Ik las "trouwring"quote:Op maandag 22 april 2024 21:42 schreef Rob het volgende:
[..]
ik hoest me de touwtering zo nu en dan ..
verschil weten tussen spanning en stroom is daar de les inquote:
Pippeterenquote:Op maandag 22 april 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mijn HBO studie kan ik me vooral nog herinneren dat ik tolueen en een ander oplosmiddel met elkaar moest mengen en daar één of ander troepje in moest gooien en vervolgens moest meten hoeveel van het troepje in de tolueen zat en hoeveel in het andere oplosmiddel en vervolgens moest uitrekenen hoeveel de één beter was in oplossen van dat troepje dan de ander.
Binas!quote:Op maandag 22 april 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lk heb dit vroeger wel gehad op het middelbaar.
Maar om dit te berekenen moet ik er echt weer even induiken. Even het formuleboekje opzoeken...
Die moet ik nog ergens hebben liggen. Maar waar. 🤷♂️quote:
Bij wiskunde leer je vooral formules bij natuurkunde leer je ze te gebruiken. Ik kan ze wel oplossen maar zou er ook weer eens voor moeten gaan zitten.quote:Op maandag 22 april 2024 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
elektro is natuurkunde enzo, en wiskunde en scheikunde mss ook nog wel. daarom is het ook een ruk vak om te leren. hahaha
maar ok he dit was vraag van stagiair die dit aan mij vroeg, kwam uit alle eerdere maar op deze liep ik vast ofzo toch.......
tis wss opnieuw tekenen en vervanging schema maken etc etc. maar ik kwam er niet uit en stel andere collega ook niet.
In de doos van 20 jaar geleden?quote:Op maandag 22 april 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moet ik nog ergens hebben liggen. Maar waar. 🤷♂️
Ik heb er nog eentje op zolder liggen, een nieuwere druk dan waar ik vroeger mee heb gewerkt, maar ik moest er gewoon eentje hebben!quote:Op maandag 22 april 2024 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die moet ik nog ergens hebben liggen. Maar waar. 🤷♂️
Ik zou gewoon een amperemeter pakken en de boel gewoon even meten. Meten is weten...quote:Op maandag 22 april 2024 21:51 schreef kree het volgende:
nou wat jullie zeggen? ik kon dit dus ook berekenen. maar je gebruikt het niet zo vaak meer.
en dan krijg je die vraag. LOL. tja
ja ik ook? maar toch beetje lullig dat wij er trouwens met allen geen antwoord op konden geven hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij wiskunde leer je vooral formules bij natuurkunde leer je ze te gebruiken. Ik kan ze wel oplossen maar zou er ook weer eens voor moeten gaan zitten.
Mijn parkiet zou mij eraf trappen dus dan zou ik haar eerst moeten omleggen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel uren ik moeite moet doen om Ariana Grande in m'n bed te krijgen!
hahaha praktijk oplossing idd. LOL je komt dit nimmer tegen trouwens dat je zoiets moet berekenen maar het gaat meer om principe leren. maar moet zeggen zo ff voor beginner enzo, best ff lastige.quote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een amperemeter pakken en de boel gewoon even meten. Meten is weten...
quote:Op maandag 22 april 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zou mij eraf trappen dus dan zou ik haar eerst moeten omleggen.
Wat is de vraag? R3 = 12 kilo ohm, dat staat er al.quote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook? maar toch beetje lullig dat wij er trouwens met allen geen antwoord op konden geven hahaha
Weet hij meteen hoe belangrijk het is om die kennis te hebbenquote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook? maar toch beetje lullig dat wij er trouwens met allen geen antwoord op konden geven hahaha
nee lees vraagquote:Op maandag 22 april 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is de vraag? R3 = 12 kilo ohm, dat staat er al.
quote:Op maandag 22 april 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
Ja die shit die je op scholen moet leren om later nooit te gebruiken..... "Je leert een manier van denken".
Vraag 6 gaat het om?quote:
Het is 35 jaar geleden dat ik dit gehad heb.quote:Op maandag 22 april 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
Sta ik deels wel achter, maar dan wel gecombineerd met shit waar je WEL wat aan hebt.quote:
20 voor mij en werk nog in het vak. maar idd daarom juist. hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 35 jaar geleden dat ik dit gehad heb.
Whehe!quote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT, kun je even naar zolder gaan voor het binas boekje? Het zal even zoeken zijn in al die dozen waar dat kreng ligt, maar wat moet, dat moet....
Oooh ik dacht dat je parkiet je huisdier was, maar is het de benaming voor je vriendin? Net als DerRabbit een muis heeft?quote:Op maandag 22 april 2024 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet zou mij eraf trappen dus dan zou ik haar eerst moeten omleggen.
Ja het was voor mij ook de vorige eeuw...quote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is 35 jaar geleden dat ik dit gehad heb.
Is er geen tiktok-binas inmiddels?quote:Op maandag 22 april 2024 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
ToT, kun je even naar zolder gaan voor het binas boekje? Het zal even zoeken zijn in al die dozen waar dat kreng ligt, maar wat moet, dat moet....
quote:Op maandag 22 april 2024 21:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat je parkiet je huisdier was, maar is het de benaming voor je vriendin? Net als DerRabbit een muis heeft?
Dan krijg ik opeens een heel ander beeld toen je laatst zei dat je een parkiet op je hoofd had
Natuurkunde?quote:Op maandag 22 april 2024 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het was voor mij ook de vorige eeuw...
Mijn ui???quote:Op maandag 22 april 2024 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je UI doet me denken aan een paintje die ik een keer van Geert Wilders gemaakt heb!
Jaquote:Op maandag 22 april 2024 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurkunde?
Volgens mij was Milli Vanilli hip toen ik het nog op school had.
Lijkt echt helegaar nietquote:Op maandag 22 april 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
ToT in ONZ / [Paint] De kapper van Wilders is een beetje uitgeschoten
Het antwoord is jaquote:Op maandag 22 april 2024 22:02 schreef kree het volgende:
merk al, jullie hebben ook geen idee. gehehehe
ik heb nog mijn best gedaan ervoor trouwens helemaal vervanging gemaakt ervan etc etc. maar kwam niet op het antwoord zoals genoemd....
42quote:Op maandag 22 april 2024 22:02 schreef kree het volgende:
ik heb nog mijn best gedaan ervoor trouwens helemaal vervanging gemaakt ervan etc etc. maar kwam niet op het antwoord zoals genoemd....
Wat, weet je het antwoord al?quote:Op maandag 22 april 2024 22:02 schreef kree het volgende:
haha ik zou willen dat het zo simpel was happyquote:
* kree checkt antwoord want had het gekregen uiteindelijk. wacht is.quote:
Als wij het ook niet kunnen uitrekenen, hoeft hij zich tenminste niet zo te schamen!quote:Op maandag 22 april 2024 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat, weet je het antwoord al?
Waarom vraag je het dan nog aan ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |