Ja best wel... alleen s'ochtends mis ik het wel... ik ben altijd vroeg wakker en dan lekker trutten hier, vond ik wel gezellie..quote:
I was naar de fysio, boodschappen doen en toen kreeg ik bezoekquote:
Moet zo af en toe ook nog gebeuren natuurlijkquote:
Al gaat het nog niet hard vandaagquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet zo af en toe ook nog gebeuren natuurlijk
Ja dat moet ook gebeuren...quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I was naar de fysio, boodschappen doen en toen kreeg ik bezoek![]()
ZOals al verwacht loopt dit niet zijn maar een paar SC die mensen aan trekken
O is het alweer zo ver, jemig wat gaat dat toch allemaal snelquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Al gaat het nog niet hard vandaag![]()
Eerste van de drie bosuiltjes is afgelopen weekend uitgevlogen. Vanmorgen was de tweede bijna weg maar durfde uiteindelijk toch niet. Was een leuk gezicht
O ik voelde dat ook niet naar mij hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 14:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat moet ook gebeuren...maar over all is het stil.... ik bedoel dat niet naar jou...
Ja het is jammer maar helaas...
Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat het hier best goed loopt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I was naar de fysio, boodschappen doen en toen kreeg ik bezoek![]()
ZOals al verwacht loopt dit niet zijn maar een paar SC die mensen aan trekken
Vind je 🤣🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat het hier best goed loopt.![]()
Ja Frum en ik kletsen wat af, verder heel weinig hoorquote:
@lojanda zie ik toch echt wel meer dan 2 of 3 berichtjes posten en een paar anderen ook.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Frum en ik kletsen wat af, verder heel weinig hoor
Twee of drie berichtjes en dan zijn ze weer weg.
Best wel goed loopt??quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik vind dat het hier best goed loopt.![]()
Ja precies dat...quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Frum en ik kletsen wat af, verder heel weinig hoor
Twee of drie berichtjes en dan zijn ze weer weg.
Ja klopt die was er gisteren inderdaad even.quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:lojanda zie ik toch echt wel meer dan 2 of 3 berichtjes posten en een paar anderen ook.
Lojanda komt ook af en toe gezellie aanwippen....quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
@:lojanda zie ik toch echt wel meer dan 2 of 3 berichtjes posten en een paar anderen ook.
Ik begreep niets van wat je zei maar ik las dan ook bosuitjesquote:Op dinsdag 23 april 2024 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Al gaat het nog niet hard vandaag![]()
Eerste van de drie bosuiltjes is afgelopen weekend uitgevlogen. Vanmorgen was de tweede bijna weg maar durfde uiteindelijk toch niet. Was een leuk gezicht
quote:Op dinsdag 23 april 2024 15:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep niets van wat je zei maar ik las dan ook bosuitjes![]()
![]()
Goedemiddag
Ben er weerquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:44 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik moest het echt meerdere keren lezen voordat ik het zagquote:Op dinsdag 23 april 2024 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als die gaan vliegen is het niet goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |