En, nog een geile cougar te bekennen?quote:Op woensdag 24 april 2024 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het werd zomer
*kijkt naar buiten.
Nee, alleen hagel.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En, nog een geile cougar te bekennen?
ik heb hier idd de fluithit van Racoonquote:Op woensdag 24 april 2024 14:53 schreef Bargehassus het volgende:
Huh? Gaat hier iets fout? Volgens de lijst is deze niet aan de beurt?
Vanwege technische problemen is er blijkbaar geen reclame. En hadden ze tijd voor een nummer dat niet in de lijst stond, dus van Caro.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:53 schreef Bargehassus het volgende:
Huh? Gaat hier iets fout? Volgens de lijst is deze niet aan de beurt?
Nee de daglijst is fout. Deze klopt, die staat hier al de hele week in de totaallijst.quote:Op woensdag 24 april 2024 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik heb hier idd de fluithit van Racoon
Ok. Tarrels is ook leuk hoor, primaquote:Op woensdag 24 april 2024 14:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee de daglijst is fout. Deze klopt, die staat hier al de hele week in de totaallijst.
Nee, hij kan niet slapen als ze kleren aan heeft.quote:
nachthemdjes weggooien, voordeliger dan slaappillen.quote:
Apart, ik heb het tegenovergesteldequote:Op woensdag 24 april 2024 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, hij kan niet slapen als ze kleren aan heeft.
Nopequote:Op woensdag 24 april 2024 15:02 schreef Tussle266 het volgende:
Wel nog een kans voor Gijs om de verkeerde te draaien, maar zoveel geluk hebben we vast niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |