Een wollen onderbroek tot aan de enkels. Wollen shirt. Wollen sokkenquote:
Ik weet de formule om dit uit te rekenen niet meer.quote:Op maandag 22 april 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is waarom ik natuurkunde vaak geen zak aan vond; het is eigenlijk puur wiskunde.
ja dat is Elektro ook en juist dit, je gebruikt het zelden, althans in de tak van vak wat ik doe wat toch wel Elektro is.quote:Op maandag 22 april 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is waarom ik natuurkunde vaak geen zak aan vond; het is eigenlijk puur wiskunde.
Maar is dit niet gewoon elektro?quote:Op maandag 22 april 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2024 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een wollen onderbroek tot aan de enkels. Wollen shirt. Wollen sokken
Gehuld in een slaapzak. Daaroverheen nog een 4 seizoenen dekbed en een sprei.
Wil het natuurlijk niet koud krijgen
Dat je iets maakt wil niet per se zeggen dat je het ook in huis hebt..quote:Op maandag 22 april 2024 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze maakt kleding dus zal best wel het eea in huis hebben.
2πje moeder / R*450quote:Op maandag 22 april 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet de formule om dit uit te rekenen niet meer.
ja dat is het en voor mij ook. LOL daarom kwam ik er niet uit ook denkquote:Op maandag 22 april 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is dit niet gewoon elektro?
Lang geleden dat ik zulke opgaven gemaakt heb.
Oh ja, elektro is geen natuurkunde en heeft niks met wiskunde te maken idd.quote:Op maandag 22 april 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is dit niet gewoon elektro?
Lang geleden dat ik zulke opgaven gemaakt heb.
elektro is natuurkunde enzo, en wiskunde en scheikunde mss ook nog wel. daarom is het ook een ruk vak om te leren. hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, elektro is geen natuurkunde en heeft niks met wiskunde te maken idd.
Goh hee, kan iemand Rob z'n humorknopje even omschakelen?quote:Op maandag 22 april 2024 21:36 schreef Rob het volgende:
[..]
totaal onzinnige formule zonder context lijkt me
Parallel of in serie?quote:Op maandag 22 april 2024 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh hee, kan iemand Rob z'n humorknopje even omschakelen?
Het is best te doen denk ik, maar ik heb er altijd een grafhekel aan gehad. Andere aspecten van natuurkunde vond ik wel weer leuk, maar biologie en met name scheikunde vond ik helemaal geweldig.quote:Op maandag 22 april 2024 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
elektro is natuurkunde enzo, en wiskunde en scheikunde mss ook nog wel. daarom is het ook een ruk vak om te leren. hahaha
maar ok he dit was vraag van stagiair die dit aan mij vroeg, kwam uit alle eerdere maar op deze liep ik vast ofzo toch.......
tis wss opnieuw tekenen en vervanging schema maken etc etc. maar ik kwam er niet uit en stel andere collega ook niet.
Ah nee, dat is natuurlijk zo, ik zat alleen te denken aan de vakken die ik bij de verschillende faculteiten had en deze vraagstukken zaten bij de vakken van de faculteit elektro. Daar heb ik geen vervolgvakken van gedaanquote:Op maandag 22 april 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, elektro is geen natuurkunde en heeft niks met wiskunde te maken idd.
nou ik denk ook dat het simpel is en wat over het hoofd zie, maar no way kwamen wij op het goeie antwoord en heb je zeg maar 100 jaar Elektro ervaring bij elkaar.quote:Op maandag 22 april 2024 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is best te doen denk ik, maar ik heb er altijd een grafhekel aan gehad. Andere aspecten van natuurkunde vond ik wel weer leuk, maar biologie en met name scheikunde vond ik helemaal geweldig.
Ow ik heb natuurkunde op de havo gehad. Op de laboratoriumscholen waar ik op heb gezeten hadden we dat niet meer.quote:Op maandag 22 april 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah nee, dat is natuurlijk zo, ik zat alleen te denken aan de vakken die ik bij de verschillende faculteiten had en deze vraagstukken zaten bij de vakken van de faculteit elektro. Daar heb ik geen vervolgvakken van gedaan
En, levert dat een reactie op?quote:Op maandag 22 april 2024 21:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Parallel lijkt mij want ik acteer niet in serie. Ik rook alles ketting
De rook slaat ervanaf...quote:
Hoeveel uren ik moeite moet doen om Ariana Grande in m'n bed te krijgen!quote:Op maandag 22 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
doe maar is poging met dat schema, wat zou het eerste zijn dat jullie uitrekenen?
2xPiquote:Op maandag 22 april 2024 21:41 schreef kree het volgende:
doe maar is poging met dat schema, wat zou het eerste zijn dat jullie uitrekenen?
quote:
Heb je het wel weer opgeruimd?quote:Op maandag 22 april 2024 21:43 schreef kree het volgende:
antwoorden en berekeningen wil ik `zien. hahaha
ik kwam op 5A btw
Ik kan me helemaal niet herinneren of ik elektrische schakelingen op het vwo hadquote:Op maandag 22 april 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik heb natuurkunde op de havo gehad. Op de laboratoriumscholen waar ik op heb gezeten hadden we dat niet meer.
je zou eens 5A door je pener moeten krijgen, dan weet je wel mss wat het inhoud. hahahahaquote:Op maandag 22 april 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
Maar 5A lijkt me wel iets te veel stimulatie, maar hee: maakt mij het uit wat kree allemaal in z'n slaapkamer doet!
Lijkt mij pijnlijk voor totquote:Op maandag 22 april 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
je zou eens 5A door je pener moeten krijgen, dan weet je wel mss wat het inhoud. hahahaha
lk heb dit vroeger wel gehad op het middelbaar.quote:Op maandag 22 april 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niet herinneren of ik elektrische schakelingen op het vwo had
Kan ze me alleen van de universiteit herinneren en had in de bachelor vakken van zowel elektro, natuurkunde, wiskunde, informatica en scheikunde, dus vandaar dat ik ze aan elektro linkte. Maar gelukkig kan ik me daar verder ook weinig van herinneren
Plassen tegen schrikdraad...quote:Op maandag 22 april 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
je zou eens 5A door je pener moeten krijgen, dan weet je wel mss wat het inhoud. hahahaha
Van mijn HBO studie kan ik me vooral nog herinneren dat ik tolueen en een ander oplosmiddel met elkaar moest mengen en daar één of ander troepje in moest gooien en vervolgens moest meten hoeveel van het troepje in de tolueen zat en hoeveel in het andere oplosmiddel en vervolgens moest uitrekenen hoeveel de één beter was in oplossen van dat troepje dan de ander.quote:Op maandag 22 april 2024 21:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal niet herinneren of ik elektrische schakelingen op het vwo had
Kan ze me alleen van de universiteit herinneren en had in de bachelor vakken van zowel elektro, natuurkunde, wiskunde, informatica en scheikunde, dus vandaar dat ik ze aan elektro linkte. Maar gelukkig kan ik me daar verder ook weinig van herinneren
Binas?quote:Op maandag 22 april 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
lk heb dit vroeger wel gehad op het middelbaar.
Maar om dit te berekenen moet ik er echt weer even induiken. Even het formuleboekje opzoeken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |