Dat gaat hem dan ook een stuk beter af dan zingen. Dat is eigenlijk ook het enige wat ik tegen hem heb. Het is verder gewoon een prima vent.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:47 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Acda dus wél leuk.
Zeker ook als cabaretier en acteur
Floor Janse Bagge Bendquote:
Winwoodgod.quote:
Ik vind ook maar 1 op de 5 platen te doen hoor. Mooi gemiddelde voor een lijstje, vind ik zelf.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:10 schreef pipster het volgende:
Van Dik HoutGelukkig hierna weer kwaliteitsmuziek.
Volgens mij ben ik niet de meest geschikte persoon voor deze lijst. Maar ja de collega's trekken het beter.
Wel opvallend dat dit ineens 85 plekken hoger staat dan de afgelopen twee jaar inderdaad.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:42 schreef Bargehassus het volgende:
Dit nummer hier verrast me ook wel.
ik ga niet mee,dat duurt te langquote:Op woensdag 24 april 2024 13:48 schreef Tussle266 het volgende:
Is dit de enige keer Davina in deze lijst? Dat zou wel echt een reden zijn om naar het Malieveld te trekken.
Oh ja, goed punt. Desondanks niet direct de twee platen die het zouden moeten zijn, maar ja het blijft Radio2.quote:Op woensdag 24 april 2024 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik ga niet mee,dat duurt te lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |