Alcoholische drank van honing en water.quote:
Ohquote:Op maandag 22 april 2024 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alcoholische drank van honing en water.
Ik kende iemand die het zelf maakte (naast zijn bierbrouwen). Maar hij had een bijenkorf in zijn tuin, dus aan honing had hij geen tekort.quote:
gehehehe stel wiskundigen. hahahahaquote:Op maandag 22 april 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bolk is the fundamental force that keeps all sub-atomic particles together!
Natuurkundigen.quote:
Een ex-vriendin van me had een speciale dure kolf gekocht om het luchtdicht er in te kunnen brouwen.quote:Op maandag 22 april 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kende iemand die het zelf maakte (naast zijn bierbrouwen). Maar hij had een bijenkorf in zijn tuin, dus aan honing had hij geen tekort.
The Bolk-particle?quote:Op maandag 22 april 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bolk is the fundamental force that keeps all sub-atomic particles together!
nou ligt dicht bij elkaar, ik heb btw een som? waar we met aantal die toch best lang electro dingen niet uitkwamen. tis simpelquote:
De twee belangrijkste vereisten bij bier/wijn/mede brouwen:quote:Op maandag 22 april 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me had een speciale dure kolf gekocht om het luchtdicht er in te kunnen brouwen.
Het ding had een speciaal ventieltje om overdruk van gasvorming er uit te laten zonder dat er verse lucht in kon komen, want dan zou het mengsel bederven.
Wat deed die muts? Tegen mijn waarschuwingen in dagelijks de kolf openen om te ruiken of het al klaar was, tot ze steeds meer en meer een bedorven lucht rook en die lucht echt te sterk werd!Alles is door de gootsteen gegaan en ze heeft die kolf nooit weer gebruikt!
Bij parallel is de totale weerstand kleiner dan de kleinste weerstand. Bij een serie schakeling is de totale weerstand de som vd weerstanden. Dat is natuurkunde.quote:Op maandag 22 april 2024 21:19 schreef kree het volgende:
[..]
nou ligt dicht bij elkaar, ik heb btw een som? waar we met aantal die toch best lang electro dingen niet uitkwamen. tis simpel
weerstandjes parallel en serie min of meer.
of jet antwoord klopte niet of iedereen is basis vergeten?
Whehe!quote:
Geen idee, het eindigde in de kast en ik geloof dat ze het uiteindelijk weer verkocht heeft.quote:Op maandag 22 april 2024 21:22 schreef devzero het volgende:
[..]
De twee belangrijkste vereisten bij bier/wijn/mede brouwen:
• houdt al je spullen zo schoon mogelijk
• heb geduld
Die glazen kolven zijn niet goedkoop, maar ook niet echt extreem duur. Die kan ze toch ook voor anderen dingen gebruiken?
ik weet ken die sommen ook, maar of we zagen iets over het hoofd of het antwoord klopt niet, zal ik plaatje doen met opgave? geheel vrijblijvend btw. hahahaquote:Op maandag 22 april 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij parallel is de totale weerstand kleiner dan de kleinste weerstand. Bij een serie schakeling is de totale weerstand de som vd weerstanden. Dat is natuurkunde.
Wat een directe vraagquote:
Geef maar.quote:Op maandag 22 april 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet ken die sommen ook, maar of we zagen iets over het hoofd of het antwoord klopt niet, zal ik plaatje doen met opgave? geheel vrijblijvend btw. hahaha
Ja, en hier kunnen zulke dingen...quote:
Dat antwoord zal korter zijn ipv vragen wat je niet aan hebt.quote:
Die moest ik een paar keer lezen voor ik m snapte....quote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat antwoord zal korter zijn ipv vragen wat je niet aan hebt.
Op de noordpool is het nu ook nog lichtquote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is nog niet helemaal donker
"M'n tuinbroek"?quote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat antwoord zal korter zijn ipv vragen wat je niet aan hebt.
Ze maakt kleding dus zal best wel het eea in huis hebben.quote:
gelukkig woon ik daar nietquote:Op maandag 22 april 2024 21:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Op de noordpool is het nu ook nog licht
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-04-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |