M242 Bushmaster met hoog-explosieve 25mm munitie..quote:Op woensdag 24 april 2024 17:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die Bradleys zijn wel heel vet. Daar doen de orcs het van in hun broek.
Mss is sullivan eens in z'n broek gaan voelen, en heeft hij z'n ballen gevonden?quote:Op woensdag 24 april 2024 16:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen commentaar van de VS meer. Ik vraag me af of dat nog iets te betekenen heeft. Ze kregen terecht nogal wat woedende reacties op hun gelul over Rusland niet aanvallen, en andere landen zeiden gewoon dat het niet hun zorg was of ze dat deden. Stoltenberg zei het ook al in februari.
En TOW raketten voor als de T-90 iets te ver weg staat.quote:Op woensdag 24 april 2024 17:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
M242 Bushmaster met hoog-explosieve 25mm munitie..
ik denk dat NAVO een flink handje heeft in het localiseren van de juiste en posities van die doelen met behulp van satellietenquote:Op woensdag 24 april 2024 16:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen commentaar van de VS meer. Ik vraag me af of dat nog iets te betekenen heeft. Ze kregen terecht nogal wat woedende reacties op hun gelul over Rusland niet aanvallen, en andere landen zeiden gewoon dat het niet hun zorg was of ze dat deden. Stoltenberg zei het ook al in februari.
Rest in pieces motherfuckersquote:Op woensdag 24 april 2024 17:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dual purpose improved conventional munition
Zoals ik het lees cluster munitie
Praat ge nu Belgisch?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:13 schreef Ulx het volgende:
Die Sea Sparrows zullen wel op een Frankensam komen.
Okay. Dat ken ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee.
https://en.wikipedia.org/(...)launched_Sea_Sparrow
Wat zegt het?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:
Nederlands veilinghuis gaat superjacht van Oekraense oligarch veilen
Als het om dit verhaal gaat is wat je op die pic ziet niet dezelfde radar.quote:Op woensdag 24 april 2024 18:03 schreef oheng het volgende:
De S300/S400 radar die geraakt werd door HI(MARS) is toch geen decoy.
Is dat niet die gast die in het begin van de oorlog ergens is opgepakt door Oekrane, en later bij een gevangenenruil weer is vrijgelaten?quote:Op woensdag 24 april 2024 18:21 schreef Ulx het volgende:
Nederlands veilinghuis gaat superjacht van Oekraense oligarch veilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |