleerdquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op nieuwe Chromecasts kan je de app toch rechtstreeks erop zetten? Is hier het geval.
Wij hebben ook wel wisselvallige resultaten gehad met de Chromecast over wifi. Sinds ik er een ethernetkabel in heb zitten loopt-ie altijd prima.quote:Op dinsdag 23 april 2024 12:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik snap 't niet en het irriteert me
Deze link was al in vorig topic geplaatstquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:47 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-een-vijfde-haakt-af
Gecondoleerd…gefeliciteerd…het scheelt maar een paar letters…
Dat heet Chromecast met Google TVquote:Op dinsdag 23 april 2024 12:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op nieuwe Chromecasts kan je de app toch rechtstreeks erop zetten? Is hier het geval.
Past wel een beetje bij het anti-viaplay narratief toch?quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gecondoleerd, is dat niet wat overdreven?
Beetje minimale beschaving mag je toch wel verwachten, zeker van een mod, maar dat is wat teveel gevraagd blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij het anti-viaplay narratief toch?
Maar wel mee eens.
Is misschien wel een reactie op iemandquote:Op dinsdag 23 april 2024 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gecondoleerd, is dat niet wat overdreven?
Reageren doe je met een post, niet met een TT.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is misschien wel een reactie op iemand
Geen verrassing dat jij dat wel grappig vindt wat ook weer aantoont dat je er weinig van begrijpt, maar ze hebben net de F1 rechten verworven voor 5 jaar dus wen daar maar aan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:04 schreef Eagles89 het volgende:
Ik vind de titel wel grappig, ViaPlay is tenslotte technisch gezien allang failliet. En daar hoort een plechtig afscheid bij. We zullen zien of het een soort Walking Dead gaat worden of dat ze definitief niet meer gered gaan worden. Iemand die weet wat het aandeel momenteel doet? Die was afgelopen jaar volledig ingestort, als die negatief reageert op hun nieuwe kwartaalcijfers hebben we de echte waarheid. De koers liegt niet, maar ze kunnen die cijfers wel mooi proberen te verkopen bij ViaPlay.
Inderdaad. Kunnen we niet gewoon blij zijn dat de F1 gebleven is bij een bedrijf dat de uitzendingen serieus aanpakt en naar een kwalitatief zeer hoog niveau heeft gebracht in plaats van dat het terug ging naar schijtlollige cafépraat (tyfusfransen, Latifi: hahahaha, lachen jongens!). De jaloerse minderheid bepaalt de stemming hier.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reageren doe je met een post, niet met een TT.
quote:
Daarover verschillen dus de meningenquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een inhoudsloos programma dat niets toevoegt, de race worden uitgezonden in een kwaliteit zo slecht dat ze het zelfs in 2010 nog niet zouden willen, en het commentaar is matig. Ik ga niet lopen verkondigen dat Ziggo het gouden kind is, maar waar we het hier mee moeten doen is echt in en in triest.
*Ik vind hetquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een inhoudsloos programma dat niets toevoegt, de race worden uitgezonden in een kwaliteit zo slecht dat ze het zelfs in 2010 nog niet zouden willen, en het commentaar is matig. Ik ga niet lopen verkondigen dat Ziggo het gouden kind is, maar waar we het hier mee moeten doen is echt in en in triest.
Sommigen zijn snel tevreden, zo blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarover verschillen dus de meningen
Zolang jij maar ontevreden blijft zijn wij tevreden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommigen zijn snel tevreden, zo blijkt maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |