Dit maakt mij inderdaad ook niet vrolijk.quote:
Het begrip "Nederlands" is dan wel lekker opgerekt hé? Je mocht nog net niet op het in Aalten wonende broertje stemmen zeker.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:29 schreef pipster het volgende:
Zullen The Easybeats eigenlijk de lijst hebben gehaald. Al waren die dan vast op maandag.
Kennelijk niet.
Hm, is Vedder ook niet een nederlandse achternaam..quote:Op woensdag 24 april 2024 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het begrip "Nederlands" is dan wel lekker opgerekt hé? Je mocht nog net niet op het in Aalten wonende broertje stemmen zeker.
Even gekeken, dit blokje 271-277 is echt hels.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik verlang terug naar t vorige nummer
Ik kan de volgende 3 wel prima hebben. Ik hoor Bokkers liever dan t origineel.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Even gekeken, dit blokje 271-277 is echt hels.
Ik blijf lekker bij mijn eigen muziek
Ja die Bokkers vind ik nog wel lollig, jammer dat die man een beetje is doorgedraaid. Die twee erna vind ik echt heel erg.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik kan de volgende 3 wel prima hebben. Ik hoor Bokkers liever dan t origineel.
Veel slechter dan de afgelopen 2 nummers kan het toch niet worden, dus vanaf nu kan er inderdaad alleen maar een opwaartse lijn te bespeuren zijn.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:44 schreef Bargehassus het volgende:
Tering. "De nummertjes worden kleiner, de hits worden groter".![]()
![]()
Funfact over Suzanne: het kostte mij 30 jaar om er via Google achter te komen dat ie Ze vraagt of er nog cola is zingtquote:Op woensdag 24 april 2024 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die Bokkers vind ik nog wel lollig, jammer dat die man een beetje is doorgedraaid. Die twee erna vind ik echt heel erg.
Ik kan oprecht weinig slechtere zangers bedenken dan Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:41 schreef 4-elements het volgende:
Paul de Leeuw weet vakkundig elk liedje te verkrachten.
Acda, Simon, Joost, Donnie…quote:Op woensdag 24 april 2024 10:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan oprecht weinig slechtere zangers bedenken dan Paul de Leeuw.
Nu noemde iemand in het vorige topic de naam van Raymond van het Groenewoud, dat is nog wel een serieuze kandidaat.
Geen van allen groot fan van, maar ook geen van allen slechter dan Paul de Leeuw wmb.quote:
Donnie toen hij nog probeerde te rappen vond ik wel oké, maar dat volkszanggedoe is echt idioot slecht. Paul maakt hele slechte muziek, maar deze 4 kunnen gewoon echt niet zingen. Paul eigenlijk ook niet, dus misschien heb je wel gelijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 10:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Geen van allen groot fan van, maar ook geen van allen slechter dan Paul de Leeuw wmb.
(Simon van Nick & Simon bedoel je denk ik?)
Zou ook wel terecht zijn..beetje Adje voor de sfeerquote:Op woensdag 24 april 2024 11:17 schreef Tussle266 het volgende:
Kon je eigenlijk ook op Whitesnake stemmen?
Red Mij Niet zit muzikaal wel echt heel goed in elkaar. Als ik niet gelovig was zou ik het denk ik heel mooi vinden.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:26 schreef Tussle266 het volgende:
Het klonk heel aannemelijk, maar als je hoort dat dit het alternatief is, dan hadden we Maarten misschien beter toch kunnen redden.
Dit nummer verdiende een betere productiequote:
Dan had ik het hoezee kwadraat gegeven.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit nummer verdiende een betere productie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |